Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

[ATTACH=CONFIG]89984[/ATTACH]

Witam.

Oto przekrój przez okno, który przygotowałem dla jednego z polskich producentów okien.

 

Soft: MODO 701

UV maping: MODO

Wielkość renderu: 2600x2600 pix

AA samples: 64

Shading rate: 0.25

Czas renderingu: 1h 2m 43s

2ad87784ac87715a7880793aacd89505.jpg

db230e05bd9623b8d003f761d7921d75.jpg

Więcej okien i większe rendery znajdziecie na moim portfolio http://www.be.net/tomerk

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

W tamtym roku z powodu wymiany okien trochę naoglądałem się tego typu przekrojów. Takiej jakości chyba jeszcze nie widziałem, bardzo fajne.

Napisano

Bardzo zacne! Widziałem na Luxology.

Ale, czy 701 jest faktycznie 4 razy szybsze? I w czym to się przejawia? Bo tak się zastanawiam, czy powinienem pomyśleć o zmianie z 601.

 

Howgh!

Napisano

@ PLS: Miło mi słyszeć, że render wygląda dobrze bo sporo czasu kosztowało zrobienie tekstur drewna w odpowiedniej jakości. Trudno znaleźć takie odpowiedniej jakości przy tym stopniu powiększenia. ..

 

@ Anabell: Tak modo potrafi być nawet 4 razy szybsze przy renderach z dużą ilością poligonów czyli tak jak w moim przypadku gdzie miałem bardzo gęstą siatkę importowaną z DWG. Obliczenia IC (czyli te 4 przejścia przed finalnym renderowaniem) są obliczane BARDZO SZYBKO - o wiele szybciej niż teraz i to powoduje ogromny zysk czasu. Pozatym nowe MODO o wiele lepiej radzi sobie oświetleniem scen za pomocą HDRI. Rezultat widzisz, cienie i rozłożenie gradientów światła jest bardziej realne.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności