Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nigdzie... Dobre portfolio to podstawa. Jeśli jesteś dobry to klienci sami Cię znajdą. Warto publikować swoje prace na portalach tematycznych. Jeśli to nic nie da to znaczy, że jesteś do niczego i nie czekaj na cud i znajdź sobie inne zajęcie, ale tym razem się dobrze przyłóż.

Napisano

alleee PiOtr glupoty gadasz, nawet robiac kwiatki w photoshopie mozna zarabiac i nie trzeba byc wcale najlepszym - przyklad, moja siostra, ktora nauczylem w tydzien illustratora i do dzisiaj dorabia sobie robiac tantedne wizytowki i wcale nie zarabia dlatego, ze jest najlepsza - a ma banie do interesow ! :).

 

Zrodla klientow jakie Ci sugeruje:

 

Lokalni klienci: wydrukuj portfolio i pochodz bo staskach i zdziskach w okolicy pytajac czy czegos nie potrzebuja i zostaw wizytowke.

 

Internet: skoro zaczynasz, trzeba odpracowac frycowe, portale: zlecenia.przez.net ; freelancer.com ; pomoga Ci w tym.

 

 

Pozdrawiam,

Artur

Napisano
Nigdzie... Dobre portfolio to podstawa. Jeśli jesteś dobry to klienci sami Cię znajdą. Warto publikować swoje prace na portalach tematycznych. Jeśli to nic nie da to znaczy, że jesteś do niczego i nie czekaj na cud i znajdź sobie inne zajęcie, ale tym razem się dobrze przyłóż.

 

Hm.... Widac ktos natchniety Bobbiem Chiu XD

 

Wiesz, trzeba jakos tez zarabiac w okresie pomiedzy byciem kompletna pierdolą a zajebistym artysta.

 

Mulholland - tak szczerze to nie mam zielonego pojecia XD Kilka razy licytowalem na freelancer.com ale nic nie dostalem. Podejrzewam ze to tez sprawa "poświecenia", jak codziennie bedziesz licytowal to w koncu wylicytujesz.

Napisano

Na to pytanie nie otrzymasz konkretnej odpowiedzi.

Wydaje mi się, że ludzie nie chcą się tym dzielić:) Pisałem PW do paru użytkowników z forum o jakieś wskazówki w podobnym temacie, w większości 0 odzewu:D . Po co doradzać konkurencji...

Napisano (edytowane)
Nigdzie... Dobre portfolio to podstawa. Jeśli jesteś dobry to klienci sami Cię znajdą. Warto publikować swoje prace na portalach tematycznych. Jeśli to nic nie da to znaczy, że jesteś do niczego i nie czekaj na cud i znajdź sobie inne zajęcie, ale tym razem się dobrze przyłóż.

Panie Piotr ...siedz w kącie a cie znajda... tak mawaiala moja babcia!

 

Teraz czasy sa,ze trzeba walczyc o swoje! Szukaj wszędzie, dawaj swoje prace na wszystkich stronach graficznych i(o zgrozo!) słuchaj lepszych od siebie, nie bądź arogancki i nie myśl, ze liznoles trochę 3d i jesteś artysta 3d! Jest wielu takich co robia boxy otexturuja je zanimuja jak umia i wynoszą się na piedestaly , jacy to animatorzy i artyści! Jeśli masz potencjal i wiesz co umiesz to na pewno znajdziesz prace. Zagladasz tu od 2009 i na pewno wiesz jacy ludzie tutaj sa, raz dobrzy a raz zli, ale przeważnie pomocni. Wiec walcz i pokaz co potrafisz.

 

 

Tym bardziej w dobie pseudoartystów, którzy zalapia trochę photoshopa i maxa i uwazaja się za guru, tworza "nowe" wzorce animacji i sztuki!

Pozdrawiam i powodzenia.

 

PS.

Polecam cgsociety, zaloz tam portfolio i czekaj!

Edytowane przez MariushO
Napisano

Po 1. Wizerunek, bardzo jest ważny. Musi twoje portfolio wyglądać profesjonalnie, nie same prace, ale oprawa,zachęcać i mówić " to jest poważna osoba, nie okantuje mnie"

 

Wydrukowanie portfolio w formie katalogu ładnie zrobionego, na kredowym papierze, i wysyłanie po potencjalnych klientach również może bardzo dobrze zadziałać na start.

 

No i najważniejsze w wszystkim, dobre prace, zachęcajace do podjęcia współpracy

Napisano

A tak na serio. Portale tematyczne, na facebooku też możesz dodawać swoje prace, aby ludzie je lajkowali. Wysyłanie e-portfolio do potencjalnych klientów też jest dobre.

Napisano

Z tym wysyłaniem e-portfolio do potencjalnych klientów nie do końca jest tak prosto. Prawnie taki mail jest spamem i jego wysyłanie jest zabronione. Można wysłać zapytanie czy potencjalny klient miałby ochotę zapoznać się materiałami i wtedy jak odpowie tak można przesłać. Jak trafisz na upierdliwego klienta, może cię pozwać lub przynajmniej nastraszyć.

Napisano

Poza umiejętnościami graficznymi liczy się też łatwość współpracy i elastyczność. Spotkałem się z dobrymi grafikami których nie polecano bo np. problem z terminami mieli albo nie udawało się dogadać odnoście zmian czy poprawek w projekcie, kasy za nie albo też urywał się kontakt na kilka dni itp. Myślę że połowa sukcesu to umiejętności graficzne a druga to marketing + łatwość i komfort współpracy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności