Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Wrzucam moją ostatnią prackę - 2 ujęcia wieżowca na Winiarach w Poznaniu. W drugiej jest dużo szumu, nie miałem niestety za dużo czasu na rendering no i brak mi doświadczenia w nocnych scenach(w dziennych zresztą też ;)).

 

2 rzeczy nie moje: autka z vizpeople i ludki z axyz 3d people.

 

Soft: 3dsmax, vray, ps

 

22.jpg21.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ten pierwszy bardzo ładny, ale popraw piony, bo budynek wyglada jakby lekko przekrzywiony.

Na drugim blok jest ok, ale te drzewa jakoś dziwnie wyszły i jak już KMiklas wspomniał, brak prądu w inych budynkach. :)

Ale ogólnie jest fajnie :>

Napisano

Fajnie wyszło, jest na co popatrzeć.

 

co do uwag to samo co poprzednicy + światła samochodów na ulicy, czy to są ulice jednokierunkowe, że w obie strony widzimy czerwone światła po autach :) ? dodatkowo skręt o 90 stopni na jednym ze skrzyżowań bardzo ostry i czemu one tak falują w miejscach gdzie ulica jest raczej prosta ;)

 

pozdrawiam,

Napisano

Mozo: faktycznie nieco ucięty, nie chce się bronić ale troszkę to na życzenie klienta

KMiklas: oczywiście mam tego świadomość, miałem bardzo niewiele czasu i prócz głównego budynku "oklejone" bryłki musiały starczyć. Następnym razem zarezerwuję sobie czas na wymodelowanie choćby okien w budynkach w tle.

Stachu: piony były proste ale klient prosił o to lekkie(przy zwykłych aparatach naturalne zresztą) pochylenie. Też mi się to nie widziało.

ItalianCopper: Area shadows'y są wyłączone we wszystkich latarniach ze względu na mało czasu na rendering. Na drugim ujęciu wszystkie drzewa są w 3d i jest to tylko jedno proxy.

siter90: Co do świateł aut to nie zależało mi na realiźmie tylko ogólnym efekcie. Przy takim naświetlaniu, żeby było widać tak te światła to wszyscy ludzie byliby rozmazani i w ogóle wszystko prześwietlone od słońca.. I samochód po lewej niewidoczny.. Ale co do ulic jak najbardziej się zgadzam, wszystko robiłem na szybko i nie jestem z nich zadowolony. Przy następnej pracy wezmę też pod uwagę kolor świateł, żeby nie było że to jednokierunkowa ;)

 

Ogólnie wszystkim dziękuję bardzo za komentarze, są bardzo pomocne. Tych wizek już poprawiać nie będę natomiast w następnych już wiem czego nie zaniedbać!

Napisano

Te okna to można bardzo szybko w photoshopie machnąć - po prostu obrysować szybko klika- kilkanascie lassem, posmarować na biało-żółto i zmienić blending na overlay czy jakiś tam inny filtr co będzie dobrze wyglądać. Nie ma co tego modelować :)

Napisano

A, i jeszcze nie masz oznaczeń poziomych na jezdni oraz chodników wzdłuż. I może to już czepialstwo, ale ścieżka Ci się kończy chyba na ogrodzeniu... Albo jest tam jakaś miejscówka lokalnej społeczności ;) A tak propos jezdni, to jak ją teksturowałeś, że masz ładne ślady itp. Robiłeś jedną teksturę dla całej jezdni jaką masz w kadrze czy masz jakiś fajny tajny trik na to? :)

Napisano (edytowane)

ItalianCopper: obiekt złożony Loft ma opcję mapowania więc jeśli wyciągasz jakiś kształt po ścieżce to wystarczy mieć fragment tekstury a on ją odpowiednio zapętli i dopasuje(na zakrętach itd). Tak jest zrobiona jezdnia, krawężniki itd.

Edytowane przez choobek



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności