Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 6,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Smok z trzecim okiem...super koncept! Wykonanie ładne, muzyka do przytulenia.

Szkoda, moim zdaniem, że w sumie nie wiadomo o co chodzi. Trailer bardziej dla fanów niż próba werbowania nowych. Z marketingowego punktu widzenia to może być trochę chybiony strzał.

Napisano

ciekawe kiedy przyjdą takie czasy że wszystkie trailery będą tak do siebie podobne że przestanie się je odróżniać.. a może już nadeszły...??.. co prawda są zakute łby i zakapturzone łby... ale smok jest zawsze....:)))

Napisano

Bo gry są do siebie podobne. Ale kryzys w branży gier to temat na inną, długą rozmowę.

Napisano

to tak jakby nie rozmawiać o pogodzie... która była, jest i będzie.... to po co o tym rozmawiać.... wiadomo była lepsza, będzie lepsza, tylko dlaczego teraz pada....:)))

Napisano

Jako ciekawostke dodam że muzykę do tego trailera napisał polak - Mikołaj Stroiński

 

cytat z newsa:

 

W jaki sposób kompozytor dostał to zlecenie? - Zgłosiło się do mnie studio Blur, które było odpowiedzialne za wykonanie zwiastuna. Byli pod wrażeniem moich poprzednich prac - wyjaśnia. Autor nie poznał jednak nikogo z From Software, zespołu tworzącego grę. - Moim bezpośrednim przełożonym było tylko studio Blur - mówi Stroiński.

 

Aby skomponować muzykę, Stroiński dostał szereg materiałów. - Otrzymałem animację w bardzo wczesnym stadium, z niewieloma szczegółami faktury i treści filmu. Oprócz tego wytyczne dotyczące muzyki - pierwsza część miała być mroczna i lekko straszna, a druga z silniejszą energią, trochę na bazie rocka alternatywnego. Oprócz początkowej animacji otrzymałem dużo screenshotow z gry, by mnie dodatkowo zainspirować - opisuje szczegółowo.

 

Czy Stroiński będzie również pracował nad muzyką w grze? - Zostałem wynajęty do trailera. Na razie. Zobaczymy, czy przyniesie to dodatkowe owoce - odpowiada niepewnie. Jednak na pytanie, czy zamierza podjąć się jeszcze kiedyś tworzenia utworów do zwiastunów ma już jasną odpowiedź. - Jasne, że tak - kończy.

 

koniec cytatu.

 

 

Napisano

Każdy kto grał w jedynkę wie co go czeka:), to co odróżnia ten tytuł od całej masy objętej kryzysem to - ta gra wciąga. Mam nadzieje że dwójka będzie równie dobra co jedynka.

Napisano

Jesli takie cinamatiki sie Wam nie podobaja to idzcie ogladac 'nóż w wodzie' po raz 1648-my :)

 

A tak na powaznie to fajne kadry i czuc klimat ptzygodowy. Cg jak dla mnie jedne z najlepszych w cinematikach.

Napisano

komuś musi się nie podobać, żebyś nie myślał, że podoba się wszystkim.... jednomyślność i jednogatunkowość w naturze nie występuje....:)))... wolę Munkowszczyznę, Polańskiego słabo trawię.......:)))

Napisano

Fakt aktem... nie mam seledynowego pojęcia o co chodzi... nie mniej jednak wykonanie kosmos...

Napisano

Jako fanboy i fanatyk obu dotychczasowych części cyklu zacieram ręce i nogi. Jak dla mnie trailerek przedni.

 

A co do muzyki to świetna. Bardzo bym chciał żeby było coś w tym stylu w samej grze. Zwłaszcza w jakichś "gorętszych" momentach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.