choobek Napisano 2 Październik 2012 Napisano 2 Październik 2012 Wrzucam moją ostatnią prackę - 2 ujęcia wieżowca na Winiarach w Poznaniu. W drugiej jest dużo szumu, nie miałem niestety za dużo czasu na rendering no i brak mi doświadczenia w nocnych scenach(w dziennych zresztą też ;)). 2 rzeczy nie moje: autka z vizpeople i ludki z axyz 3d people. Soft: 3dsmax, vray, ps
Mozo Napisano 2 Październik 2012 Napisano 2 Październik 2012 Pierwszy kadr coś za bardzo ucięty z góry. A w drugim ładnie ten zachód wyszedł. Ogólnie na poziome :)
KMiklas Napisano 2 Październik 2012 Napisano 2 Październik 2012 Widzę że w niektórych blokach wyłączają prąd na noc. :)
Stachu Napisano 3 Październik 2012 Napisano 3 Październik 2012 Ten pierwszy bardzo ładny, ale popraw piony, bo budynek wyglada jakby lekko przekrzywiony. Na drugim blok jest ok, ale te drzewa jakoś dziwnie wyszły i jak już KMiklas wspomniał, brak prądu w inych budynkach. :) Ale ogólnie jest fajnie :>
ItalianCopper Napisano 3 Październik 2012 Napisano 3 Październik 2012 Bardzo ładnie pokazane :) oprócz tych paru uwag powyżej, coś Ci się niedobrego z latarniami z pierwszego planu na drugiej wizce zadziało(cienie). Te drzewka na drugim ujęciu wszystkie 3D?
siter90 Napisano 3 Październik 2012 Napisano 3 Październik 2012 Fajnie wyszło, jest na co popatrzeć. co do uwag to samo co poprzednicy + światła samochodów na ulicy, czy to są ulice jednokierunkowe, że w obie strony widzimy czerwone światła po autach :) ? dodatkowo skręt o 90 stopni na jednym ze skrzyżowań bardzo ostry i czemu one tak falują w miejscach gdzie ulica jest raczej prosta ;) pozdrawiam,
choobek Napisano 4 Październik 2012 Autor Napisano 4 Październik 2012 Mozo: faktycznie nieco ucięty, nie chce się bronić ale troszkę to na życzenie klienta KMiklas: oczywiście mam tego świadomość, miałem bardzo niewiele czasu i prócz głównego budynku "oklejone" bryłki musiały starczyć. Następnym razem zarezerwuję sobie czas na wymodelowanie choćby okien w budynkach w tle. Stachu: piony były proste ale klient prosił o to lekkie(przy zwykłych aparatach naturalne zresztą) pochylenie. Też mi się to nie widziało. ItalianCopper: Area shadows'y są wyłączone we wszystkich latarniach ze względu na mało czasu na rendering. Na drugim ujęciu wszystkie drzewa są w 3d i jest to tylko jedno proxy. siter90: Co do świateł aut to nie zależało mi na realiźmie tylko ogólnym efekcie. Przy takim naświetlaniu, żeby było widać tak te światła to wszyscy ludzie byliby rozmazani i w ogóle wszystko prześwietlone od słońca.. I samochód po lewej niewidoczny.. Ale co do ulic jak najbardziej się zgadzam, wszystko robiłem na szybko i nie jestem z nich zadowolony. Przy następnej pracy wezmę też pod uwagę kolor świateł, żeby nie było że to jednokierunkowa ;) Ogólnie wszystkim dziękuję bardzo za komentarze, są bardzo pomocne. Tych wizek już poprawiać nie będę natomiast w następnych już wiem czego nie zaniedbać!
Mozo Napisano 4 Październik 2012 Napisano 4 Październik 2012 Te okna to można bardzo szybko w photoshopie machnąć - po prostu obrysować szybko klika- kilkanascie lassem, posmarować na biało-żółto i zmienić blending na overlay czy jakiś tam inny filtr co będzie dobrze wyglądać. Nie ma co tego modelować :)
choobek Napisano 4 Październik 2012 Autor Napisano 4 Październik 2012 Racja Mozo, mam nawyk dłubania wszystkiego w 3d. Powoli coraz więcej zaczynam dodawać w PSie ale widzisz, o tym nie pomyślałem ;) Dzięki!
ItalianCopper Napisano 4 Październik 2012 Napisano 4 Październik 2012 A, i jeszcze nie masz oznaczeń poziomych na jezdni oraz chodników wzdłuż. I może to już czepialstwo, ale ścieżka Ci się kończy chyba na ogrodzeniu... Albo jest tam jakaś miejscówka lokalnej społeczności ;) A tak propos jezdni, to jak ją teksturowałeś, że masz ładne ślady itp. Robiłeś jedną teksturę dla całej jezdni jaką masz w kadrze czy masz jakiś fajny tajny trik na to? :)
Sebazx6r Napisano 4 Październik 2012 Napisano 4 Październik 2012 Ten budynek to tak specjalnie sie rozjezdza na boki? Pierwszy kadr. Nocne bardziej mi sie podoba.
choobek Napisano 4 Październik 2012 Autor Napisano 4 Październik 2012 (edytowane) ItalianCopper: obiekt złożony Loft ma opcję mapowania więc jeśli wyciągasz jakiś kształt po ścieżce to wystarczy mieć fragment tekstury a on ją odpowiednio zapętli i dopasuje(na zakrętach itd). Tak jest zrobiona jezdnia, krawężniki itd. Edytowane 4 Październik 2012 przez choobek
ItalianCopper Napisano 5 Październik 2012 Napisano 5 Październik 2012 O, o tym nie wiedziałem, dzięki, poprubuję :)
Rekomendowane odpowiedzi