skalpel3d Napisano 1 Maj 2013 Napisano 1 Maj 2013 (edytowane) Witam umieszczam na początek pierwszy z renderów domku jednego z ośmiu powstałych na potrzeby katalogu klienta, ten pierwszy dom został już akceptowany przez klienta ale ja nadal nie jestem pewny czy nie przydałoby się coś poprawić. Ogólnie soft to max design+vray+ps, do każdego domku jest jeden render katalogowy plus elewacje i cztery rendery czarno-białe kreskowe, umieszczać będę tylko te na stronę katalogową ;) Z góry dzięki za krytyki i porady Edytowane 31 Maj 2013 przez skalpel3d
rdawlud Napisano 1 Maj 2013 Napisano 1 Maj 2013 Trochę pusto za płotem i materiał dachówki mi nie leży. Bardzo fajna trawa. Pzdr
MariushO Napisano 1 Maj 2013 Napisano 1 Maj 2013 No podzielam zdanie poprzednika. Patrzac na obrazek calosciowo, to rzeczywiście dachowka odstaje jakoscia od reszty. Popracuj nad materiałami cegly na kominach, daj bumpa albo normal mape bo strasznie plasko to wygląda.Trawka super jak dla mnie i ogolnie fajny projekt.
skalpel3d Napisano 1 Maj 2013 Autor Napisano 1 Maj 2013 Dzięki co do dachu to już z nim wojowałem tez mi nie leży ale takie coś dostałem jako materiał wyjściowy od klienta to jest jakaś ichnia dachówka która produkują i to ma dosyć dziwną strukturę chyba dla samego siebie zrobię ten dach czymś co nie będzie tak matowe. Co do kominów to MariushO masz racje mimo że one już mają normal map zastosowane to nosiłem się albo z geometria cegiełek albo z diplacementmod. Co do trawnika to modele własne trawki i kwiatków natomiast reszta zrobiona multiscatterem jak już będę po tym zleceniu to powrzucam modele trawek na forum może się komuś przydadzą :)
MariushO Napisano 1 Maj 2013 Napisano 1 Maj 2013 Być może mala rozdzialka obrazka nie pozwala dostrzec wszystkich szczegółów. Popracuj nad normal mapa i jej intensywnoscia, jeśli chodzi o kominy. Dodatkowa geometria to więcej czasu renderu. Jak zrobisz dach "po swojemu", to praca będzie bardzo dobra! Co do upodoban klientów, to .... no wiesz co chciałem napisac!
skalpel3d Napisano 1 Maj 2013 Autor Napisano 1 Maj 2013 To nie tyle ich upodobanie co ichnie produkty, zresztą kolejny domek co robię teraz mimo że jest architektem to jedyne co mi się na usta ciśnie to kurnik zresztą za parę dni go pokaże. Klient dostarczył plany dwg i niektóre wytyczne materiałowe z tekstem panie zrób pan coś z tego żeby klienci zaglądali do nas ;).
MariushO Napisano 1 Maj 2013 Napisano 1 Maj 2013 No odnośnie życzeń klientów, to adekwatna jest tylko mina gościa z Twojego avatara!
Mulholland Napisano 1 Maj 2013 Napisano 1 Maj 2013 Myślę że mógłbyś wyrównać zbiegi perspektywiczne w Vray kamerze. Trawka zaiste fajna :).
skalpel3d Napisano 2 Maj 2013 Autor Napisano 2 Maj 2013 W czasie prób upiekszenia "kurnika" naniosłem poprawki ;)
biszkopte Napisano 6 Maj 2013 Napisano 6 Maj 2013 Drzewko w tle to mogłeś chociaż przekręcić o jakieś 90+ stopni aby się tak nietajlowało :) co do samej wizki to dach mi nie leży. Kolor jakiś fikuśny. Mocne kominy i orynnowanie. Drewno w połączeniu z granatowym dachem i czerwonymi kominami też średnio wygląda.
siwy Napisano 6 Maj 2013 Napisano 6 Maj 2013 Jak dla mnie, za dużo się dzieje i za chaotycznie, do tego brak tła z tym kontrastuje. Drzewa mają "dynamiczne" kształty i to też odwraca uwagę od domku, poza tym takie dzikie sosny dziwnie wyglądają na pustej działce i z łąką na horyzoncie.
skalpel3d Napisano 6 Maj 2013 Autor Napisano 6 Maj 2013 (edytowane) siwy dzięki za uwagi co do tła i lokacji chałupy stoi na wzgórzu i jest tez otoczona takimi niewydarzonymi górkami to w tle to nie łąka tylko lasek na kolejnym krecim kopcu ;) Biszkopt sosna kręciłem i taki układ najbardziej mi pasował i klientowi do wizki właśnie takie powyginane mu odpowiadały i tern skąpo zalesiony klient po próbnym domku zastrzegł się że nie chce nudnych zwielokrotnionych wizualizacji strikte archonowskich wręcz mają być bajkowe w kolorach ;) Żeby nie tworzyć następnego posta wrzucam kurnik "Bartek" bryła jak dostałem tak naprawdę zasługiwała tylko na to aby na wizce umieścić stado drobiu ;) Edytowane 6 Maj 2013 przez skalpel3d
skalpel3d Napisano 7 Maj 2013 Autor Napisano 7 Maj 2013 Quad jest everowy vol. 93 i tak ogólnie to się powinno na nim zmienić shadery bo na czystym renderze wyszedł jak z wosku, po poprawieniu saturacji jest ciut lepiej ale nauczka na przyszłość że trzeba ichnie modele sprawdzać zanim się je użyje
Biolo_idiota Napisano 8 Maj 2013 Napisano 8 Maj 2013 (edytowane) Fajne, ale szkoda że dałeś wersji z moim "pomysłem". Edit: Nie było zamszu, to zazdrość ;D Edytowane 8 Maj 2013 przez Biolo_idiota
Biolo_idiota Napisano 9 Maj 2013 Napisano 9 Maj 2013 Podoba mi się, teraz dopiero zaczęło mi się wydawać że ten front odrobinę jak gdyby prześwietlony. Jednak nie wiem. Jest fajnie.
polka dot Napisano 9 Maj 2013 Napisano 9 Maj 2013 tu już elegancko. fajny kontrast między ciepłym jasnym i błękitnymi cieniami
skalpel3d Napisano 9 Maj 2013 Autor Napisano 9 Maj 2013 Piknie dziękuje wynika że powinien postprodukcje robić ze wściekle zapuchniętymi oczami od alergii :)
siwy Napisano 10 Maj 2013 Napisano 10 Maj 2013 Ogólnie git. Jedna uwaga do przedostatniego. Nie wdając się w inne szczegóły bo nieraz to kwestia gustu jest: wysokość kamery w kadrze - raz na jakiś czas trafiają się takie wizki jakby fotki pstrykane z poziomu gałęzi drzewa. Mi to się nie podoba bo wygląda nienaturalnie, kto robi zdjęcia na tej wysokości, zaburzona jest skala bo wygląda jak makieta. pozdrawiam
skalpel3d Napisano 11 Maj 2013 Autor Napisano 11 Maj 2013 siwy zasadniczo zawsze mam kamerę ustawiona na wysokosci około 170 cm i jeśli czymś manewruje to targetem
siwy Napisano 11 Maj 2013 Napisano 11 Maj 2013 tam masz na ok 2,5 m. kamerę. Oczy człowieka są 12 cm poniżej czubka głowy jak coś.
skalpel3d Napisano 11 Maj 2013 Autor Napisano 11 Maj 2013 z czystej ciekawości sprawdziłem kamerę jest dokładnie na 172 cm może przyczyna tego efektu jest to ze ten dom jest niski wys wnętrz jest 255 cm . Co do samej wysokosci kamery to daje na takiej bo sam przekraczam 196 cm wzrostu, natomiast we wnętrzach zawsze daje z przedziału 155-165 ;)
kingwins Napisano 18 Maj 2013 Napisano 18 Maj 2013 Hej, Wizka ładna choć ja bym się czepiał mocno materiałów, zwłaszcza dachówki - to boli w oczy, w następnej kolejności cegły a potem drewno użyte do balkonu i wykończenia dachu. Za to trawa jest pierwsza klasa, można wiedzieć czym robiona? Pozdrawiam
skalpel3d Napisano 18 Maj 2013 Autor Napisano 18 Maj 2013 kingwins uwagi do której wizki były kierowane jeśli można wiedzieć :) co do trawki to pisałem wcześniej własne modele plus multiscatter :)
kingwins Napisano 18 Maj 2013 Napisano 18 Maj 2013 (edytowane) Do tej pierwszej, tam gdzie stoi czerwony samochód edit... dopiero zauważyłem że niżej to poprawiłeś... Jest lepiej, zdecydowanie, choć nigdy nie widziałem tak błyszczącego dachu, ja bym te dachówki zmatowił porządnie Edytowane 18 Maj 2013 przez kingwins
skalpel3d Napisano 25 Maj 2013 Autor Napisano 25 Maj 2013 klient wprowadził troszkę zmian kolorystycznych a ja trochę pobawiłem się postprodukcja :)
skalpel3d Napisano 31 Maj 2013 Autor Napisano 31 Maj 2013 (edytowane) Wrzucam jednym ciągiem trzy domy już po zakwalifikowaniu przez firmę :) klient sobie zażyczył gładką krótką trawę przy jednym domku bez krzaczków to ma :)( ogólnie mi ta wizka nie leży klientowi tak) Edytowane 1 Czerwiec 2013 przez skalpel3d
siter90 Napisano 31 Maj 2013 Napisano 31 Maj 2013 Co mi się rzuca w oczy to zgnita zieleń na roślinkach. Spocone leżaki na ostatnim :) i jeśli to są domki dla jednej osoby do katalogu to powinny jakoś utrzymać ten sam wygląd ( mam na myśli kontrast, jasność ) bo te 3 ostatnie wyglądają jakby 3 osoby to robiły :)
skalpel3d Napisano 31 Maj 2013 Autor Napisano 31 Maj 2013 siter90 dzięki że wyłapałeś te leżaki jakoś mi się to nie rzuciło w oczy( znowu everowe modele i ich shadery kolejna nauczka aby nie korzystać z ich modeli :( ) co do jednego kontrastu to i tak to jeszcze pójdzie do obróbki przed wydrukiem :)
@seba@ Napisano 6 Lipiec 2013 Napisano 6 Lipiec 2013 Wizki dość kiepskie, popracowałbym nad kolorami i oświetleniem. Materiał liści zdecydowanie do poprawy, brak translucency. Jeżeli to katalog to dlaczego każda wizka jest inna? Klient chyba no oczy dobrej wizki nie widział ;) Pozdrawiam
skalpel3d Napisano 6 Lipiec 2013 Autor Napisano 6 Lipiec 2013 @seba@ nikt ci nie broni popracować nad światłem i kolorami :P. Co do klienta to niemiecka firma robiąca domy z prefabrykatów. Klient wizek widział więcej niż któryś z nas wyprodukował nie życzyli sobie sztampowego podejścia z wronami i robionym światłem na jedno kopyto, każda miała być inna, a pierniczkowy gust kolorystyczny to mały pikuś przy zwalczeniu krasnali ogrodowych :) Za zwrócenie uwagi na liście dzięki pewnie przy nastopnym zleceniu podkręcę translucen :) Czego masz tylko gwiazdki zamiast prac jak sie wchodzi na twoje posty ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się