Szwadron Napisano 5 Sierpień 2012 Napisano 5 Sierpień 2012 (edytowane) Witam. Coś takiego na razie wyczarowałem :) W niedalekiej przyszłości będę starał się uzupełnić model o większą ilość detali. Edytowane 28 Sierpień 2012 przez Szwadron
Szwadron Napisano 6 Sierpień 2012 Autor Napisano 6 Sierpień 2012 (edytowane) mały update... Edytowane 6 Sierpień 2012 przez Szwadron
Szwadron Napisano 6 Sierpień 2012 Autor Napisano 6 Sierpień 2012 Fajne opony... Ciekawe jak będzie skręcał? Myślę że to nie powinien być żaden problem:
Matchias Napisano 6 Sierpień 2012 Napisano 6 Sierpień 2012 Raczej ciężko wchodzi się w zakręt motocyklem na płaskich oponach:) Poza tym jest git.
Szwadron Napisano 6 Sierpień 2012 Autor Napisano 6 Sierpień 2012 Raczej ciężko wchodzi się w zakręt motocyklem na płaskich oponach:) Poza tym jest git. W sumie racja opony nawet turystyczne są jak kołyska co prawda nie aż tak jak w sportowych motocyklach ale jednak, chyba będę musiał poprawić kształt tych opon...
Slim_ Napisano 6 Sierpień 2012 Napisano 6 Sierpień 2012 Chodziło mi właśnie o kształt opon. Model fajny, zwiększył bym tylko rozmiar tylnej tarczy bo raczej nie da sobie rady. Powodzenia
Szwadron Napisano 7 Sierpień 2012 Autor Napisano 7 Sierpień 2012 (edytowane) ... Projekt w miarę postępuje i przyszedł czas na teksturowanie i render, czyli moje najsłabsze punkty, na chwile obecną idzie mi tak: Kolor baku ramy wydechu i mniejszych elementów miał być matowo czarny... już mi się wydaje że coś nie wychodzi... co do chromu sam nie wiem... a na temat materiału gumy do opon to się wole nie wypowiadać. Jednym słowem tutaj będę potrzebować waszej pomocy żeby coś z tego było... Edytowane 7 Sierpień 2012 przez Szwadron
rzubr Napisano 7 Sierpień 2012 Napisano 7 Sierpień 2012 (edytowane) Czesc ;), opona plastikowa ,chrom wydaje sie okej ; refleksy na nim sa fajne. Material ramy baku i reszty elementow sam widzisz jest szorstki i plastikowy. Nie wiem czy siodlo nie ma materialu czy to wina slabej jakosci renderingu, tak czy inaczej na pewno doprowadzisz go do niezlego poziomu. Powodzenia ! Ps. podkrec 'sudivsy' w chromie, powinien byc 'gladszy' Edytowane 7 Sierpień 2012 przez rzubr
Szwadron Napisano 8 Sierpień 2012 Autor Napisano 8 Sierpień 2012 Czesc ;), opona plastikowa ,chrom wydaje sie okej ; refleksy na nim sa fajne. Material ramy baku i reszty elementow sam widzisz jest szorstki i plastikowy. Nie wiem czy siodlo nie ma materialu czy to wina slabej jakosci renderingu, tak czy inaczej na pewno doprowadzisz go do niezlego poziomu. Powodzenia ! Ps. podkrec 'sudivsy' w chromie, powinien byc 'gladszy' Poprawiłem trochę opone, co do siodełka to masz racje było jeszcze bez materiału... No cóż co do lakieru to bardzo bym chciał uzyskać efekt matowy, narazie wygląda to tak:
rzubr Napisano 9 Sierpień 2012 Napisano 9 Sierpień 2012 Jesli oponki maja byc nowe,czyste,studyjne i nie uzywane to wydaje mi sie, ze osiagnales cel.Ale ja nie jestem specjalista i powinnismy liczyc rowniez na pomocna dlon tutejszych wymiataczy. Teksture siodla wrzuciles do materialu tak? Zmapowana wygladala by znacznie lepiej. Ale pamietaj,ze moge sie mylic I ostania rada, oczywiscie nie musisz z niej korzystac, ale chromowany wydech chyba wygladalby duzo lepiej. Nie poddawaj sie,jest coraz lepiej Jakim silnikiem renderujesz i na jakim sprzecie tworzysz? :)
Szwadron Napisano 9 Sierpień 2012 Autor Napisano 9 Sierpień 2012 Jesli oponki maja byc nowe,czyste,studyjne i nie uzywane to wydaje mi sie, ze osiagnales cel.Ale ja nie jestem specjalista i powinnismy liczyc rowniez na pomocna dlon tutejszych wymiataczy. Teksture siodla wrzuciles do materialu tak? Zmapowana wygladala by znacznie lepiej. Ale pamietaj,ze moge sie mylic I ostania rada, oczywiscie nie musisz z niej korzystac, ale chromowany wydech chyba wygladalby duzo lepiej. Nie poddawaj sie,jest coraz lepiej Jakim silnikiem renderujesz i na jakim sprzecie tworzysz? :) Cinema 4d, render z Cinemy, próbowałem w vrayforc4d jednak nie udało się występował dziwny błąd, przeczytałem informacje o w/w błędzie i niestety jest to najprawdopodobniej spowodowane przez małą ilość ramu. Wczoraj próbowałem wyrenderować motocykl w jakiejś scenie i nawet występował błąd w renderze od cinemy "not enough memory" Nie wiem czy czegoś źle nie ustawiłem przez co komp nie wydala, pogrzebałem w internecie i możliwe że jest to wina systemu, będę musiał go przeinstalować w wolnej chwili. Cóż zobaczymy jak to mi wszystko wyjdzie na dzień dzisiejszy mój sprzęt nie pozwala mi na skończenie pracy...
