Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć,

 

Temat edytowałem, wszystkie rendery próbne dostępne w albumie:

 

http://imageshack.us/g/1/9981425/

 

5-7dni ostatecznie wyszło na projekcik

 

Soft użyty:

Autodesk Maya 2013

V-ray

Photoshop

 

 

Pabloss podniósł poprzeczke, ale co tam... Zapraszam:

 

renderju.png

 

1080p.png

 

newstudio.png

 

 

 

 

 

 

kellokittybye.png

 

frontpost.png

 

 

whitefang.png

 

 

 

 

 

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spytano mnie na PRV jak robię odbicia. Może komuś się przyda.

 

We frame bufferze mam zaznaczone sRGB i używam kemerki V-rayowej. Do tego Irradiance map i Lightcatch z Adaptive Sampling.

 

10775764.png

Edytowane przez Sebazx6r
  • Odpowiedzi 25
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)
szału nie ma, ale ujdzie :} 3+

 

oj tam oj tam ;)

 

Szyby raczej do poprawy, materiał i brakujący element:

http://img12.imageshack.us/img12/920...entalgtimp.jpg

Nie ma wnętrza więc szyby dałem bez refrakcj. Co do slupków, tak dopiero teraz spostrzeglem zapomnialme wyciąć. Juz poprawiłem dodałem render w pierwszym poście. Jeszcze ujęcie z przodu w wersji white dojdzie.

 

whitefantasy.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Widac ze jest duzy progres od czasu subaru, model sie praktycznie nie krzywi. Ale nie rozumiem czemu nie zrobiles postpro jak w wipie bylo duzo fajniejsze niz to. Co do ostatniego renderu to niestety ale psuje efekt calosci, strasznie dziwnie i krzywo to tlo za autem sie rozklada. i ten dym z rury, czemu on opada. powinien raczej leciec do gory. opadac by mogl jak by rura byla skierowana w dol i do tego by ruszal czy jechal co by wieksze cisnienie spalin bylo. przejzalem jeszcze kilka zdjec bo mi tyl nie pasowal, i faktycznie jak bys go zapomnial dokonczyc, przy rurach wydechowych powinein byc chyba jakis czarny plastik i wchodzic pod spod auta a nie konczyc sie na ostro bez zadnej grubosci nawet.

Napisano (edytowane)

Maciek: Odnosnie tylu wlasnie zauwazylem ze sa wersje z rozne. Ja akurat mialem na dysku refke z podobnym tylem w kolorze tylko widok lekko z gory i bylo w kolorze:

http://cdn-static.cnet.co.uk/i/c/blg/cat/cartech/bentleygtcs51/3.jpg

 

Indian fajne ale chyba nie chce za bardzo efektu Vinetingu.

 

------------------------------------------------------------------------------------------

Z postprodukcja będę jeszcze walczył. Chyba na tym bede musial popracować.

 

W sumie mogłem go przytrzymać troche w Wipie dla posptprodukcji. Tymczasem dodałem kilka swoich wizji.

 

Szybkie pytanko:

Niby w ustawieniach mam by rendrowalo do 16bit, ale zapisuje mi do 32bit. Przy konwersji zrzuconych wszystkich warstw sypie sie troche kolorometria rozjasnia sie. Chyba, że dam merge. Musze ckazdy plik po kolei otwierać i konwertować konwertować do 16bit i potem importowac jako stack wszystko. Pracuje na CS4. Czy takie problemy wystepują w nowszych wersjach? Problem nie występuje jak zmerguje warstwy.

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Rendery mają jakiś potencjał, ale wszystko sprawia wrażenie robionego na szybko. Poza tym model ma sporo niezgodności, najbardziej rzucające się w oczy to oba zderzaki, okolice szyby przedniej oraz siatka w przednich wlotach. Jeżeli chcesz aby całość sprawiała dobre wrażenie to trzeba też zadbać o coś we wnętrzu i czarne ramki za szybami.

Napisano (edytowane)

Patrzyłem te modele bentley i widziałem co najmniej kilka rodzaji zderzaków w nich. Ogólnie racja był to dla mnie speed making.

 

Tył starałem się patrzeć na ten:

2003-2007_Bentley_Continental_(3W)_GT_coupe_(2011-03-29).jpg

 

a przod ten tu:

53431-j-bm-.jpeg

 

Oczywiscie widzę niedociągnięcia.

 

 

kittywr.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano (edytowane)

Wyrendzilem w mageta moge bezproblemu w hue zmienic w PS. A jednak w czerni nie pojdzie. CZarny jakoś mi sie nie podobał :)...

 

Przerobilem Hello Kity w PS. Obeszlo sie bez renderu :D...

 

kellokittybye.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

ostatni naprawdę pozytywny. przez duże P.

 

odemnie uwagi. brzydko wyszły felgi opony i tarcze hamulcowe, popracowałbym nad nimi.

 

Czy na pewno zaciski powinny być tak pod kątem? nie za kołem, mniej więcej pionowo?

 

AA posypało się delikatnie na górze przepalenia maski i dachu, możesz to zwykłym blur toolem w PS-ie poprawić

Napisano (edytowane)
popraw materiał szyb, daj lekką vignette

 

Nie rozumiem :)..... why?? Z góry mam miękkie i z tylu miękkie światło powodujące takie odbicie. Vignette efektu nie chce.

 

Jak wyostrzę to nie pogłębi mi się problem z AA?

 

wywal glowa na światłach

 

Glow'a mam na warstwie domalowane więc no problemo. Chwilowo jeszcze mi się podoba "z" . Jutro spojrzę świeżym okiem :).

Coś tam kiedy pogrzebie może. Na razie jestem zadowolony z postępów.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spytano mnie na PRV jak robię odbicia. Wrzuciłem również do pierwszego posta.

Może komuś się przyda.

 

We frame bufferze mam zaznaczone sRGB i używam kemerki V-rayowej. Do tego Irradiance map i Lightcatch z Adaptive Sampling.

 

10775764.png

 

Oczywiscie w zaleznosci od ujecia zmieniam troche studio... Wyrenderowalem bez tla.:

bezta.png

Edytowane przez Sebazx6r
Napisano

Co do ostatniego obrazka to pisales ze renderujesz 16 bitow ale widze ze i tak przepalasz scene a gdzie indziej ja na maxa przyciemiasz.

Sprobuj powalczyc z balansem bieli. Nad shaderami tez by sie przydalo.

 

Te osbicia tez sa malo naturalne jak dla mnie - bo gdzieniegdzie uzywasz ostrych odbic a gdzie indziej rozmytych. Rozumiem ze to plany na rampie, ale ja bym sie trzymal jednego rodzaju odbic. Jezeli swiecisz plain'em to nie wyswietlaj go w odbiciach. Taki misz-masz sprawia ze nie wiadomo jakim materialem jest karoseria - "czy to mattowe czy mocno reflective".

 

Ponadto tyl tego modelu troche kuleje. Swiatla jeszcze bardziej.

 

Sprobuj wiecej detalu z tego wyciagnac.

Napisano

Chwilowo mi się podoba... Większość odbić jest z surfaceshadera. Zobaczę kiedy z samymi miękkimi.

Dodalem z depth i colormapingiem się pobawiłem ...

 

bezta2.png

Napisano (edytowane)

Taki był zamysł... Chwilowo mi ten efekt się podoba i nie chcę go zmienić. Jak będę robił pod klienta to zmienię ,gdy będzie miał jakieś uwagi.

 

P.S. To jest samo odbicie tam z tyłu światła w ogóle nie ma, nawet GI nie emituje.

 

Przysiadłem co nieco:

 

newstudio.png

 

 

 

1080p.png

 

renderju.png

Edytowane przez Sebazx6r



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności