Napisano 23 Lipiec 201212 l Witam, mam pytanie: w lustrze odbija mi się obraz, ale nie jest on idealnie gładki, tylko podzielony jakby na plastry miodu... wie ktoś może jaka może być tego przyczyna?
Napisano 23 Lipiec 201212 l Autor Moje ustawienia materiału lustra to:diffuse czarny, reflect bialy, refl.glossines 1, fresnel 10 W zalaczniku render, o ktorym mowa. Pzdr
Napisano 23 Lipiec 201212 l Obicie wygląda jak surowe sample light cache. Pokarz ustawienia light chache jeżeli go używasz, i ustawienia materiału. Sprawdź czy z brute force w secondary bounces, global illumination powstaje coś podobnego.
Napisano 23 Lipiec 201212 l W light cache zaznacz "retrace threshold". Poza tym ustawienia by się przydało pokazać.
Napisano 23 Lipiec 201212 l W light cache odznacz "use light cache for the glossy rays" a tak poza tym po co dales dla lustra odbicia fresnela ?
Napisano 24 Lipiec 201212 l Autor Odznaczyłam "use light cache for the glossy rays" i pomogło :) Odbicie jest idealne :) Dzieki wielkie za wszystkie podpowiedzi! Pzdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto