Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Dobry,

 

A więc ustawiłem ,,Show Shaded material i viewport" (jak wciskam, obiekt tylko zmienia kolor), zmieniłem ,,shaded materials with maps" mam perspective + shaded i zmieniałem co się da i nie mam już pomysłów co zrobić by w oknie pojawiła się tekstura. Oczywiście podczas renderowania normalnie nałożona (bitmapa)... Cokolwiek zmieniam to jedynie kulka w podglądzie ulega transformacji natomiast viewport - nic.

Wiem, że to błahy problem, jednak siedzę tak 30minut..

3ds max 2013.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

sprawdz w zakładce Display/Shaded (to ta obok Motion) czy masz włączone material color czy object color ?

Napisano
  • Autor

Dziękuje za odpowiedź.

Niestety, zarówno w ustawieniu object jak i material color nie widać tekstur w viewporcie. Czytałem, również, że może to być wina rozdzielczości tekstury (2kx2k) niestety, stworzyłem nowy dokument, plane, dałem mu 100kb teksturę - ten sam błąd. Usunięcie pliku ini również nie pomogło. Rendery wychodzą ok, jednak bez tekstur w viewporcie nic nie mogę robić w programie (co mnie aktualnie interesuje).

 

@edit

Zauważyłem właśnie, że w powiększeniu x 200 widać moją teksturę w viewporcie (planar from object xyz) natomiast w renderze wychodzi rozmieszczona normalnie... co więcej Explici map ch. daje taki efek renderu jak w viewporcie (strzasznie pomniejsza teksture i ja kopiuje)

Czyżby coordinates miały wpływ tylko na viewport a nie na koncowy render?? czy za każdym razem będę musiał dawać Use real-world Scale i dawać Size (np. po 200) by widzieć teksturę ?

Na tutorialach jakie widziałem, rzecz wygląda całkiem inaczej. Oczywiście obiekty nie są jakieś przesadzone czy coś (nawet robiłem małe). Wydaje mi się, że i tak powinien rozciągać teksturę, nawet jakby były..

Edytowane przez Aggressiv

Napisano

Masz włączone real world map size. Albo wyłącz albo ustaw wilekość UV w unwrapie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.