TheAro400 Napisano 21 Luty 2013 Napisano 21 Luty 2013 Witam. Przeglądałem akurat ten temat: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=49222 i te modele są złożone z trójkątów. Może mi ktoś wytłumaczyć po co robi się te trójkąty? Szukałem coś na necie ale nic z tego.
Luki Luki Napisano 21 Luty 2013 Napisano 21 Luty 2013 Modele się trójkątuje dla silników "growych". Taki model jest łatwiejszy do przeliczania. Nie zawsze trzeba to robić ręcznie. Bardzo często wystarczy wymodelować normalny model, bo silnik i tak sam go strójkątuje. Są od takiej sytuacji wyjątki, ale nie o to pytałeś, więc się nie zagłębiam w temat. Tu jest trochę informacji: http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=77600
TheAro400 Napisano 21 Luty 2013 Autor Napisano 21 Luty 2013 Ok, wielkie dzięki. Mam jeszcze jedno pytanie, korzystając z tego ,że już założyłem temat. Jak usuwać krawędzie (remove) na klawiaturze, oraz tak żeby usunąć krawędzie i te vertexy powstałe na wskutek tej krawędzi?
Miłosz3ds Napisano 21 Luty 2013 Napisano 21 Luty 2013 co do drugiego pytania - jeżeli pracujesz w 3ds Maxie - ctrl + backspace. :)
Rekomendowane odpowiedzi