Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
Poużywałem trochę mayi 2014 i jestem bardzo zadowolony z nowych narzędzi do modelowania. Być może jest to Nex, nie wiem, nie używałem.

Z używania pluginów do modelowania wyleczyłem się po tym, kiedy okazało się, że np ConnectPolyShape powoduje, że nie można usunąć Shading Group jeśli w scenie był on użyty. Równie dziwne rzeczy działy się gdy używałem Koshigaya Script Package.

Jak się pracuje samemu, to pluginy nie mają takiego znaczenia w pipelinie, ale w studiu mogą powodować spore problemy jeśli wszyscy współpracownicy nie mają tych samych. Przy renderowaniu na farmie to też potrafi np zatrzymać render.

Dlatego taka integracja pluginu jest mi bardzo na rękę.

 

 

Skad masz mayke 2014:P

Na stonce autodeska caly czas:

Note: Autodesk® Maya® 2014 software will be available soon. But you can try Maya 2013 now.

  • Odpowiedzi 55
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

NEX używa tych samych nodów albo jakiś natywnych klas czy jak oni to wymysli ja nie wiem, ale działa na każdej Mayce bez pluginu, a Luki Luki jest beta testerem o ile się nie mylę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności