Napisano 21 Sierpień 201212 l Hej, taki model wymeczylem ostatnio. Koncept wziety ze stony Warhammera Online. Potraktowalem to jako glowny asset (bron, czy cos w tym stylu, wiec blisko kamery), stad wysoki polycount. Dodatkowo mialo to byc cwiczenie paru nowych rzeczy w Zbrushu i na poprawienie workflowu. Bardzo podstawowa baza, zeby uchwycic proporcje i retopo jest w Mayce. Pare rzeczy sie nie zgadza z konceptem, ale za pozno to wychwycilem i juz nie mialem sily wracac i poprawiac sculpta. By plutko at 2012-08-20 By plutko at 2012-08-20 By plutko at 2012-08-20 By plutko at 2012-08-20
Napisano 21 Sierpień 201212 l Dla mnie bomba. Jedyna uwaga - te niebieskie elementy mogłyby mieć bardziej szklany look.
Napisano 21 Sierpień 201212 l bardzo ladnie wyszlo! Jedyne co to tak mysle ze osobny spec i reflection mask to chyba jakis overkill, roznica jest tak minimalna ze podlaczajac pod speca i reflection R chanel z difusa dal by ci taki sam efekt (no moze po jakims powerze/mulitiplayu R/R)
Napisano 21 Sierpień 201212 l Autor Fajnie, ze sie podoba - dzieki chlopaki, to poprawia samopoczucie ;) Chris: racja, zwlaszcza na brzegach, poprawie specular. Hatred: po prawdzie na glownym renderze reflection mask nie jest uzyta. Zrobilem ja, bo w Mayce chcialem osobno kontrole nad odbiciami. Finalny render jest z Marmoseta, a tam jakos nie ma kontroli odbic osobno. W ogole wkurzyl mnie ten soft, bo powinno byc wiecej kontroli nad shaderem. Ale ok, uzylem dema, wiec nie powinienem narzekac. Nastepny model juz w normalnym enginie zrobie, zeby to sie mialo bardziej do rzeczywistosci.
Napisano 22 Sierpień 201212 l spoczko, nom marmon niestety nawet full wersja nie suportuje zdaje sie nic wiecej :) tak czy inaczej jesli "pomogles" sobie tymi texami na finalnym zestawieniu tex bym olal pokazywanie ich bo to jak przyznanie sie ze chcialem dobrze a wyszlo tak se. Osobiscie mam wspomnienia o Chinczykach z outsurca ktorzy wysylali mi takie speculary az wreszcie ich trochu zjebalem i powiedzialem zeby sobie dali spokoj :)
Napisano 24 Sierpień 201212 l Autor Rajt, zrobie update po urlopie. Chce sie pobawic particlami i dodac jakis magiczny ogien co sie bedzie z tego unosil.
Napisano 25 Sierpień 201212 l Przyciemniłbym odrobinę brązowy (bliżej konceptu) i może trochę urozmaicił ten złoty, ale i tak jest super.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto