Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 41
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

bardzo fajnie idzie :) juz sobie wyobrazam takie reklamowe renderki na bialym tle, czerwony lakier i duzy kont obiektywu co by podkreslic przod :) mam nadzieje ze beda jakies fajne smaczki w postaci drobniejszego detalu :) Powodzenia.

Napisano

Dzięki ;)

Pewien poziom detalu będę się starał osiągnąć, ale na pewno nie będzie tak wysoki jak w twoim Lambo :D

Renderowanie u mnie raczej kuleje, ale jeśli pomożecie to może coś z tego wyjdzie. No i raczej powinien być zielony bo to John Deere ;)

Napisano

Kurcze, zazdroszczę cierpliwości przy tworzeniu modelu. Z checią zobaczę skończony model.

A z renderami sobie poradzisz. Choć mam dużo mniejsze doświadczenie niż "maciek.m" to w miarę możliwości pomogę.

Powodzenia :-)

Napisano

To nic takiego ;) Po zrobieniu bazy, wycinanie elementów i dodawanie detalu to sama przyjemność ;)

Kolejny up. Niestety nie wielki bo czasu brakuje ;/

2GdF96K.jpg

iNTr4nP.jpg

DkTF9JE.jpg

O63CMu2.jpg

Napisano

Wszystko ladnie, wszystko pieknie, ale dlaczego musiales mi przypomniec, ze zbliza sie sezon na koszenie, ktore wrecz "kocham"...? ;P Ciekawy projekt, bo pojazdow bylo wiele, ale takiej kosiary to nie pamietam :) Nastepny bedzie kombajn?? :)

Napisano

Gdzie tam jeszcze do koszenia. U nas wczoraj cały dzień śnieg padał. Odśnieżałem 3 razy w ciągu dnia :D Ten sprzęcik też podobno się do tego nadaje.

Kombajn powiadacie...? :)

Napisano

fajnie zaczyna się prezentować.

 

planujesz zrobić animację koszenia trawy tym ciągniczkiem?:D

 

a tak na poważnie, jakieś mechanizmy będą widoczne czy wszystko obudowane?

Napisano

no wkońcu jakieś postępy, z niecierpliwością czekam finału :D

 

planujesz zrobić animację koszenia trawy tym ciągniczkiem?:D

 

a może koszenia kotów na trawniczku ? :D

Napisano

Kotów?

Ej wy wariaty! :)

maciek.m Spawy glutowate bo robione metaballami ;)

DrRambo Animacji raczej nie będzie ;) To już praktycznie finał modelowania. Zostało tylko jakieś śrubki powkręcać itp.

Napisano

jG7P3Ww.jpg

Hej. Próbuję coś renderować. Świecone hdr i sun lamp. Jak to wygląda?

Może ktoś wie dlaczego w Cycles po przeniesieniu sceny na inny komputer render wychodzi jaśniejszy? (musiałem renderować na laptoku bo na pc mam 1gb kartę i nie da rady uciągnąc scenki chociaż ta zajmuje tylko 800mb karty:D)

Napisano

Moze i innym Maxie na innym kompie masz inne ustawienia Exposure control - w sensie jak rendzisz w mentalu. Albo monitory masz inaczej ustawione... :) I faktycznie wywal plane i daj cienie na podlozu :) A tak poza tym miodzio.

Napisano

Pracuje w Blenderze, ale faktycznie to wina innego exposure. Testowo ustawiłem model z cieniem na backplate. Nie wiem czy dobrze ustawiłem kamerę. Uchwyt zapomniałem usunąć ;)

VPqul60.jpg

Napisano

Dzięki ;)

Jak mówiłem cień bardzo testowy. Chciałem tylko sprawdzić jak to będzie pasowało. Będę poprawiał :P

DrRambo względem hdrki cień powinien być w tą stronę ale spróbuje jeszcze ją obrócić bo chyba lepiej będzie wyglądała bardziej doświetlona ta lewa strona ;)

Napisano (edytowane)

zielony chyba odbija za dużo energii, przyciemnił bym, może jeszcze jakiś fresnelowski efekt na to glossy - nie wiem czy już jest, ale zdaje mi się że odbija za dużo światła. Guma też za jasna, zbyt błyszcząca.

Koło i oponę można by trochę urealnić stosując na oponę lattice modifier i rozpłaszczyć ją przy ziemi nieco (fajne jest to, że lattice działa świetnie nawet w animacji kręcącego się koła) wtedy przestanie lewitować.

No i światła - mam nadzieję, że są tylko takie na razie makiety, bo to nie wygląda na reflektory.

 

Może ktoś wie dlaczego w Cycles po przeniesieniu sceny na inny komputer render wychodzi jaśniejszy?

Zobacz co masz w ustawieniach sceny na panelu color management. Nie będę udawał, że wszystko wiem o tych ustawieniach, ale odpowiedź na swoje pytanie zapewne znajdziesz tam.

Edytowane przez ikkiz
Napisano

Dzięki za uwagi :) Fresnel jest ,ale spróbuję się pobawić jeszcze z tym zielonym. Gumę już poprawiłem, ale nie mam czasu wyrenderować scenki. Traktorek lewituje bo kiepsko połączyłem cień z resztą obrazka. Z kolorami już sobie poradziłem, ale dzieki. Skopiowałem ustawienia blendera z PC na laptopa. Reflektory też już "zmaterializowane" ale jeszcze nie wyrendzone. Postaram się jutro wrzucić jakieś obrazki :)

Napisano

No swietnie wygląda ten traktorek. Co mi trochę przeszkadza to siedzenie, jakos ciężko mi rozszyfrować z jakiego materialu jest zrobione. Już nawet probowalem się troszkę zdynsansowac i obejzec Twoja prace z punkyu widzenia klientaw OBI np. i kurde wszystko mi pasuje tylko nie to siedzenie. Technicznie to dobra robota!

Napisano

Dzięki:) Siedzenie tak jak kierownica i jeszcze kilka elementów nie mają zrobionych materiałów to tylko diffuse. Będę nad tym pracował ;)

Napisano

już wiem, co mi nie pasuje. na zdjęciu chyba nie ma słonecznej pogody, A traktor jest zaświecony słońcem z zenicie i to z ostrym cieniem. Mi się zdaje, że jest za mocno oświetlony w stosunku do zdjęcia i stąd ten zgrzyt w odbiorze. Może spróbuj sprzygasić trochę słońce i zrobić mu większy rozmiar (rozmyty cień).

 

A i jest jeszcze coś niefajnego na masce, coś ciemnego się odbija, a pod takim kątem nie ma bata, żeby się odbijało co innego niż niebo. Skąd to wzięło - poprzednio nie miałeś?

 

światła i opony pięknie. nie widać, że 3d.

Napisano

Chyba masz rację. Spróbuję z tym słońcem. Na masce odbija się jakiś budynek bo obróciłem hdrke.

..:: WIKTOR ::.. może spróbuję go zabrudzić kiedyś w przyszłości ;)

Napisano

Bardzo fajne to ujecie w ogrodzie! Pare detali poprawilo wyglad. Widze, ze poradziles sobie z kolorami. Super fajnie jak dla mnie :) To byl fajny pomysl ogolnie :) Teraz czekam na ten kombajn. Tez bedzie pasowac do tej mapki HDRI i tla ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności