Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

piękny aż chce się z takim wyjść na miasto. gratulacje.

Napisano

To prawda bardzo fajny. Gameart nie robi wrażenia kiedy nie jest w realtime;)

Napisano

Bardzo ładny, pytanko techniczne jak uzyskałeś taki fajnie pracujący metal, jest to sam specular i diffuse czy też na normal mapie jest coś dodane ?

Napisano
  • Autor

po kolei:

@ ola-f: dzieki :-)

Na miasto, *fotki* ludziom strzelać, tak? :D

 

@ PIraT: hah, bez dobrych rad by nie było progressu!

 

@ Lucek: jak znajde chwile to może wrzuce do jakiegoś udeka, póki co trzeba się zadowolić screenami samymi :P

 

@Bruneq: dzięki - a mejking of, z przyjemnością tylko kiedy ja na to czas znajdę? Roboty przy tym modelu może na 3 dni by było, a rozciągnął się na 3 tygodnie. Ah ta praca po pracy.

 

@StK Uriziel: na diff kolor detalu, na specularze inwertnięty i podbity detal, a na normalce zrobione nvidia filtrem i znormalizowane 'dziurki' tam gdzie material jest chropowaty lub wystepują ryski. większe ubytki zrobione tym samym trikiem, tylko z 2 - 3 warstwami generowanej normalki gdzie dwie ostatnie są gausian blurrowane - aby wyciągnąć bardziej 'trójwymiarowość' z normalki - ale niewiele tego, parę rys tylko. No i dobrze ustawiony materiał - spory spec, sredni fresnel, jeszcze niższy gloss (nie ma glossmapki) - dzięki czemu wszystko ma takiego troche startego, metalowego feela.

Do screenów Cubemapka + lekko błekitne światło od dupy strony, co z żółtym kolorem speculara w materiale dało efekt jaki dało.

 

Pozdrawiam,

Piro

Napisano

no przyjemny karabinek :) , o wiele lepiej wygląda w twojej wersji niż ze stałym kolimatorem (mniej kosmicznie :) ) i jeszcze jedno mogła byś siatkę podrzucić , bardzo proszę :)

Napisano
  • Autor

Wiresy można podglądnąć w 3d preview, klikając na kulkę oznaczającą aktywny shader :-)

Napisano

No właśnie patrzyłem sobie na podglądzie i nie było siatki LP ( chyba że źle się przyglądałem :P) może coś wyłapie co mnie mogło by się przydać :) . W czym karabinek modelowany ??:)

Napisano
  • Autor

Jak na ostatnim screenie z oopisem uzytych softów: mac, photoshop, marmoset.

Jakby ktoś się miał pytać - z dobre 30 godzin zeszło, tylko z racji napiętego grafika (oh the irony), rozłożyło się na chyba 3 tygodnie.

Napisano

nie tak długo ja w zależności od modelu to go robię około 1 miesiąc, no ale robię to tylko wolnym czasie jak wrócę z obecnej pracy :), plus sporo mam czasami rozkmin na temat jak zrobić daną rzecz (takie uroki uczenia się modelowania i teksturowania)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.