plutko Napisano 21 Sierpień 2012 Share Napisano 21 Sierpień 2012 Hej, taki model wymeczylem ostatnio. Koncept wziety ze stony Warhammera Online. Potraktowalem to jako glowny asset (bron, czy cos w tym stylu, wiec blisko kamery), stad wysoki polycount. Dodatkowo mialo to byc cwiczenie paru nowych rzeczy w Zbrushu i na poprawienie workflowu. Bardzo podstawowa baza, zeby uchwycic proporcje i retopo jest w Mayce. Pare rzeczy sie nie zgadza z konceptem, ale za pozno to wychwycilem i juz nie mialem sily wracac i poprawiac sculpta. By plutko at 2012-08-20 By plutko at 2012-08-20 By plutko at 2012-08-20 By plutko at 2012-08-20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chris Napisano 21 Sierpień 2012 Share Napisano 21 Sierpień 2012 Dla mnie bomba. Jedyna uwaga - te niebieskie elementy mogłyby mieć bardziej szklany look. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 21 Sierpień 2012 Share Napisano 21 Sierpień 2012 super odwzorowane moim zdaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 21 Sierpień 2012 Share Napisano 21 Sierpień 2012 super wg mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
n-pigeon Napisano 21 Sierpień 2012 Share Napisano 21 Sierpień 2012 Bardzo fajnie zrobione, nie widać by coś było niezgodne z konceptem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 21 Sierpień 2012 Share Napisano 21 Sierpień 2012 bardzo ladnie wyszlo! Jedyne co to tak mysle ze osobny spec i reflection mask to chyba jakis overkill, roznica jest tak minimalna ze podlaczajac pod speca i reflection R chanel z difusa dal by ci taki sam efekt (no moze po jakims powerze/mulitiplayu R/R) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plutko Napisano 21 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 21 Sierpień 2012 Fajnie, ze sie podoba - dzieki chlopaki, to poprawia samopoczucie ;) Chris: racja, zwlaszcza na brzegach, poprawie specular. Hatred: po prawdzie na glownym renderze reflection mask nie jest uzyta. Zrobilem ja, bo w Mayce chcialem osobno kontrole nad odbiciami. Finalny render jest z Marmoseta, a tam jakos nie ma kontroli odbic osobno. W ogole wkurzyl mnie ten soft, bo powinno byc wiecej kontroli nad shaderem. Ale ok, uzylem dema, wiec nie powinienem narzekac. Nastepny model juz w normalnym enginie zrobie, zeby to sie mialo bardziej do rzeczywistosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 22 Sierpień 2012 Share Napisano 22 Sierpień 2012 spoczko, nom marmon niestety nawet full wersja nie suportuje zdaje sie nic wiecej :) tak czy inaczej jesli "pomogles" sobie tymi texami na finalnym zestawieniu tex bym olal pokazywanie ich bo to jak przyznanie sie ze chcialem dobrze a wyszlo tak se. Osobiscie mam wspomnienia o Chinczykach z outsurca ktorzy wysylali mi takie speculary az wreszcie ich trochu zjebalem i powiedzialem zeby sobie dali spokoj :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
plutko Napisano 24 Sierpień 2012 Autor Share Napisano 24 Sierpień 2012 Rajt, zrobie update po urlopie. Chce sie pobawic particlami i dodac jakis magiczny ogien co sie bedzie z tego unosil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PIraT Napisano 25 Sierpień 2012 Share Napisano 25 Sierpień 2012 Przyciemniłbym odrobinę brązowy (bliżej konceptu) i może trochę urozmaicił ten złoty, ale i tak jest super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się