johnmcload Napisano 28 Grudzień 2012 Napisano 28 Grudzień 2012 Witajcie. Mam okrutny problem. Mam gotowego samuraja (wyglada to jak heavy samuraj :P) http://fotoo.pl/show.php?img=463145_problem2.jpg.html Chodzi o to ze probuje go zriggowac. Znalazlem tutka ze koles uzyl funkcji "skin" wygladalo fajnie. Facet niezle to przedstawil. Zastosowalem sie do tej metody. Pominalem jednak jeden szczegol. model postaci goscia byl jako jedna calosc. (taki jakby wloczykij z czapka, torba i ciuszkami) jak kliknal na edit kosci to wyswietlala mu sie jedna opcja do danej kosci i jej zasiegu dzialania na model. W moim samuraju wszystko jest oddzielne. kazdy element zbroi, oczy, cialo, buty itp. zrobilem skin i jak chcialem zedytowac (pomijam fakt, ze musialem wywalic z kazdej czesci modelu turbosmooth bo mi wywalalo program) to jak po 100latach udalo sie i kliknalem na kosc to efekt/... sami zobaczcie.... http://fotoo.pl/show.php?img=463144_problem1.jpg.html doszedlem do wniosku ze koles mial to wlasnie w jednym edit poly. pomyslalem, no dobra, sprobuje... zaczalem (po wywaleniu smootha) wszystko laczyc ze soba attachem. jednak kiedy wszystko zlaczylem to jak wlaczylem turbosmootha to nie dzialala ta funkcja jak powinna. ... wkurzylem sie. mam widocznie za slabego kompa.... ale głowny problem jest taki ze nie wiem jak to normalnie zriggowac skinem. Jak znowu kazdy element z powrotem zmodyfikowalem smoothem to kiedy attachowalem kolejne elementy to moj szkielet postaci (a raczej higlights) zrobily sie czerwone i za kazdym razem wywalalo mi program... mozecie jakos pomoc? moj komp to: intelcore 2duo cpu T6500 2.1 Ghz 4gb ram z czego uzywa 3 (bo 32bit. windows) a karta graficzna to radeon 4300... (oczywiscie laptop)
legomir Napisano 28 Grudzień 2012 Napisano 28 Grudzień 2012 Najpierw zeskinuj samą postać(ta, która jest jedną bryłą) i potem do poszczególnych kości doparentuj(hierarchią albo parent constrainem) poszczególne elementy zbroi.
Miłosz3ds Napisano 28 Grudzień 2012 Napisano 28 Grudzień 2012 Dokładnie tak jak pisze legomir. Ewentualnie główną część tzn ochronę torsu możesz delikatnie zeskinować, ale najpierw zobacz jak będzie wyglądało z samym zeskinowanym.
zio_mal Napisano 28 Grudzień 2012 Napisano 28 Grudzień 2012 i nie uzywaj turbosmooth'a przed skinem. nigdy. przy takiej fajnej zbroi az prosi sie urzyc np reaction menagera dla ruchomych elementow zbroi.
johnmcload Napisano 28 Grudzień 2012 Autor Napisano 28 Grudzień 2012 bardzo dziekuje za odpowiedzi. na pewno zrobie jak mowicie ;) (przynajmniej postaram sie)
Sebazx6r Napisano 29 Grudzień 2012 Napisano 29 Grudzień 2012 Zrob maxymalny low poly zeskinuj i walnij wrapa jakiegos...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się