Skocz do zawartości

Bobber


Szwadron

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 30
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Raczej ciężko wchodzi się w zakręt motocyklem na płaskich oponach:)

Poza tym jest git.

 

W sumie racja opony nawet turystyczne są jak kołyska co prawda nie aż tak jak w sportowych motocyklach ale jednak, chyba będę musiał poprawić kształt tych opon...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Projekt w miarę postępuje i przyszedł czas na teksturowanie i render, czyli moje najsłabsze punkty, na chwile obecną idzie mi tak:

 

50097167.jpg

 

Kolor baku ramy wydechu i mniejszych elementów miał być matowo czarny... już mi się wydaje że coś nie wychodzi... co do chromu sam nie wiem... a na temat materiału gumy do opon to się wole nie wypowiadać. Jednym słowem tutaj będę potrzebować waszej pomocy żeby coś z tego było...

Edytowane przez Szwadron
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc ;), opona plastikowa ,chrom wydaje sie okej ; refleksy na nim sa fajne. Material ramy baku i reszty elementow sam widzisz jest szorstki i plastikowy. Nie wiem czy siodlo nie ma materialu czy to wina slabej jakosci renderingu, tak czy inaczej na pewno doprowadzisz go do niezlego poziomu. Powodzenia !

 

Ps. podkrec 'sudivsy' w chromie, powinien byc 'gladszy'

Edytowane przez rzubr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc ;), opona plastikowa ,chrom wydaje sie okej ; refleksy na nim sa fajne. Material ramy baku i reszty elementow sam widzisz jest szorstki i plastikowy. Nie wiem czy siodlo nie ma materialu czy to wina slabej jakosci renderingu, tak czy inaczej na pewno doprowadzisz go do niezlego poziomu. Powodzenia !

 

Ps. podkrec 'sudivsy' w chromie, powinien byc 'gladszy'

 

Poprawiłem trochę opone, co do siodełka to masz racje było jeszcze bez materiału... No cóż co do lakieru to bardzo bym chciał uzyskać efekt matowy, narazie wygląda to tak:

16972390.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli oponki maja byc nowe,czyste,studyjne i nie uzywane to wydaje mi sie, ze osiagnales cel.Ale ja nie jestem specjalista i powinnismy liczyc rowniez na pomocna dlon tutejszych wymiataczy.

Teksture siodla wrzuciles do materialu tak? Zmapowana wygladala by znacznie lepiej. Ale pamietaj,ze moge sie mylic

I ostania rada, oczywiscie nie musisz z niej korzystac, ale chromowany wydech chyba wygladalby duzo lepiej.

 

Nie poddawaj sie,jest coraz lepiej

Jakim silnikiem renderujesz i na jakim sprzecie tworzysz? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli oponki maja byc nowe,czyste,studyjne i nie uzywane to wydaje mi sie, ze osiagnales cel.Ale ja nie jestem specjalista i powinnismy liczyc rowniez na pomocna dlon tutejszych wymiataczy.

Teksture siodla wrzuciles do materialu tak? Zmapowana wygladala by znacznie lepiej. Ale pamietaj,ze moge sie mylic

I ostania rada, oczywiscie nie musisz z niej korzystac, ale chromowany wydech chyba wygladalby duzo lepiej.

 

Nie poddawaj sie,jest coraz lepiej

Jakim silnikiem renderujesz i na jakim sprzecie tworzysz? :)

 

Cinema 4d, render z Cinemy, próbowałem w vrayforc4d jednak nie udało się występował dziwny błąd, przeczytałem informacje o w/w błędzie i niestety jest to najprawdopodobniej spowodowane przez małą ilość ramu. Wczoraj próbowałem wyrenderować motocykl w jakiejś scenie i nawet występował błąd w renderze od cinemy "not enough memory"

94254843.jpg

Nie wiem czy czegoś źle nie ustawiłem przez co komp nie wydala, pogrzebałem w internecie i możliwe że jest to wina systemu, będę musiał go przeinstalować w wolnej chwili. Cóż zobaczymy jak to mi wszystko wyjdzie na dzień dzisiejszy mój sprzęt nie pozwala mi na skończenie pracy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się przed chwilą wyrenderować motocykl w scenie jednak w bardzo małej rozdzielczości...

62548757.jpg

Oczywiście tekstura podłoża jest taka żeby była...

Ma ktoś pomysł co jest nie tak że nie mogę wyrenderować go w większej rozdzielczości? Czy to wina ramu ?

Mój komp:

Procek: AMD Phenom™ II X4 965 3.40 GHz

RAM: 4,00 GB

Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX560

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Definitiwinie AA ci nie domaga i strasznie ciemny ten render. Pokaz te swoje ustawienia dla AA to cos na to zaradzimy. Nie wiem czy te wciecia na sidewallu opony nie za glebokie, przydalbym sie tam tez jakis detal, jakies napisy na bumpie chociaz. Poza tym ciezko cos powiedziec bo strasznie ciemno i nic nie widac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Definitiwinie AA ci nie domaga i strasznie ciemny ten render. Pokaz te swoje ustawienia dla AA to cos na to zaradzimy. Nie wiem czy te wciecia na sidewallu opony nie za glebokie, przydalbym sie tam tez jakis detal, jakies napisy na bumpie chociaz. Poza tym ciezko cos powiedziec bo strasznie ciemno i nic nie widac

Trochę topornie to wszystko pokarze ale grunt żeby przekazać.

rendersettingy.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Antialiasing filter zmien sobie z Lnaczos na Mitchell-Netravali, max dla DMC Podbij chociaz do 6. Dzizes skad ty wziales takie ustawienia w color mappingu ?! Clamp level daj na jedynke i reszte tez bym pustawial na wartosci domyslne i walczyl swiatelm w scenie zeby to dobrze wygladalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności