Napisano 31 Lipiec 201212 l Jeszcze nie wiem co z niej będzie, pewnie łuczniczka, tak to na razie wygląda: Jeżeli ktoś jest zainteresowany konkursem to daję link [ATTACH=CONFIG]87175[/ATTACH] Edytowane 13 Sierpień 201212 l przez JoseConseco
Napisano 1 Sierpień 201212 l Będę zaglądał do tego wątku. Wrzucaj jak najwięcej sculptu;) Fajny konkursik, chciałoby się spróbować sił tylko te bronie są nieco cienkawe (myślę o designie). Nie rozumiem tylko trochę zasad. Te 2x2048 jest na wszystkie tekstury czy to jest max dla jednego typu? Dziwna sprawa - robienie postaci z tyloma teksturami i 15 tys. poly to raczej wciąż melodia przyszłości w gamearcie. Kibicuję;)
Napisano 9 Sierpień 201212 l Autor Lucek. No cóż, bronie są lipne, ale i tak wszyscy będą pewnie patrzeć na oczy mojej assasinki ;D. Z tymi teksturami to sam nie jestem pewien, ale pewnie i tak nie przekroczę 1k dla wszystkiego. No to kilka jeszcze wariacji tematu abyście mogli wybrać swoją ulubioną wersję: Tu base mesh ze b-mesha (skin modifier) z blendera. Muszę przyznać, że daje radę bardziej niż zspheres. Sporo proporcji udało mi się wyciągnąć, bez dotykania pędzli i wertexów: I jeszcze dalsze poprawki i zarys ogólnej anatomii: Jeśli ktoś widzi problemy z proporcjami, anatomią czy cokolwiek, dajcie proszę znać. Pozdro
Napisano 11 Sierpień 201212 l Autor Model hipoly uznaję za zakończony. Teraz lumpy, textury i lowpoly:
Napisano 11 Sierpień 201212 l Hehe, ale bardzo fajnie zaczął:), podoba mi się,jeno troche detalu by się przydało.Chociaż oczy:D
Napisano 11 Sierpień 201212 l Autor Należy zauważyć, że na finalnej postaci będzie widać tylko jej ramiona i głowę. Cała reszta będzie przykryta strojem, więc nie ma sensu bawić się za dużo w detal na ciele. I tak już pewnie połowa z tego co jest (detalu) zniknie pod ubraniem. Oczy jeszcze poprawię. A włosy to tymczasowe. Nie jestem pewien jak sobie poradzi automatyczne riggowanie Mixamo z długimi włosami, więc może krótkie zrobię finalnie...
Napisano 13 Sierpień 201212 l Autor Po weekendowy up. Nie jestem pewien czy wybrać z wersję 1 czy 2.. I jeszcze buźka asasinki. Kto by się spodziewał, że z niej taki zabijaka jest :D
Napisano 15 Sierpień 201212 l Autor Ok. Postanowiłem trochę się pobawić w miedzyczasie z Cyclesem i rzeźbieniem w blenderze i muszę przyznać, że obydwa dają radę. Render trwał około 2 minut na moim starym kompie (AMD x3 710). Samo rzeźbienie też jest ok, tylko zaczyna lagować już przy 0,5milona poly. Ale same bruse fajne są i nie ma problemu z definiowaniem brył. Taki trochę offtopic:
Napisano 18 Sierpień 201212 l "Samo rzeźbienie też jest ok, tylko zaczyna lagować już przy 0,5milona poly" Protip: w user preferences w zakladce system włącz vbo Protip 2: wejdź w object data (ikonka z trójkątem, obok tej zakładki z modyfikatorami) i odznacz double sided. Twoje problemy z płynnością znikną bezpowrotnie
Napisano 18 Sierpień 201212 l Autor "Samo rzeźbienie też jest ok, tylko zaczyna lagować już przy 0,5milona poly" Protip: w user preferences w zakladce system włącz vbo Protip 2: wejdź w object data (ikonka z trójkątem, obok tej zakładki z modyfikatorami) i odznacz double sided. Twoje problemy z płynnością znikną bezpowrotnie Dzięki. Z tymi trikami to się niby już kiedyś zaznajomiłem ale coś mi nie działało. Dziś trochę poklikałem w wyżej wymienione opcje i nic, aż tu nagle po 1 minucie rzeźby blender przyspieszył/przestał lagować wtf? Nie wiem o co chodzi ale teraz na 1 milionie chodzi ok. Może trzeba brushem przejechać po modelu, coby się do ramu załadował czy coś? Nie wiem. W każdym razie mogłem dokończyć jakiś starszy sculpt:
Napisano 22 Sierpień 201212 l Autor Raczej finał hipoly. Pewnie na świerzo jutro będę chciał coś poprawić ale raczej drobiazgi. I detalu trochę:
Napisano 23 Sierpień 201212 l Fajna, oczywiscie z dlugimi wlosami ladniejsza. Za to z krotkimi wyglada bardziej po francusku i sredniowiecznie. Ubranko tak wspolczesne bardziej, kojarzy mi sie z dresem z Kill Bill'a (chyba, ze to wspolczesna postac - to nie ma o czym gadac). Powodzenia w konkursie.
Napisano 30 Sierpień 201212 l Autor Fajna, oczywiscie z dlugimi wlosami ladniejsza. Za to z krotkimi wyglada bardziej po francusku i sredniowiecznie. Ubranko tak wspolczesne bardziej, kojarzy mi sie z dresem z Kill Bill'a (chyba, ze to wspolczesna postac - to nie ma o czym gadac). Powodzenia w konkursie. Dzięki. I jest jak mówisz, trochę z killbilla jest trochę shaolin. Miało być fantasy, ale coś o tym zapomniałem po drodze. Finalny lowpoly z blendera: Jeszcze mogę dorzucić coś większego jeżeli ktoś chce.
Napisano 31 Sierpień 201212 l Ladnie wyszlo i to lowpoly, nie czuc "ciec", wciaz bardzo fajna postac. I super, ze wpadlo tez troche drobnego detalu na ubraniu i butach. Mi do pelni szczescia pod katem prezentacji brakowaloby jeszcze jakiegos obrazka (paru?) z jakas poza. A tak to mnostwo ok:)
Napisano 1 Wrzesień 201212 l Autor Ladnie wyszlo i to lowpoly, nie czuc "ciec", wciaz bardzo fajna postac. I super, ze wpadlo tez troche drobnego detalu na ubraniu i butach. Mi do pelni szczescia pod katem prezentacji brakowaloby jeszcze jakiegos obrazka (paru?) z jakas poza. A tak to mnostwo ok:) Dzięki Mocnek. Skoro nalegasz to tu trochę upiększonych w PS'e screenów: I siatka koło 10k trójkątów:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto