Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

baaaardzooooo dawno nic nie wrzucałem, gdyż mój samokrytycyzm jeszcze działa i nie chciałem poziomu na forum zaniżać :) Niektórzy tutaj tak wymiatają, że nawet człowiek się komentować wstydzi :)

Ale... ostatnio udało mi się zrobić coś co mi się na tyle podoba, iż postanowiłem pokazać swoje wypociny szerszemu gronu :)

 

Projekt: Pracownia AJ s.c Aneta Błażej

Wizualizacje: Ja ;)

Modeler i renderer : no właśnie... :)?

Postpro: PS

 

Krytyka mile widziana, w końcu trzeba się rozwijać :)

 

Pozdrowienia dla ekipy i forumowiczów,

Karol

 

qswrkm.jpg


10sc5mr.jpg

 

 


286zker.jpg

 


30tnhp4.jpg

 

 


1zx856d.jpg
  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

a ja mimo że mam niższy poziom niż ty wypowiem się xD teksturki tego drewna i tego brązowego od poręczy i kominka mi się nei podobają, reszta spoko :)

Napisano

stworzyłeś nowy renderer?:) wizki spoko, tekstury jak wyżej, ale całokształt daje rade, przyjemnie sie ogląda, jedynie bym sie czepnał zbyt ciasnych kadrów.

Gość kakaku
Napisano

ładnie, ale ja nie rozumiem wkładania takiej obudowy na lampę;) no chyba, że to tylko dekoracja, i światła na stół ma nie rzucać :) (obrazek nr.2)

Napisano

1. mapowanie drewna jest do poprawki, szczerze mówiąc ono kładzie te wizualizacja bo je eksponujesz

2. niskie parametry renderera i materiałów wyłażą szumy

3. pobaw się color mappingiem miejsca naświetlone są za bardzo przepalone

4. ogólnie wszytko strasznie matowe, nawet elementy które wygląda że miały mieć odbicia

Napisano

Źle to nie wygląda ale dziwi mnie wyróżnienie na głównej, to imho jeszcze nie ten poziom. Shadowsexpe dobrze wypunktował błędy. Ja jeszcze dodam brak displace na kamyczkach kominkowych przez co wygląda to jak fototapeta. Drewniane belki psują najwięcej.

Napisano

Hej,

dzięki za komentarze i szczególnie za uwagi...

Mapowanie drewna mi się rozjechało przy eksporcie.... zauważyłem dopiero po skończonym renderze.... Reszta również wymagała by poprawek (jak dopracowanie materiałów), ale czas naglił i nie było na to po prostu czasu....

Klient był bardzo zadowolony...

Sam nie wiem za co dostałem fronta... na pewno się tego nie spodziewałem...

 

Dziękuję jeszcze raz, na przyszłość postaram się zadbać bardziej o sprawy o których wspominacie...

 

Pozdrawiam,

Karol

Napisano

Podoba mi się bo sam nie umiem ustawić tak fajnie światła ;) żeby to miało klimat.

 

Czy przypadkiem na 3renderze ten widok za oknem po lewej stronie kadru (nie ten na który jest skupiona kamera) nie powinien też być rozmazany przypadkiem skoro belka i cała reszta obok jest zblurowana? DOF chyba działa ogólnie w grafice komputerowej na podobnej Zgłębokości? a one mniej więcej są podobne. Czy bredze ;p ?

 

Edit: pokazałbyś któreś z tych ujęć przed post produkcją w PS-ie? Bo jestem ciekaw czy muszę poprostu dalej uczyć się kręcić światłem i kamerą w maxie czy kombinować bardziej w PS-ie z detalami i klimatem sceny.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności