haniuchna Napisano 6 Sierpień 2012 Napisano 6 Sierpień 2012 Ja dopiero raczkuje w programie... Przy wytlaczaniu po sciezce element nie ma ciaglosci... zalaczam obrazki http://www.picfront.org/d/8L0M http://www.picfront.org/d/8L0N Prosze o jakas podowiedz czym to moze byc spowodowane... Pozdrawiam
Dynamico Napisano 6 Sierpień 2012 Napisano 6 Sierpień 2012 Jeżeli ścieżka wyznacza Tobie zarys nowego obiektu od strony "tylnej" załączonych obrazków (nie wiem jak to opisać), to wytłaczany kształt na co "ciaśniejszych zakrętach" może powodować zachodzenie na siebie płaszczyzn. Przełącz w tryb siatki i sprawdź czy w wewnętrznych "zakolach" vertexy ne zachodzą za siebie.
Miłosz3ds Napisano 6 Sierpień 2012 Napisano 6 Sierpień 2012 Najlepiej to pokaż ścieżkę po której wytłaczasz, bo chyba już na samej ścieżce masz coś nie tak. Wrzuć screena, z siatki wytłoczonego obiektu najlepiej też!
haniuchna Napisano 6 Sierpień 2012 Autor Napisano 6 Sierpień 2012 Kolo 17 wrzuce screena, teraz jestem w pracy... ale mozliwe, ze mam za duzo wierzcholkow....
haniuchna Napisano 6 Sierpień 2012 Autor Napisano 6 Sierpień 2012 Tak to wyglada... http://imageshack.us/photo/my-images/826/beztytuuiyt.jpg/ da się coś z tym zrobic ?? bo ja za bardzo zmienie "path steps" to mi to strasznie kanciaste wyjdzie...
Miłosz3ds Napisano 6 Sierpień 2012 Napisano 6 Sierpień 2012 A kliknij na "path" i pokaż ścieżkę po której wytłaczasz.
haniuchna Napisano 6 Sierpień 2012 Autor Napisano 6 Sierpień 2012 TO ta zewnętrzna... http://imageshack.us/photo/my-images/3/beztytuu4id.jpg/
mafida Napisano 6 Sierpień 2012 Napisano 6 Sierpień 2012 Popraw ręcznie wyłoczony model w tych miejscach gdzie wychodzą babole i po problemie:)
haniuchna Napisano 6 Sierpień 2012 Autor Napisano 6 Sierpień 2012 a jak to można poprawić?? bo próbowała, ale coś nie za bardzo mi to wychodzi...
mafida Napisano 6 Sierpień 2012 Napisano 6 Sierpień 2012 Usuń ręcznie pare edge loopów w miejscach gdzie się robią te czarne placki.Albo wrzuć gdzieś ten wyłoczony modelik to zobacze.
Dynamico Napisano 6 Sierpień 2012 Napisano 6 Sierpień 2012 Sweep robi dokładnie to samo. W ostrych narożnikach krzyżuje edge. Patch może być mniej "gęsty" ale jak "wytłaczany" kształt będzie szeroki to nic nie poradzisz. Jak ja mam taki problem to poprawiam ręcznie położenie wierzchołków albo robię "weld" tych skrzyżowanych.
mafida Napisano 7 Sierpień 2012 Napisano 7 Sierpień 2012 Masz,obejrzyj.Ewentualnie sobie jeszcze popraw;) http://dl.dropbox.com/u/6529674/Poprawka.FBX
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się