Skocz do zawartości

Nakladanie tekstur na dom.


Gość Kelle

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chcę zrobić wizualizację domu jednorodzinnego w 3ds max. Dostałem bryłe domu zrobioną w Revicie wrzuciłem ją do 3ds max'a i wszystko ładnie, piękie tylko nie wiem za bardzo co dalej. Obejrzałem i przeczytałem mnóstwo poradników w internecie, ale ze jestem początkujący w tym temacie, to pogubiłem się w tym wszystkim. Czy mógłby ktoś podrzucić mi jakieś poradniki opisujące w miarę dokładnie i zrozumiale jak zrobić wizualizację budynku, by efekt finalny wyglądał mniej więcej tak http://www.studio-project.pl/portfolio/wizualizacje-domow/35_d.jpg ?

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

chyba nie wiesz o co prosisz...

 

wizka ktora zalaczyles nie jest rewelacyjna ale jesli dzisiaj pierwszy raz wlaczyles max'a to zakladajac, ze jestes dosc bystry i masz troche wolnego czasu na tutoriale i rendery to dojscie do czegos podobnego zajmie co najmniej kilka dni (ale moze to potrwac znacznie dluzej).

 

zacznij od podstaw i poznaj najpierw interfejs max'a (po drodze powinienes sie dowiedziec, ze chodzi ci o nakladanie materialow a nie textur)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź.

 

Podstawy Max'a oganiam, bo bawiłem się nim już wcześniej. Czasu też mam dużo, chęci są. Potrzeba mi tylko jakichś materiałów do nauki :).

Znalazłem w internecie dwie dość ciekawe książki:

Realistic Architectural Visualization with 3ds Max and Mental Ray, Second Edition.

wizualizacje-architektoniczne.-3ds-max-2011-i-3ds-max-design-2011.-szkola-efektu.

Czy opłaca się je kupić, tzn czy znajdę w nich to, czego szukam ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osobiscie nie polecam ksiazek.

 

na tej stronie jest zebranych troche tutoriali ktore omawiaja modelowanie, materialy, oswietlanie i rendering architektury.