Skocz do zawartości

[Exterior] Dom w Wildze.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czołem,

 

Dawno nic nie wrzucałem..

Chciałem Wam pokazać dosyć szybkie zlecenie, dom jednorodzinny w Wildze.

Soft : sketchup, max11 + vray1.5, PS i lightroom.

Modele: R&D iTrees vol.5, leżanka - darmowy model od Benjamina Brosdau.

 

Pozdrowienia!

 

24944225.jpg

 

72243164.jpg

 

19330165.jpg

 

[ATTACH=CONFIG]87949[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo podoba mi się światło - wyszło naprawdę realistycznie. Trawa również na plus ( photoshopowana ?), drzewa wiadomo - ruskie dają radę niemal zawsze. Całościowy efekt bardzo dobry - klimatyczny

Napisano

Ogólnie fajnie bardzo ładne światło i materiały na domu, ale ten efekt świetlny na pierwszym ujęciu zupełnie nie pasuje. Pierwsze i trzecie ujęcia mają fajna trawę i podłoże natomiast na drugim ona wygląda dosyć nieciekawie ta masa cętek jest zupełnie nie czytelna i rozprasza uwagę.Kostka granitowa jest straszna wygląda jak byś przegiął z displacementem albo mapa była niezbyt genialna do tego efektu;) Na kominie wyłazi tilling tekstury

Napisano

@ żółty: dzięki, trawa na 1 ujeciu po prawej rozsiane modele /ruskie;)/ na reszcie tekstura,disp i troche Ps

@ shadowsexpe : flara miala byc "komercyjna", moze faktycznie przegiety efekt,moze wystarczylo dac przepalenie. kostka,disp za mocny-fakt, dopracuje te detale jak znajde czas.

Pozdrowienia!

Napisano (edytowane)

Może ci się przydadzą te mapy do robienia bazaltowej dróżki a jak nie tobie to komuś innemu ;)

http://img195.imageshack.us/img195/4079/bazalt.jpg

http://img35.imageshack.us/img35/3601/bazaltspec.jpg

http://img59.imageshack.us/img59/6779/bazaltdisp.jpg

http://img209.imageshack.us/img209/5561/bazaltambo.jpg

z tych tekstur mozesz otrzymac taki efekt podłoza:

http://img18.imageshack.us/img18/4463/36104082.jpg

Jeszcze mała uwaga wygląda że filtr aa trochę szalej bo ząbkują ci krawędzie np na belkach drewnianych pod dachem i krawędziach mebli, chyba że za bardzo wyostrzyłeś w ps;)

Edytowane przez shadowsexpe
Napisano

Świetne ujęcia, ładnie oświetlone, ładna zieleń. Jeśli miałbym się czepiać, to nie podoba mi się lewa strona na pierwszym ujęciu, wyszła płasko na dodatek tworząc szparę pod budynkiem. Reszta super, pozdrawiam.

Napisano

Ofekt ogólny - bardzo pozytywny. Świetne kardy, światło i klimat.

Gorzej jest gdy się rozwinie hiresa, ale skoro szybka pracka, to szybka pracka.

 

Chciałbym takie rzeczy robić na szybko:) Well done.

Napisano

Super praca, światło wyszukane:) Przyjemnie się ogląda.

Jest szans na wrzucenie rzutu koncepcji? (co i gdzie jakie pomieszczenia?)

Rozumiem że w tym wyższym jest pokój dzienny z kuchnia, a w reszcie sypialnie, łazienki?

Napisano
drzewa wiadomo - ruskie dają radę niemal zawsze.

 

Co to znaczy?? jakieś darmowe ruskie texturki z alpha channel?? sorks za offtop ale z drzewami i w ogóle zielenią zawsze mam problem... wizka elegancka... może jeszcze parę latek i też będę robił takie :D

Napisano

Flara , masakra lata 70

Liście wyglądają jak z plastiku , a gdzie transfluencja

bump na drodze , bardzo źle wygląda , to można zrobić zdecydowanie lepiej

Texturowanie drewna boczne panele bardzo prymitywne - nienaturalne

niebieski patyk na ziemi , chyba jesteśmy na marsie

jedynie w miarę dobre są modele drzew i to maskuje całą resztę

ale to modele zewnetrzne

zupełnie nie rozumiem tej nominacji

kolejna wizka , zdecydowanie gorsza od pozostałych

ps.

Ogólnie sory ale tak kole w oczy że musiałem

Napisano

@ Amok - dzieki, tak jak juz pisalem wczesniej - jak bede mial czas to wroce i poprawie co trzeba, o nominacje nie prosilem przeciez:)tez jestem zaskoczony.

 

Pozdrowienia!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności