Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Zakończyliśmy prace nad pierwszą publiczną wersją wtyczki ultraPlugin dla 3ds Max (wersja dla 2013 32/64 bit).

 

Funcjonalność:

Plugin pozwala na automatyczną synchronizację sceny tworzonej na lokalnym komputerze z farmą renderującą (UltraRender, bazuje na b.silnych GPU i iray). Dzięki temu możliwa jest komfortowa praca według scenariusza:

  • instalujemy ultraClient 0.80+, zaznaczając dodatki ultraPlugin dla wszystkich wykrytych wersji 3ds Max;
  • odpalamy 3ds Max;
  • odpalamy ultraClient;
  • wszystkie operacje w scenie w Maxie przesyłane są do sceny online i strumieniowane z powrotem do naszego lokalnego komputera, wyświetlanie w oknie ultraClient;
  • synchronizowane są m.innymi: tworzenie geometrii, modyfikacja materiałów, tekstur, ruch kamery, ...

 

W praktyce wygląda to tak, jakbyśmy mieli uruchomionego 3ds Max z fotorealistycznym, interaktywnym podglądem (liczonym na bardzo szybkim GPU), z tym że podgląd ten nie obciąża naszego komputera, w odróżnieniu od lokalnego silnika unbiased.

 

Co więcej, przygotowana scena dostępna będzie z innego komputera (dla tego samego konta UltraRender), nawet bez zainstalowanego 3dMax. Możemy więc np. przygotować scenę na dużym komputerze, a potem pokazać klientowi interaktywną prezentację, na przykład na laptopie (wymagane tylko łącze internetowe i konto) :D

 

Koszty:

Całe oprogramowanie klienckie (wraz z pluginem) dostępne jest bez opłat. Ewentualne koszty ponosimy dopiero w momencie, kiedy chcemy mieć finalne rendery (duże rozdzielczości, ilość próbek). Wtedy dokupujemy pakiet RenderPunktów. Cały podgląd sceny, niezależnie od tego jak długo włączonego będziemy mieli ultraClient'a nie kosztuje nic :)

 

Szczegóły tutaj http://ultrarender.com

 

 

Zachęcam do wypróbowania i wyrażenia konstruktywnych opinii. Produkt/pomysł/realizacja made in Poland, głęboko pod spodem używamy 'obcego' Nvidia iray :)

Edytowane przez SuperMelon
drobne korekty

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeszcze nie testowałem ale duży plus za ilość obsługiwanych aplikacji 3d

Napisano
  • Autor
  Cytat
A przewidywana jest może wersja pod Blendera? :)

W pierwszej fazie projektowania części ultraClient (czyli takiej wersji 'stand alone') kładliśmy mocny nacisk na obsługę Blendera.

 

Nie mamy jeszcze ultraPlugina dla Blendera, który zająłby się tak ładnie, z automatu, synchronizowaniem wszystkich zmian w scenie, ale można założyć, że większość geometrii wypuszczonej jako OBJ przejdzie bez problemów. Szczegóły tutaj:http://www.ultrarender.com/where-to-start/#Blender

 

 

Oczywiście nie jest to tak wygodne jak ultraPlugin - będziemy pracować nad wersjami pluga dla jak największej ilości aplikacji, o Blenderze nie zapomnimy :)

 

- - - Updated - - -

 

  natas napisał:
Jeszcze nie testowałem ale duży plus za ilość obsługiwanych aplikacji 3d

 

W ogólności wszystko co wypuszcza w miarę standardowe OBJ, powinno chodzić - tyle, że w trybie "klasycznym".

UltraPlugin - taki jak do Maxa - będzie sukcesywnie dorabiany do różnych aplikacji 3D (głównie Architektura i Product Design)

 

- - - Updated - - -

 

  narwik napisał:
To jest tak dobre, że aż nawet przemawia za maxem.

 

Dzięki :) W combo z Maxem daje radę - taki był pomysł, no i pracujemy nad realizacją:)

Napisano

Czyli jest możliwa ręczna praca z LW. To już jest bardziej niż interesujące. No to testujemy : )

Napisano
  • Autor

Aktualizacja

 

Obecnie dostępna jest do pobrania wersja 0.812 programu ultraClient (wraz z wtyczką ultraPlugin dla 3dsMax).

 

Zaktualizowana wersja zawiera szereg poprawek, szczególnie w części odpowiedzialnej za synchronizację scen pomiędzy farmą UltraRender, a 3ds Max (za pośrednictwem ultraClient).

 

Poprawiona też została stabilność obsługi dużych bitmap - na niektórych systemach pojawiały się problemy z dostępem do pamięci.

 

Czekają nas jeszcze spore ulepszenia w kwestii szybszej i pewniejszej synchronizacji scen (zwłaszcza tych większych).

 

Nadchodzące tygodnie pokażą, na ile sprytny, stabilny i wydajny okaże się kod, który obecnie jest projektowany :) Jesteśmy dobrej myśli.

 

Ciekaw jestem, ilu z Was wypróbowało usługę, i czy odpowiada Wam ten sposób podejścia do pracy?

 

843075_522071191170768_1503192546_o.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.