Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Jeszcze nie wiem co z niej będzie, pewnie łuczniczka, tak to na razie wygląda:

 

18p4yr.jpg

 

Jeżeli ktoś jest zainteresowany konkursem to daję link

 

[ATTACH=CONFIG]87175[/ATTACH]

Edytowane przez JoseConseco
  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Będę zaglądał do tego wątku. Wrzucaj jak najwięcej sculptu;) Fajny konkursik, chciałoby się spróbować sił tylko te bronie są nieco cienkawe (myślę o designie). Nie rozumiem tylko trochę zasad. Te 2x2048 jest na wszystkie tekstury czy to jest max dla jednego typu? Dziwna sprawa - robienie postaci z tyloma teksturami i 15 tys. poly to raczej wciąż melodia przyszłości w gamearcie.

 

Kibicuję;)

Napisano

Lucek. No cóż, bronie są lipne, ale i tak wszyscy będą pewnie patrzeć na oczy mojej assasinki ;D.

Z tymi teksturami to sam nie jestem pewien, ale pewnie i tak nie przekroczę 1k dla wszystkiego.

 

No to kilka jeszcze wariacji tematu abyście mogli wybrać swoją ulubioną wersję:

htifpt.jpg

 

Tu base mesh ze b-mesha (skin modifier) z blendera. Muszę przyznać, że daje radę bardziej niż zspheres. Sporo proporcji udało mi się wyciągnąć, bez dotykania pędzli i wertexów:

29prj0o.jpg

 

I jeszcze dalsze poprawki i zarys ogólnej anatomii:

14w7rxu.jpg

 

Jeśli ktoś widzi problemy z proporcjami, anatomią czy cokolwiek, dajcie proszę znać.

Pozdro

Napisano

Należy zauważyć, że na finalnej postaci będzie widać tylko jej ramiona i głowę. Cała reszta będzie przykryta strojem, więc nie ma sensu bawić się za dużo w detal na ciele. I tak już pewnie połowa z tego co jest (detalu) zniknie pod ubraniem. Oczy jeszcze poprawię. A włosy to tymczasowe. Nie jestem pewien jak sobie poradzi automatyczne riggowanie Mixamo z długimi włosami, więc może krótkie zrobię finalnie...

Napisano

Ok. Postanowiłem trochę się pobawić w miedzyczasie z Cyclesem i rzeźbieniem w blenderze i muszę przyznać, że obydwa dają radę. Render trwał około 2 minut na moim starym kompie (AMD x3 710). Samo rzeźbienie też jest ok, tylko zaczyna lagować już przy 0,5milona poly. Ale same bruse fajne są i nie ma problemu z definiowaniem brył. Taki trochę offtopic:

2mxor4.jpg

Napisano

"Samo rzeźbienie też jest ok, tylko zaczyna lagować już przy 0,5milona poly"

 

Protip: w user preferences w zakladce system włącz vbo

Protip 2: wejdź w object data (ikonka z trójkątem, obok tej zakładki z modyfikatorami) i odznacz double sided.

 

Twoje problemy z płynnością znikną bezpowrotnie

Napisano
"Samo rzeźbienie też jest ok, tylko zaczyna lagować już przy 0,5milona poly"

 

Protip: w user preferences w zakladce system włącz vbo

Protip 2: wejdź w object data (ikonka z trójkątem, obok tej zakładki z modyfikatorami) i odznacz double sided.

 

Twoje problemy z płynnością znikną bezpowrotnie

 

Dzięki. Z tymi trikami to się niby już kiedyś zaznajomiłem ale coś mi nie działało. Dziś trochę poklikałem w wyżej wymienione opcje i nic, aż tu nagle po 1 minucie rzeźby blender przyspieszył/przestał lagować wtf? Nie wiem o co chodzi ale teraz na 1 milionie chodzi ok. Może trzeba brushem przejechać po modelu, coby się do ramu załadował czy coś? Nie wiem. W każdym razie mogłem dokończyć jakiś starszy sculpt:

2l8b4w7.jpg

Napisano

Fajna, oczywiscie z dlugimi wlosami ladniejsza. Za to z krotkimi wyglada bardziej po francusku i sredniowiecznie. Ubranko tak wspolczesne bardziej, kojarzy mi sie z dresem z Kill Bill'a (chyba, ze to wspolczesna postac - to nie ma o czym gadac).

Powodzenia w konkursie.

Napisano
Fajna, oczywiscie z dlugimi wlosami ladniejsza. Za to z krotkimi wyglada bardziej po francusku i sredniowiecznie. Ubranko tak wspolczesne bardziej, kojarzy mi sie z dresem z Kill Bill'a (chyba, ze to wspolczesna postac - to nie ma o czym gadac).

Powodzenia w konkursie.

Dzięki. I jest jak mówisz, trochę z killbilla jest trochę shaolin. Miało być fantasy, ale coś o tym zapomniałem po drodze.

Finalny lowpoly z blendera:

1illpl.gif

 

Jeszcze mogę dorzucić coś większego jeżeli ktoś chce.

Napisano

Ladnie wyszlo i to lowpoly, nie czuc "ciec", wciaz bardzo fajna postac. I super, ze wpadlo tez troche drobnego detalu na ubraniu i butach. Mi do pelni szczescia pod katem prezentacji brakowaloby jeszcze jakiegos obrazka (paru?) z jakas poza. A tak to mnostwo ok:)

Napisano
Ladnie wyszlo i to lowpoly, nie czuc "ciec", wciaz bardzo fajna postac. I super, ze wpadlo tez troche drobnego detalu na ubraniu i butach. Mi do pelni szczescia pod katem prezentacji brakowaloby jeszcze jakiegos obrazka (paru?) z jakas poza. A tak to mnostwo ok:)

 

Dzięki Mocnek. Skoro nalegasz to tu trochę upiększonych w PS'e screenów:

 

210ajj6.jpg

oax2s6.jpg

 

I siatka koło 10k trójkątów:

1tan2h.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności