Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jeszcze nie wiem co z niej będzie, pewnie łuczniczka, tak to na razie wygląda:

 

18p4yr.jpg

 

Jeżeli ktoś jest zainteresowany konkursem to daję link

 

[ATTACH=CONFIG]87175[/ATTACH]

Edytowane przez JoseConseco

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Będę zaglądał do tego wątku. Wrzucaj jak najwięcej sculptu;) Fajny konkursik, chciałoby się spróbować sił tylko te bronie są nieco cienkawe (myślę o designie). Nie rozumiem tylko trochę zasad. Te 2x2048 jest na wszystkie tekstury czy to jest max dla jednego typu? Dziwna sprawa - robienie postaci z tyloma teksturami i 15 tys. poly to raczej wciąż melodia przyszłości w gamearcie.

 

Kibicuję;)

Napisano
  • Autor

Lucek. No cóż, bronie są lipne, ale i tak wszyscy będą pewnie patrzeć na oczy mojej assasinki ;D.

Z tymi teksturami to sam nie jestem pewien, ale pewnie i tak nie przekroczę 1k dla wszystkiego.

 

No to kilka jeszcze wariacji tematu abyście mogli wybrać swoją ulubioną wersję:

htifpt.jpg

 

Tu base mesh ze b-mesha (skin modifier) z blendera. Muszę przyznać, że daje radę bardziej niż zspheres. Sporo proporcji udało mi się wyciągnąć, bez dotykania pędzli i wertexów:

29prj0o.jpg

 

I jeszcze dalsze poprawki i zarys ogólnej anatomii:

14w7rxu.jpg

 

Jeśli ktoś widzi problemy z proporcjami, anatomią czy cokolwiek, dajcie proszę znać.

Pozdro

Napisano

Hehe, ale bardzo fajnie zaczął:), podoba mi się,jeno troche detalu by się przydało.Chociaż oczy:D

Napisano
  • Autor

Należy zauważyć, że na finalnej postaci będzie widać tylko jej ramiona i głowę. Cała reszta będzie przykryta strojem, więc nie ma sensu bawić się za dużo w detal na ciele. I tak już pewnie połowa z tego co jest (detalu) zniknie pod ubraniem. Oczy jeszcze poprawię. A włosy to tymczasowe. Nie jestem pewien jak sobie poradzi automatyczne riggowanie Mixamo z długimi włosami, więc może krótkie zrobię finalnie...

Napisano
  • Autor

Po weekendowy up. Nie jestem pewien czy wybrać z wersję 1 czy 2..

315h6wg.jpg

2cpe4k0.gif

 

I jeszcze buźka asasinki. Kto by się spodziewał, że z niej taki zabijaka jest :D

2el3uc4.jpg

Napisano
  • Autor

Ok. Postanowiłem trochę się pobawić w miedzyczasie z Cyclesem i rzeźbieniem w blenderze i muszę przyznać, że obydwa dają radę. Render trwał około 2 minut na moim starym kompie (AMD x3 710). Samo rzeźbienie też jest ok, tylko zaczyna lagować już przy 0,5milona poly. Ale same bruse fajne są i nie ma problemu z definiowaniem brył. Taki trochę offtopic:

2mxor4.jpg

Napisano

"Samo rzeźbienie też jest ok, tylko zaczyna lagować już przy 0,5milona poly"

 

Protip: w user preferences w zakladce system włącz vbo

Protip 2: wejdź w object data (ikonka z trójkątem, obok tej zakładki z modyfikatorami) i odznacz double sided.

 

Twoje problemy z płynnością znikną bezpowrotnie

Napisano
  • Autor
"Samo rzeźbienie też jest ok, tylko zaczyna lagować już przy 0,5milona poly"

 

Protip: w user preferences w zakladce system włącz vbo

Protip 2: wejdź w object data (ikonka z trójkątem, obok tej zakładki z modyfikatorami) i odznacz double sided.

 

Twoje problemy z płynnością znikną bezpowrotnie

 

Dzięki. Z tymi trikami to się niby już kiedyś zaznajomiłem ale coś mi nie działało. Dziś trochę poklikałem w wyżej wymienione opcje i nic, aż tu nagle po 1 minucie rzeźby blender przyspieszył/przestał lagować wtf? Nie wiem o co chodzi ale teraz na 1 milionie chodzi ok. Może trzeba brushem przejechać po modelu, coby się do ramu załadował czy coś? Nie wiem. W każdym razie mogłem dokończyć jakiś starszy sculpt:

2l8b4w7.jpg

Napisano
  • Autor

Raczej finał hipoly. Pewnie na świerzo jutro będę chciał coś poprawić ale raczej drobiazgi.

 

34zzndl.jpg

 

I detalu trochę:

2dajbq0.jpg

Napisano

Fajna, oczywiscie z dlugimi wlosami ladniejsza. Za to z krotkimi wyglada bardziej po francusku i sredniowiecznie. Ubranko tak wspolczesne bardziej, kojarzy mi sie z dresem z Kill Bill'a (chyba, ze to wspolczesna postac - to nie ma o czym gadac).

Powodzenia w konkursie.

Napisano
  • Autor
Fajna, oczywiscie z dlugimi wlosami ladniejsza. Za to z krotkimi wyglada bardziej po francusku i sredniowiecznie. Ubranko tak wspolczesne bardziej, kojarzy mi sie z dresem z Kill Bill'a (chyba, ze to wspolczesna postac - to nie ma o czym gadac).

Powodzenia w konkursie.

Dzięki. I jest jak mówisz, trochę z killbilla jest trochę shaolin. Miało być fantasy, ale coś o tym zapomniałem po drodze.

Finalny lowpoly z blendera:

1illpl.gif

 

Jeszcze mogę dorzucić coś większego jeżeli ktoś chce.

Napisano

Ladnie wyszlo i to lowpoly, nie czuc "ciec", wciaz bardzo fajna postac. I super, ze wpadlo tez troche drobnego detalu na ubraniu i butach. Mi do pelni szczescia pod katem prezentacji brakowaloby jeszcze jakiegos obrazka (paru?) z jakas poza. A tak to mnostwo ok:)

Napisano
  • Autor
Ladnie wyszlo i to lowpoly, nie czuc "ciec", wciaz bardzo fajna postac. I super, ze wpadlo tez troche drobnego detalu na ubraniu i butach. Mi do pelni szczescia pod katem prezentacji brakowaloby jeszcze jakiegos obrazka (paru?) z jakas poza. A tak to mnostwo ok:)

 

Dzięki Mocnek. Skoro nalegasz to tu trochę upiększonych w PS'e screenów:

 

210ajj6.jpg

oax2s6.jpg

 

I siatka koło 10k trójkątów:

1tan2h.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności