Piro Napisano 8 Sierpień 2012 Napisano 8 Sierpień 2012 (edytowane) Kolejny weapon się popełnił. Standardowo obrazki: Mapki: Highresowy preview niepocięty: http://i.imgur.com/XUh9r.jpg Modelik w 3d browserze: http://p3d.in/kzR1N/spin Pozdrawiam, Piro Edytowane 8 Sierpień 2012 przez Piro 1
olaf Napisano 8 Sierpień 2012 Napisano 8 Sierpień 2012 piękny aż chce się z takim wyjść na miasto. gratulacje.
Lucek Napisano 9 Sierpień 2012 Napisano 9 Sierpień 2012 To prawda bardzo fajny. Gameart nie robi wrażenia kiedy nie jest w realtime;)
StK Uriziel Napisano 10 Sierpień 2012 Napisano 10 Sierpień 2012 Bardzo ładny, pytanko techniczne jak uzyskałeś taki fajnie pracujący metal, jest to sam specular i diffuse czy też na normal mapie jest coś dodane ?
Piro Napisano 10 Sierpień 2012 Autor Napisano 10 Sierpień 2012 po kolei: @ ola-f: dzieki :-) Na miasto, *fotki* ludziom strzelać, tak? :D @ PIraT: hah, bez dobrych rad by nie było progressu! @ Lucek: jak znajde chwile to może wrzuce do jakiegoś udeka, póki co trzeba się zadowolić screenami samymi :P @Bruneq: dzięki - a mejking of, z przyjemnością tylko kiedy ja na to czas znajdę? Roboty przy tym modelu może na 3 dni by było, a rozciągnął się na 3 tygodnie. Ah ta praca po pracy. @StK Uriziel: na diff kolor detalu, na specularze inwertnięty i podbity detal, a na normalce zrobione nvidia filtrem i znormalizowane 'dziurki' tam gdzie material jest chropowaty lub wystepują ryski. większe ubytki zrobione tym samym trikiem, tylko z 2 - 3 warstwami generowanej normalki gdzie dwie ostatnie są gausian blurrowane - aby wyciągnąć bardziej 'trójwymiarowość' z normalki - ale niewiele tego, parę rys tylko. No i dobrze ustawiony materiał - spory spec, sredni fresnel, jeszcze niższy gloss (nie ma glossmapki) - dzięki czemu wszystko ma takiego troche startego, metalowego feela. Do screenów Cubemapka + lekko błekitne światło od dupy strony, co z żółtym kolorem speculara w materiale dało efekt jaki dało. Pozdrawiam, Piro
hunterkill Napisano 12 Sierpień 2012 Napisano 12 Sierpień 2012 no przyjemny karabinek :) , o wiele lepiej wygląda w twojej wersji niż ze stałym kolimatorem (mniej kosmicznie :) ) i jeszcze jedno mogła byś siatkę podrzucić , bardzo proszę :)
Piro Napisano 12 Sierpień 2012 Autor Napisano 12 Sierpień 2012 Wiresy można podglądnąć w 3d preview, klikając na kulkę oznaczającą aktywny shader :-)
hunterkill Napisano 12 Sierpień 2012 Napisano 12 Sierpień 2012 No właśnie patrzyłem sobie na podglądzie i nie było siatki LP ( chyba że źle się przyglądałem :P) może coś wyłapie co mnie mogło by się przydać :) . W czym karabinek modelowany ??:)
Piro Napisano 13 Sierpień 2012 Autor Napisano 13 Sierpień 2012 Jak na ostatnim screenie z oopisem uzytych softów: mac, photoshop, marmoset. Jakby ktoś się miał pytać - z dobre 30 godzin zeszło, tylko z racji napiętego grafika (oh the irony), rozłożyło się na chyba 3 tygodnie.
hunterkill Napisano 13 Sierpień 2012 Napisano 13 Sierpień 2012 oj tam oj tam , 3 tygodnie :P ja glocka 17 wałkuje już drugi miesiąc :D
StK Uriziel Napisano 13 Sierpień 2012 Napisano 13 Sierpień 2012 nie tak długo ja w zależności od modelu to go robię około 1 miesiąc, no ale robię to tylko wolnym czasie jak wrócę z obecnej pracy :), plus sporo mam czasami rozkmin na temat jak zrobić daną rzecz (takie uroki uczenia się modelowania i teksturowania)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się