OkTuts Napisano 16 Październik 2012 Napisano 16 Październik 2012 (edytowane) Kto by pomyślał, że w czasie deszczu trzeba zamknąć dach na stadionie? Kto by pomyślał, że po wykupieniu Vimeo PLUS trzeba usunąć ciasteczka w przeglądarce? Dzisiejszy dzień upłynął pod znakiem usterek technicznych. Ale mnie udało się wyprzedzić PZPN i Tutorial właśnie się ukazał (na mecz jeszcze trzeba będzie poczekać). Mam nadzieję, że również przypadnie Wam do gustu. Pamiętajcie o zaglądaniu na http://tuts.obrazkontrolny.pl i zostawianiu swoich komentarzy ;) Edytowane 16 Październik 2012 przez OkTuts
Gość fishinthewater Napisano 17 Październik 2012 Napisano 17 Październik 2012 Świetnie się to ogląda i słucha;) Za tutki podziękował. Kibicuję i czekam na kolejny materiał. pzdr.
makak Napisano 17 Październik 2012 Napisano 17 Październik 2012 Również obejrzane i spostrzeżenia tak jak wyżej :)
legomir Napisano 17 Październik 2012 Napisano 17 Październik 2012 Całkiem to fajne, ale jeśli jest gdzieś node z opcją if i set data można uniknąć tworzenia nowych grup. Po prostu if particle die set data lifespam = 30(np.)
OkTuts Napisano 18 Październik 2012 Autor Napisano 18 Październik 2012 Tak jak napisałem u siebie na blogu - nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałem, ale: Zmiana samego czasu życia cząsteczek nie rozwiązuje problemu, że przypisaliśmy do grupy zdarzenie wywoływane w trakcie śmierci cząsteczek do niej należących. Jeżeli zmienimy czas na 30, to po 30 klatkach utworzy się nowy emiter z cząsteczkami z tej samej grupy i wpadniemy w nieskończoną pętlę. (swoją drogą musimy ustalić jedno miejsce, gdzie będziemy dyskutować ;)
beny Napisano 18 Październik 2012 Napisano 18 Październik 2012 Noooo teraz to już mucha nie siada! Bardzo dobry tutek. Co do tworzenia nowych grup to faktycznie można by ich uniknąć przez zwykłe wprowadzenie stanów particli w particle data - czyli algorytm idzie tak: 1. Particle się rodzi ze stanem 1. 2. Umierając tworzy particle ze stanem o jeden większym (czyli stan 1 tworzy stan 2, stan 2 tworzy 3 itd. dla n tworzy n+1). Warunek Końcowy: Tylko particle ze stanem x tworzą kolejne particle - w Twoim przypadku tylko stan 1 tworzy kolejne particle. ... i po sprawie. Ale wtedy musiałbyś wytłumaczyć do czego jest operator data channel, wyjaśnić różnicę między int, float, float3 itp. Dlatego myślę, że to by było przekombinowanie na początek i myślę że Twoje rozwiązanie jest znacznie prostsze - łopatologiczne, czyli na początek lepsze.
michalz00 Napisano 18 Październik 2012 Napisano 18 Październik 2012 Ja już za tutka dziękowałem na stronie a tutaj jeszcze wrzucam efekty krótkiej zabawy ;) Ciekawe efekty można uzyskać jak się poeksperymentuje w Hair Material z opcjami typu Kink albo Frizz ;)
OkTuts Napisano 18 Październik 2012 Autor Napisano 18 Październik 2012 Właśnie takie rzeczy powodują, że zaczynam widzieć w tym coraz większy sens ;) Do zobaczenia w przyszłym tygodniu, jeśli chodzi o nowy tutorial, ale polecam też zaglądać na bloga, ponieważ wkrótce pojawi się coś ciekawego ;) Pozdrawiam!
deshu Napisano 18 Październik 2012 Napisano 18 Październik 2012 Absolutna rewelacja. Aż się zachciewa porobić coś. 45 minut, to nie mało, ale dobrze sobie przed snem pobudzić jeszcze mózg.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się