Szwadron Napisano 9 Sierpień 2012 Autor Napisano 9 Sierpień 2012 Udało mi się przed chwilą wyrenderować motocykl w scenie jednak w bardzo małej rozdzielczości... Oczywiście tekstura podłoża jest taka żeby była... Ma ktoś pomysł co jest nie tak że nie mogę wyrenderować go w większej rozdzielczości? Czy to wina ramu ? Mój komp: Procek: AMD Phenom II X4 965 3.40 GHz RAM: 4,00 GB Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX560
Szwadron Napisano 20 Sierpień 2012 Autor Napisano 20 Sierpień 2012 ile masz bitowego windowsa ? 32 bitowego...
Vega Napisano 20 Sierpień 2012 Napisano 20 Sierpień 2012 Przy 32 bit windows masz tylko 3GB ramu, mimo tego ze masz 4GB wsadzone. Wysłano z telefonu.
Szwadron Napisano 20 Sierpień 2012 Autor Napisano 20 Sierpień 2012 Przy 32 bit windows masz tylko 3GB ramu, mimo tego ze masz 4GB wsadzone. Wysłano z telefonu. Czyli to wszystko przez windows'a i małą ilość ramu ?
Szwadron Napisano 21 Sierpień 2012 Autor Napisano 21 Sierpień 2012 Udało się :) teraz warto poprawić, dopieścić pewne szczegóły. \
Szwadron Napisano 21 Sierpień 2012 Autor Napisano 21 Sierpień 2012 (edytowane) Mały update Edytowane 21 Sierpień 2012 przez Szwadron
Szwadron Napisano 28 Sierpień 2012 Autor Napisano 28 Sierpień 2012 Update. Render VRAY. Trzeba by poprawić opony, guma wyszła zbyt jasna, tarcze hamulca, też jakieś takie nijakie, ale wydaje mi się że i tak idę w dobrą stronę. A jak wy myślicie ?
piopiowawa Napisano 29 Sierpień 2012 Napisano 29 Sierpień 2012 model cool, ale coś się z renderem sypnęło, pixele takie rozsypane na detalach, rozdzielczość źle przeliczona?
Szwadron Napisano 29 Sierpień 2012 Autor Napisano 29 Sierpień 2012 model cool, ale coś się z renderem sypnęło, pixele takie rozsypane na detalach, rozdzielczość źle przeliczona? Nie wiem właśnie może to przez teksturę chromu. Bo co do baku i błotnika to jest to lakier z brokatem.
piopiowawa Napisano 29 Sierpień 2012 Napisano 29 Sierpień 2012 Nie wiem właśnie może to przez teksturę chromu. Bo co do baku i błotnika to jest to lakier z brokatem. ciekawe...może znawcy się wypowiedzą, albo jakiś hopek z rozdzielczością? render 1:1? albo coś z fotonami, ale nie znam się kompletnie na Vrayach
bober89 Napisano 29 Sierpień 2012 Napisano 29 Sierpień 2012 ja bym obstawiał na niewłączonym Antialiasingu - spróbuj na Adaptive DMC
Szwadron Napisano 29 Sierpień 2012 Autor Napisano 29 Sierpień 2012 ja bym obstawiał na niewłączonym Antialiasingu - spróbuj na Adaptive DMC Sprawdziłem i jest ustawiony na Adaptive DMC.
przems Napisano 29 Sierpień 2012 Napisano 29 Sierpień 2012 Sprawdziłem i jest ustawiony na Adaptive DMC. może coś z photon~map, "niedobór" fotonów na połyskach, nie znam maxa ani vraya
Pawelkos Napisano 29 Sierpień 2012 Napisano 29 Sierpień 2012 Definitiwinie AA ci nie domaga i strasznie ciemny ten render. Pokaz te swoje ustawienia dla AA to cos na to zaradzimy. Nie wiem czy te wciecia na sidewallu opony nie za glebokie, przydalbym sie tam tez jakis detal, jakies napisy na bumpie chociaz. Poza tym ciezko cos powiedziec bo strasznie ciemno i nic nie widac
Szwadron Napisano 30 Sierpień 2012 Autor Napisano 30 Sierpień 2012 Definitiwinie AA ci nie domaga i strasznie ciemny ten render. Pokaz te swoje ustawienia dla AA to cos na to zaradzimy. Nie wiem czy te wciecia na sidewallu opony nie za glebokie, przydalbym sie tam tez jakis detal, jakies napisy na bumpie chociaz. Poza tym ciezko cos powiedziec bo strasznie ciemno i nic nie widac Trochę topornie to wszystko pokarze ale grunt żeby przekazać.
Pawelkos Napisano 30 Sierpień 2012 Napisano 30 Sierpień 2012 Antialiasing filter zmien sobie z Lnaczos na Mitchell-Netravali, max dla DMC Podbij chociaz do 6. Dzizes skad ty wziales takie ustawienia w color mappingu ?! Clamp level daj na jedynke i reszte tez bym pustawial na wartosci domyslne i walczyl swiatelm w scenie zeby to dobrze wygladalo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się