Jump to content

Obiekt 3D - przekrój przez okno.


Recommended Posts

[ATTACH=CONFIG]89984[/ATTACH]

Witam.

Oto przekrój przez okno, który przygotowałem dla jednego z polskich producentów okien.

 

Soft: MODO 701

UV maping: MODO

Wielkość renderu: 2600x2600 pix

AA samples: 64

Shading rate: 0.25

Czas renderingu: 1h 2m 43s

2ad87784ac87715a7880793aacd89505.jpg

db230e05bd9623b8d003f761d7921d75.jpg

Więcej okien i większe rendery znajdziecie na moim portfolio http://www.be.net/tomerk

Link to comment
Share on other sites

@ PLS: Miło mi słyszeć, że render wygląda dobrze bo sporo czasu kosztowało zrobienie tekstur drewna w odpowiedniej jakości. Trudno znaleźć takie odpowiedniej jakości przy tym stopniu powiększenia. ..

 

@ Anabell: Tak modo potrafi być nawet 4 razy szybsze przy renderach z dużą ilością poligonów czyli tak jak w moim przypadku gdzie miałem bardzo gęstą siatkę importowaną z DWG. Obliczenia IC (czyli te 4 przejścia przed finalnym renderowaniem) są obliczane BARDZO SZYBKO - o wiele szybciej niż teraz i to powoduje ogromny zysk czasu. Pozatym nowe MODO o wiele lepiej radzi sobie oświetleniem scen za pomocą HDRI. Rezultat widzisz, cienie i rozłożenie gradientów światła jest bardziej realne.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy