Napisano 3 Kwiecień 201311 l Poużywałem trochę mayi 2014 i jestem bardzo zadowolony z nowych narzędzi do modelowania. Być może jest to Nex, nie wiem, nie używałem. Z używania pluginów do modelowania wyleczyłem się po tym, kiedy okazało się, że np ConnectPolyShape powoduje, że nie można usunąć Shading Group jeśli w scenie był on użyty. Równie dziwne rzeczy działy się gdy używałem Koshigaya Script Package. Jak się pracuje samemu, to pluginy nie mają takiego znaczenia w pipelinie, ale w studiu mogą powodować spore problemy jeśli wszyscy współpracownicy nie mają tych samych. Przy renderowaniu na farmie to też potrafi np zatrzymać render. Dlatego taka integracja pluginu jest mi bardzo na rękę. Skad masz mayke 2014:P Na stonce autodeska caly czas: Note: Autodesk® Maya® 2014 software will be available soon. But you can try Maya 2013 now.
Napisano 3 Kwiecień 201311 l NEX używa tych samych nodów albo jakiś natywnych klas czy jak oni to wymysli ja nie wiem, ale działa na każdej Mayce bez pluginu, a Luki Luki jest beta testerem o ile się nie mylę.
Napisano 4 Kwiecień 201311 l Zobaczyłem nowe ceny softu Autodesku i umarłem. Ponad 20 tys za licencję. Naprwdę zaczynam co raz mocniej kochać Blederka. Brawo AUTODESK, gratulacje!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto