Skocz do zawartości

Wiz: Wieżowiec na Winiarach


choobek

Rekomendowane odpowiedzi

Wrzucam moją ostatnią prackę - 2 ujęcia wieżowca na Winiarach w Poznaniu. W drugiej jest dużo szumu, nie miałem niestety za dużo czasu na rendering no i brak mi doświadczenia w nocnych scenach(w dziennych zresztą też ;)).

 

2 rzeczy nie moje: autka z vizpeople i ludki z axyz 3d people.

 

Soft: 3dsmax, vray, ps

 

22.jpg21.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Fajnie wyszło, jest na co popatrzeć.

 

co do uwag to samo co poprzednicy + światła samochodów na ulicy, czy to są ulice jednokierunkowe, że w obie strony widzimy czerwone światła po autach :) ? dodatkowo skręt o 90 stopni na jednym ze skrzyżowań bardzo ostry i czemu one tak falują w miejscach gdzie ulica jest raczej prosta ;)

 

pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozo: faktycznie nieco ucięty, nie chce się bronić ale troszkę to na życzenie klienta

KMiklas: oczywiście mam tego świadomość, miałem bardzo niewiele czasu i prócz głównego budynku "oklejone" bryłki musiały starczyć. Następnym razem zarezerwuję sobie czas na wymodelowanie choćby okien w budynkach w tle.

Stachu: piony były proste ale klient prosił o to lekkie(przy zwykłych aparatach naturalne zresztą) pochylenie. Też mi się to nie widziało.

ItalianCopper: Area shadows'y są wyłączone we wszystkich latarniach ze względu na mało czasu na rendering. Na drugim ujęciu wszystkie drzewa są w 3d i jest to tylko jedno proxy.

siter90: Co do świateł aut to nie zależało mi na realiźmie tylko ogólnym efekcie. Przy takim naświetlaniu, żeby było widać tak te światła to wszyscy ludzie byliby rozmazani i w ogóle wszystko prześwietlone od słońca.. I samochód po lewej niewidoczny.. Ale co do ulic jak najbardziej się zgadzam, wszystko robiłem na szybko i nie jestem z nich zadowolony. Przy następnej pracy wezmę też pod uwagę kolor świateł, żeby nie było że to jednokierunkowa ;)

 

Ogólnie wszystkim dziękuję bardzo za komentarze, są bardzo pomocne. Tych wizek już poprawiać nie będę natomiast w następnych już wiem czego nie zaniedbać!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te okna to można bardzo szybko w photoshopie machnąć - po prostu obrysować szybko klika- kilkanascie lassem, posmarować na biało-żółto i zmienić blending na overlay czy jakiś tam inny filtr co będzie dobrze wyglądać. Nie ma co tego modelować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A, i jeszcze nie masz oznaczeń poziomych na jezdni oraz chodników wzdłuż. I może to już czepialstwo, ale ścieżka Ci się kończy chyba na ogrodzeniu... Albo jest tam jakaś miejscówka lokalnej społeczności ;) A tak propos jezdni, to jak ją teksturowałeś, że masz ładne ślady itp. Robiłeś jedną teksturę dla całej jezdni jaką masz w kadrze czy masz jakiś fajny tajny trik na to? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ItalianCopper: obiekt złożony Loft ma opcję mapowania więc jeśli wyciągasz jakiś kształt po ścieżce to wystarczy mieć fragment tekstury a on ją odpowiednio zapętli i dopasuje(na zakrętach itd). Tak jest zrobiona jezdnia, krawężniki itd.

Edytowane przez choobek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności