Skocz do zawartości

Scena z motorem


olaf

Rekomendowane odpowiedzi

Pomyślałem, że przeniosę to do osobnego wątku, na wypadek, gdyby feedback w takim długim wątku był uciążliwy.

 

zatem tak, scena - koleś na jakimś futurystycznym motorze. EC rzucił sugestią, by poprawić walor i perspektywę, więc (drugi obrazek) nakreśliłem nowe linie dla obiektów za postacią i pozbyłem się czarnej plamy z rogu. Ostatnim planem zajmę się na końcu. Jeżeli macie jeszcze jakieś sugestie co do rozwiązań, to piszcie. Cieszę się, że dla EC tyle rzeczy było mino wszystko czytelne, chciałbym całkiem znośnie to wykonać.

 

pierwsza praca:

racetitle.jpg

 

oraz kilka poprawek:

racetitle2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeszcze pomyślałbym o kompozycji. Może lepiej więcej różnych takich szybkich (nieczytelnych) szkiców zrobić z różnych ujęć, ustawień co by mieć większe pole do manewru.

 

Co teraz mi nie gra to noga prowadząca wzrok poza kard - może lepiej jakby miał zagiętą coś jak tu - http://www2.pzm.pl/userfiles/image/aktualnosci/sporty%20motocyklowe/wyscigi%20motocyklowe/1.jpg

sam motocykl też "spada" w dół poza kadr - może przydało by się więcej przestrzeni na dole. Te łuki w szybach są fajne i można nimi kompozycyjnie sporo dobrego zdziałać.

 

Przestrzen to prosty fix - im coś bliżej nas tym ciemniejszy walor - perspektywa powietrzna i wszystko powinno się ładnie ustawić. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Florian za sugestie. Dostałem też od Resh'a overa i troche zmieniłem paletę, dodałem elementy jakby miał to być screen tytułowy z gry, by od razu przesłać do kilku wydawców z pytaniem czy temat ich zainteresuje.

 

racetitle8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok tu jest wersja z poprawionymi detalami. Stuknęło z 5godzin na to więc na razie idzie na półkę, bo to trochę za długo, ale tak to jest jak się robi coś kolorowego raz na dwa lata. To w sumie taka tylko wprawka miała być przed faktycznym malowaniem terenu pod grę.

racetitle9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy to ważne ile czasu spędzasz nad jedną pracą? człek przecież nie maszyna, dla mnie mógłbyś to i dwa dni malować a efekt wizualny jaki ma być to będzie i tylko to się liczy. podoba mi się koncept pojazdu (chociaż po pierwszych szkicach liczyłem, że to będzie jakiś zwierz:P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie to bardzo ważne, bo robie to komercyjnie - szybciej = więcej kasy.

 

mood screen do jednego z poziomów (po poprawkach bedzie zywcem przeniesiony do gry):

tloA.jpg

Edytowane przez olaf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle ze poprzednikom chodzilo o to ze czas w jakim to wykonles dosc krotki zwlaszcza jak to ujales grafika nie parasz sie zbyt czesto. Tez bym tak chcial umiec robic takie digitale w takim czasie, mowie jako ten parajacy sie grafika :] (co prawda nie 2d). Fajny klimacik, podoba mi sie to tlo, rozumiem ze to do jakiejs kolejne gierki flashowej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne ze wiedzy i narzedzi pelno w okolo ale bez praktycznej umiejtnosci wykorzystania tego to lipa. Czasem przegladam sobie teczki 2d to niektorym zajmuje ladnych kilka latek zeby w koncu te arty jakos wygladalo, takze same materialy to nie wszystko. Widac ty taka wszechstronnie uzdolniona bestia;). Co do giery muzyka po juz po pierwszej trasie strasznie irytujaca sie robi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiadomo, trzeba najpierw troche lekcje odrobić, by korzystać z wiedzy.

Tamta gra porażka, to był taki test zrobienia gry w weekend, żałuje że nie sprzedałem jej, bo bym zarobił lepiej niż na reklamach.

 

to mniej udane, wszystko da się poprawić ;)

tloB.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj tamta powstawała 200dni temu. czas leci, ponad poł roku ;)

 

ponizej kolejny screen - partikle na tym etapie będą oczywiście prerenderowane ale mam nadzieje, ze nie beda wygladać na zbyt czesto zapętlane.

 

tloC.jpg

tloC1.jpg

Edytowane przez olaf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Calkiem przyjemne te telka, bardzo klimatyczne, te dwa ostatnie zmalowales dzis ? Jest tak to kurcze jestes jak maszyna :]. Co do powtarzalinosci partickli to bym sie zbytnio nie przejmowal, przy tej dynamice gry czlowiek i tak tylko skupia uwage na trasie i na przeszkodach i w sumie to tylko flashowa gierka na strone (choc nie orientuje sie jakie sa kryteria w tym segmencie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej Olaf nie wiem nie wiem czy obrazek z menu który wrzucałeś wcześniej jest aktualny, ale odbicia stolarki okiennej w podłodze zaburzają odbiór perspektywy - powinny być bardziej cofnięte a w zasadzie ten fragment przy podłodze w ogóle powinien być widoczny, bardziej coś takiego (sorry nei mam tabletu): http://i.imgur.com/K10BK.jpg

 

ten pierwszy screen poziomu bardzo klimatyczny, dynamiczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polka masz racje. tak czulem ze to ne do konca to co powinno byc odbite. poprawie.

 

pawelkos. ten z kanionem powstal jeszcze wczoraj. ten z wisniami teraz po pracy. ostatni to jakies 40min bylo. taka konwencja i dynamika wiele wybacza wiec mozna pruc z robota szczegolnie ze caly dzien siedzialem w kodzie z aplikacjami. musze jeszcze w tygodniu dwa mroczniejsze dorobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności