Napisano 12 Marzec 201312 l Witam, baaaardzooooo dawno nic nie wrzucałem, gdyż mój samokrytycyzm jeszcze działa i nie chciałem poziomu na forum zaniżać :) Niektórzy tutaj tak wymiatają, że nawet człowiek się komentować wstydzi :) Ale... ostatnio udało mi się zrobić coś co mi się na tyle podoba, iż postanowiłem pokazać swoje wypociny szerszemu gronu :) Projekt: Pracownia AJ s.c Aneta Błażej Wizualizacje: Ja ;) Modeler i renderer : no właśnie... :)? Postpro: PS Krytyka mile widziana, w końcu trzeba się rozwijać :) Pozdrowienia dla ekipy i forumowiczów, Karol
Napisano 12 Marzec 201312 l a ja mimo że mam niższy poziom niż ty wypowiem się xD teksturki tego drewna i tego brązowego od poręczy i kominka mi się nei podobają, reszta spoko :)
Napisano 12 Marzec 201312 l stworzyłeś nowy renderer?:) wizki spoko, tekstury jak wyżej, ale całokształt daje rade, przyjemnie sie ogląda, jedynie bym sie czepnał zbyt ciasnych kadrów.
Napisano 13 Marzec 201312 l ładnie, ale ja nie rozumiem wkładania takiej obudowy na lampę;) no chyba, że to tylko dekoracja, i światła na stół ma nie rzucać :) (obrazek nr.2)
Napisano 13 Marzec 201312 l 1. mapowanie drewna jest do poprawki, szczerze mówiąc ono kładzie te wizualizacja bo je eksponujesz 2. niskie parametry renderera i materiałów wyłażą szumy 3. pobaw się color mappingiem miejsca naświetlone są za bardzo przepalone 4. ogólnie wszytko strasznie matowe, nawet elementy które wygląda że miały mieć odbicia
Napisano 18 Marzec 201312 l Źle to nie wygląda ale dziwi mnie wyróżnienie na głównej, to imho jeszcze nie ten poziom. Shadowsexpe dobrze wypunktował błędy. Ja jeszcze dodam brak displace na kamyczkach kominkowych przez co wygląda to jak fototapeta. Drewniane belki psują najwięcej.
Napisano 18 Marzec 201312 l Nom też się zdziwiłem, że wylądowało na głównie i, że o dziwo na głównej fajnie wygląda.
Napisano 19 Marzec 201312 l Autor Hej, dzięki za komentarze i szczególnie za uwagi... Mapowanie drewna mi się rozjechało przy eksporcie.... zauważyłem dopiero po skończonym renderze.... Reszta również wymagała by poprawek (jak dopracowanie materiałów), ale czas naglił i nie było na to po prostu czasu.... Klient był bardzo zadowolony... Sam nie wiem za co dostałem fronta... na pewno się tego nie spodziewałem... Dziękuję jeszcze raz, na przyszłość postaram się zadbać bardziej o sprawy o których wspominacie... Pozdrawiam, Karol
Napisano 24 Marzec 201312 l Podoba mi się bo sam nie umiem ustawić tak fajnie światła ;) żeby to miało klimat. Czy przypadkiem na 3renderze ten widok za oknem po lewej stronie kadru (nie ten na który jest skupiona kamera) nie powinien też być rozmazany przypadkiem skoro belka i cała reszta obok jest zblurowana? DOF chyba działa ogólnie w grafice komputerowej na podobnej Zgłębokości? a one mniej więcej są podobne. Czy bredze ;p ? Edit: pokazałbyś któreś z tych ujęć przed post produkcją w PS-ie? Bo jestem ciekaw czy muszę poprostu dalej uczyć się kręcić światłem i kamerą w maxie czy kombinować bardziej w PS-ie z detalami i klimatem sceny.