TheAro400 Napisano 21 Luty 2013 Share Napisano 21 Luty 2013 Witam. Przeglądałem akurat ten temat: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=49222 i te modele są złożone z trójkątów. Może mi ktoś wytłumaczyć po co robi się te trójkąty? Szukałem coś na necie ale nic z tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Luki Luki Napisano 21 Luty 2013 Share Napisano 21 Luty 2013 Modele się trójkątuje dla silników "growych". Taki model jest łatwiejszy do przeliczania. Nie zawsze trzeba to robić ręcznie. Bardzo często wystarczy wymodelować normalny model, bo silnik i tak sam go strójkątuje. Są od takiej sytuacji wyjątki, ale nie o to pytałeś, więc się nie zagłębiam w temat. Tu jest trochę informacji: http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=77600 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheAro400 Napisano 21 Luty 2013 Autor Share Napisano 21 Luty 2013 Ok, wielkie dzięki. Mam jeszcze jedno pytanie, korzystając z tego ,że już założyłem temat. Jak usuwać krawędzie (remove) na klawiaturze, oraz tak żeby usunąć krawędzie i te vertexy powstałe na wskutek tej krawędzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 21 Luty 2013 Share Napisano 21 Luty 2013 co do drugiego pytania - jeżeli pracujesz w 3ds Maxie - ctrl + backspace. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheAro400 Napisano 21 Luty 2013 Autor Share Napisano 21 Luty 2013 Miłosz3ds, tak w 3d maxie. Dzięki. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi