JoseConseco Napisano 31 Lipiec 2012 Share Napisano 31 Lipiec 2012 (edytowane) Jeszcze nie wiem co z niej będzie, pewnie łuczniczka, tak to na razie wygląda: Jeżeli ktoś jest zainteresowany konkursem to daję link [ATTACH=CONFIG]87175[/ATTACH] Edytowane 13 Sierpień 2012 przez JoseConseco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 1 Sierpień 2012 Share Napisano 1 Sierpień 2012 Będę zaglądał do tego wątku. Wrzucaj jak najwięcej sculptu;) Fajny konkursik, chciałoby się spróbować sił tylko te bronie są nieco cienkawe (myślę o designie). Nie rozumiem tylko trochę zasad. Te 2x2048 jest na wszystkie tekstury czy to jest max dla jednego typu? Dziwna sprawa - robienie postaci z tyloma teksturami i 15 tys. poly to raczej wciąż melodia przyszłości w gamearcie. Kibicuję;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JoseConseco Napisano 9 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 9 Sierpień 2012 Lucek. No cóż, bronie są lipne, ale i tak wszyscy będą pewnie patrzeć na oczy mojej assasinki ;D. Z tymi teksturami to sam nie jestem pewien, ale pewnie i tak nie przekroczę 1k dla wszystkiego. No to kilka jeszcze wariacji tematu abyście mogli wybrać swoją ulubioną wersję: Tu base mesh ze b-mesha (skin modifier) z blendera. Muszę przyznać, że daje radę bardziej niż zspheres. Sporo proporcji udało mi się wyciągnąć, bez dotykania pędzli i wertexów: I jeszcze dalsze poprawki i zarys ogólnej anatomii: Jeśli ktoś widzi problemy z proporcjami, anatomią czy cokolwiek, dajcie proszę znać. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JoseConseco Napisano 11 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 11 Sierpień 2012 Model hipoly uznaję za zakończony. Teraz lumpy, textury i lowpoly: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 11 Sierpień 2012 Share Napisano 11 Sierpień 2012 Żartujesz prawda? Na moje oko to ledwo zacząłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 11 Sierpień 2012 Share Napisano 11 Sierpień 2012 Hehe, ale bardzo fajnie zaczął:), podoba mi się,jeno troche detalu by się przydało.Chociaż oczy:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JoseConseco Napisano 11 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 11 Sierpień 2012 Należy zauważyć, że na finalnej postaci będzie widać tylko jej ramiona i głowę. Cała reszta będzie przykryta strojem, więc nie ma sensu bawić się za dużo w detal na ciele. I tak już pewnie połowa z tego co jest (detalu) zniknie pod ubraniem. Oczy jeszcze poprawię. A włosy to tymczasowe. Nie jestem pewien jak sobie poradzi automatyczne riggowanie Mixamo z długimi włosami, więc może krótkie zrobię finalnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JoseConseco Napisano 13 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 13 Sierpień 2012 Po weekendowy up. Nie jestem pewien czy wybrać z wersję 1 czy 2.. I jeszcze buźka asasinki. Kto by się spodziewał, że z niej taki zabijaka jest :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 13 Sierpień 2012 Share Napisano 13 Sierpień 2012 Jedynka. Dziesięć znaków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JoseConseco Napisano 15 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 15 Sierpień 2012 Ok. Postanowiłem trochę się pobawić w miedzyczasie z Cyclesem i rzeźbieniem w blenderze i muszę przyznać, że obydwa dają radę. Render trwał około 2 minut na moim starym kompie (AMD x3 710). Samo rzeźbienie też jest ok, tylko zaczyna lagować już przy 0,5milona poly. Ale same bruse fajne są i nie ma problemu z definiowaniem brył. Taki trochę offtopic: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Double_G Napisano 18 Sierpień 2012 Share Napisano 18 Sierpień 2012 "Samo rzeźbienie też jest ok, tylko zaczyna lagować już przy 0,5milona poly" Protip: w user preferences w zakladce system włącz vbo Protip 2: wejdź w object data (ikonka z trójkątem, obok tej zakładki z modyfikatorami) i odznacz double sided. Twoje problemy z płynnością znikną bezpowrotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JoseConseco Napisano 18 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 18 Sierpień 2012 "Samo rzeźbienie też jest ok, tylko zaczyna lagować już przy 0,5milona poly" Protip: w user preferences w zakladce system włącz vbo Protip 2: wejdź w object data (ikonka z trójkątem, obok tej zakładki z modyfikatorami) i odznacz double sided. Twoje problemy z płynnością znikną bezpowrotnie Dzięki. Z tymi trikami to się niby już kiedyś zaznajomiłem ale coś mi nie działało. Dziś trochę poklikałem w wyżej wymienione opcje i nic, aż tu nagle po 1 minucie rzeźby blender przyspieszył/przestał lagować wtf? Nie wiem o co chodzi ale teraz na 1 milionie chodzi ok. Może trzeba brushem przejechać po modelu, coby się do ramu załadował czy coś? Nie wiem. W każdym razie mogłem dokończyć jakiś starszy sculpt: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JoseConseco Napisano 19 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 19 Sierpień 2012 Kolejny up: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JoseConseco Napisano 22 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 22 Sierpień 2012 Raczej finał hipoly. Pewnie na świerzo jutro będę chciał coś poprawić ale raczej drobiazgi. I detalu trochę: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sunedge Napisano 23 Sierpień 2012 Share Napisano 23 Sierpień 2012 Fajna, oczywiscie z dlugimi wlosami ladniejsza. Za to z krotkimi wyglada bardziej po francusku i sredniowiecznie. Ubranko tak wspolczesne bardziej, kojarzy mi sie z dresem z Kill Bill'a (chyba, ze to wspolczesna postac - to nie ma o czym gadac). Powodzenia w konkursie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JoseConseco Napisano 30 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 30 Sierpień 2012 Fajna, oczywiscie z dlugimi wlosami ladniejsza. Za to z krotkimi wyglada bardziej po francusku i sredniowiecznie. Ubranko tak wspolczesne bardziej, kojarzy mi sie z dresem z Kill Bill'a (chyba, ze to wspolczesna postac - to nie ma o czym gadac). Powodzenia w konkursie. Dzięki. I jest jak mówisz, trochę z killbilla jest trochę shaolin. Miało być fantasy, ale coś o tym zapomniałem po drodze. Finalny lowpoly z blendera: Jeszcze mogę dorzucić coś większego jeżeli ktoś chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mocnek Napisano 31 Sierpień 2012 Share Napisano 31 Sierpień 2012 Ladnie wyszlo i to lowpoly, nie czuc "ciec", wciaz bardzo fajna postac. I super, ze wpadlo tez troche drobnego detalu na ubraniu i butach. Mi do pelni szczescia pod katem prezentacji brakowaloby jeszcze jakiegos obrazka (paru?) z jakas poza. A tak to mnostwo ok:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JoseConseco Napisano 1 Wrzesień 2012 Autor Share Napisano 1 Wrzesień 2012 Ladnie wyszlo i to lowpoly, nie czuc "ciec", wciaz bardzo fajna postac. I super, ze wpadlo tez troche drobnego detalu na ubraniu i butach. Mi do pelni szczescia pod katem prezentacji brakowaloby jeszcze jakiegos obrazka (paru?) z jakas poza. A tak to mnostwo ok:) Dzięki Mocnek. Skoro nalegasz to tu trochę upiększonych w PS'e screenów: I siatka koło 10k trójkątów: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się