Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

po kolei:

@ ola-f: dzieki :-)

Na miasto, *fotki* ludziom strzelać, tak? :D

 

@ PIraT: hah, bez dobrych rad by nie było progressu!

 

@ Lucek: jak znajde chwile to może wrzuce do jakiegoś udeka, póki co trzeba się zadowolić screenami samymi :P

 

@Bruneq: dzięki - a mejking of, z przyjemnością tylko kiedy ja na to czas znajdę? Roboty przy tym modelu może na 3 dni by było, a rozciągnął się na 3 tygodnie. Ah ta praca po pracy.

 

@StK Uriziel: na diff kolor detalu, na specularze inwertnięty i podbity detal, a na normalce zrobione nvidia filtrem i znormalizowane 'dziurki' tam gdzie material jest chropowaty lub wystepują ryski. większe ubytki zrobione tym samym trikiem, tylko z 2 - 3 warstwami generowanej normalki gdzie dwie ostatnie są gausian blurrowane - aby wyciągnąć bardziej 'trójwymiarowość' z normalki - ale niewiele tego, parę rys tylko. No i dobrze ustawiony materiał - spory spec, sredni fresnel, jeszcze niższy gloss (nie ma glossmapki) - dzięki czemu wszystko ma takiego troche startego, metalowego feela.

Do screenów Cubemapka + lekko błekitne światło od dupy strony, co z żółtym kolorem speculara w materiale dało efekt jaki dało.

 

Pozdrawiam,

Piro

Napisano

no przyjemny karabinek :) , o wiele lepiej wygląda w twojej wersji niż ze stałym kolimatorem (mniej kosmicznie :) ) i jeszcze jedno mogła byś siatkę podrzucić , bardzo proszę :)

Napisano

No właśnie patrzyłem sobie na podglądzie i nie było siatki LP ( chyba że źle się przyglądałem :P) może coś wyłapie co mnie mogło by się przydać :) . W czym karabinek modelowany ??:)

Napisano

Jak na ostatnim screenie z oopisem uzytych softów: mac, photoshop, marmoset.

Jakby ktoś się miał pytać - z dobre 30 godzin zeszło, tylko z racji napiętego grafika (oh the irony), rozłożyło się na chyba 3 tygodnie.

Napisano

nie tak długo ja w zależności od modelu to go robię około 1 miesiąc, no ale robię to tylko wolnym czasie jak wrócę z obecnej pracy :), plus sporo mam czasami rozkmin na temat jak zrobić daną rzecz (takie uroki uczenia się modelowania i teksturowania)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności