Lukii Napisano 11 Luty 2013 Napisano 11 Luty 2013 Witam! Projekt w całości wykonany prze zemnie razem z modelem użyłem do tego 3ds max, Vray i Photoshop. Komentarze mile widziane. Pozdrawiam!!!
thecrev Napisano 11 Luty 2013 Napisano 11 Luty 2013 kawał dobrej roboty, tylko nie wiem czy miałeś takie założenie że np. z boku samochodu masz refleksy ostre a na masce rozmyte.
polka dot Napisano 11 Luty 2013 Napisano 11 Luty 2013 bardzo przyzwoite rendery. ładne studio i świetne ujęcia ale popracowałbym nad kadrowaniem bo na każdym z obrazków jest ciasno (ucięte cienie też nie pomagają).
Lukii Napisano 11 Luty 2013 Autor Napisano 11 Luty 2013 thecrev - takie były zamiary :) polka dot - wezmę to pod uwagę przy następnym projekcie Dzięki za kometarze ...
szlipek Napisano 14 Luty 2013 Napisano 14 Luty 2013 bardzo przyzwoite rendery. ładne studio i świetne ujęcia ale popracowałbym nad kadrowaniem bo na każdym z obrazków jest ciasno (ucięte cienie też nie pomagają). zgadzam się z tym trochę za ciasno. Jednakże ładna praca. Fajnie to wszystko wygląda.
Orangegraphics Napisano 14 Luty 2013 Napisano 14 Luty 2013 bardzo ładne rendery, powiedziałbym że klasycznie proste, ale robota technicznie świetna. Dla przyszłego klienta super sprawa. pozdrawiam
pecet Napisano 14 Luty 2013 Napisano 14 Luty 2013 Bardzo przyjemne i profesjonalne studio. Myślę że zbliżenia na lampy, które można znaleźć gdzie indziej też warto pokazać ;) Na mniejszym formacie nie do odróżnienia od zdjęć z choćby z netcarshow, po powiększeniu niektóre detale zdradzają, że to polymodeling ale i tak jest świetnie.
Sebazx6r Napisano 14 Luty 2013 Napisano 14 Luty 2013 Mi się podoba :). Kadr tylko szerszy ,ale to poprzednicy juz napisali.
Lukii Napisano 15 Luty 2013 Autor Napisano 15 Luty 2013 Witam! Dzięki za pozytywne komentarze! Jak by ktoś chciał zobaczyć te zbliżenia lamp zapraszam na: Pozdrawiam!
vision3d Napisano 15 Luty 2013 Napisano 15 Luty 2013 dobra robota! super poradziles sobie z lakierem, flakes'y z carpainta czy moze pokusiles sie o jakies dodatkowe mapy dla speculara/refleksow? Mam tylko jedno wieksze zastrzezenie, strasznie bija po oczach zapalone reflektory jak i ich materialy, w tylnej lampie w swietle cofania wyszla Ci dodatkowo szachownica. ponizej male porownanie, pomeczylbym to jeszcz, bedzie o niebo lepiej :)
Thunder Napisano 15 Luty 2013 Napisano 15 Luty 2013 Jak dla mnie model troszkę kuleje, praktycznie przy każdym zakończeniu przetłoczenia refleksy uciekają. Kadry widzę że zaczerpnąłeś stąd: http://www.netcarshow.com/volkswagen/2013-golf/1600x1200/wallpaper_06.htm http://www.netcarshow.com/volkswagen/2013-golf/1600x1200/wallpaper_24.htm Materiały i oświetlenie całkiem wporzo ;)
Lukii Napisano 15 Luty 2013 Autor Napisano 15 Luty 2013 vision3d: w lakierze wrzucilem mapki cellular w specular/refleksy, w wolnej chwili pobawię się jeszcze tymi lampami Dzięki!
NV Napisano 15 Luty 2013 Napisano 15 Luty 2013 (edytowane) Pokażesz jak wygląda clay i siatke ? :) Edytowane 15 Luty 2013 przez NV
Irvine Napisano 21 Luty 2013 Napisano 21 Luty 2013 Jestem poczatkujaca osoba modelujaca auto 3D i jak dla mnie to wyglada super! Na dodatek bardzo lubię golfy i sam tez bym chciał swojego wymodelowac tak jak tobie sie udało. Gratuluje efektu.
Rekomendowane odpowiedzi