Skocz do zawartości

Modelowanie trójkątami.


TheAro400

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Modele się trójkątuje dla silników "growych". Taki model jest łatwiejszy do przeliczania. Nie zawsze trzeba to robić ręcznie. Bardzo często wystarczy wymodelować normalny model, bo silnik i tak sam go strójkątuje. Są od takiej sytuacji wyjątki, ale nie o to pytałeś, więc się nie zagłębiam w temat.

 

Tu jest trochę informacji:

http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=77600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, wielkie dzięki. Mam jeszcze jedno pytanie, korzystając z tego ,że już założyłem temat. Jak usuwać krawędzie (remove) na klawiaturze, oraz tak żeby usunąć krawędzie i te vertexy powstałe na wskutek tej krawędzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności