Skocz do zawartości

Modelowanie w Meshu


SAIRAM

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem początkującym i mam ogromne problemy z meshem!!!

Jak by któryś z miszczów zapokazał linka do tutoriali, albo pokrótce opisał podstawy tej techniki modelowania(już widzę jaka kolejka:)) to postawie mu piwsko (z pianką na dwa palce.....albo co tam będe żałował z na pianą na całą łapę!!)

 

LICZĘ ŻE NIEDŁUGO POD TYMI SŁOWAMI ZNAJDZIE SIĘ 10000000 POSTÓW(no dobra może przesadziłem z tymi zerami 100 wystarczy;)

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Dzięki już nie jest tak żle, przydałoby się troche videotutoriali. SansSerif dzięki za linki, może kiedyyyyyyyyyś też będę tak dobry.Aha panie "podniemnem" jeśli brakuje ci dziewczyn proponuje 0-700.........

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze uważałem, że graficy to kulturalne ludziska, podniemnem ty utwierdzasz mnie

w tym przekonaniu! Co do moich problemów z panem meshem , postaram się niedługo

zamieścić jeden model meshowy mojej roboty.

 

pozdro for all!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

holeva ale len ..... zajzyj w menu linki na max3d.pl .... i zapewne znajdziesz tam http://www.3dtotal.com http://www.evermotion.org i inne strony a tam tyle tutoriali ze az baniak bucha ... ale co tam "dawac bo pozabijam" zawsze dziala ;)

 

anything in my head is just imagination , so what ... others will help me with such simple things that i don`t even try to shearch ;) your motivation maby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co jest ludziska już mnie lubicie???Zobaczycie poskarżę się mamusi:)

szkoła się zaczeła i się uczyć trzeba, a max poszedł w odstawkę.

Tyle co w weekend i ta godzinka po szkole by nie wyjść z wprawy. Mesh.....hmm jakoś tam idzie i muszę przyznać, że dosyć często go używam.

 

pozdro

 

i odzywać mi się tu bo wątek wygasa!!!!