Napisano 1 Maj 201311 l Witam umieszczam na początek pierwszy z renderów domku jednego z ośmiu powstałych na potrzeby katalogu klienta, ten pierwszy dom został już akceptowany przez klienta ale ja nadal nie jestem pewny czy nie przydałoby się coś poprawić. Ogólnie soft to max design+vray+ps, do każdego domku jest jeden render katalogowy plus elewacje i cztery rendery czarno-białe kreskowe, umieszczać będę tylko te na stronę katalogową ;) Z góry dzięki za krytyki i porady Edytowane 31 Maj 201311 l przez skalpel3d
Napisano 1 Maj 201311 l Trochę pusto za płotem i materiał dachówki mi nie leży. Bardzo fajna trawa. Pzdr
Napisano 1 Maj 201311 l No podzielam zdanie poprzednika. Patrzac na obrazek calosciowo, to rzeczywiście dachowka odstaje jakoscia od reszty. Popracuj nad materiałami cegly na kominach, daj bumpa albo normal mape bo strasznie plasko to wygląda.Trawka super jak dla mnie i ogolnie fajny projekt.
Napisano 1 Maj 201311 l Autor Dzięki co do dachu to już z nim wojowałem tez mi nie leży ale takie coś dostałem jako materiał wyjściowy od klienta to jest jakaś ichnia dachówka która produkują i to ma dosyć dziwną strukturę chyba dla samego siebie zrobię ten dach czymś co nie będzie tak matowe. Co do kominów to MariushO masz racje mimo że one już mają normal map zastosowane to nosiłem się albo z geometria cegiełek albo z diplacementmod. Co do trawnika to modele własne trawki i kwiatków natomiast reszta zrobiona multiscatterem jak już będę po tym zleceniu to powrzucam modele trawek na forum może się komuś przydadzą :)
Napisano 1 Maj 201311 l Być może mala rozdzialka obrazka nie pozwala dostrzec wszystkich szczegółów. Popracuj nad normal mapa i jej intensywnoscia, jeśli chodzi o kominy. Dodatkowa geometria to więcej czasu renderu. Jak zrobisz dach "po swojemu", to praca będzie bardzo dobra! Co do upodoban klientów, to .... no wiesz co chciałem napisac!
Napisano 1 Maj 201311 l Autor To nie tyle ich upodobanie co ichnie produkty, zresztą kolejny domek co robię teraz mimo że jest architektem to jedyne co mi się na usta ciśnie to kurnik zresztą za parę dni go pokaże. Klient dostarczył plany dwg i niektóre wytyczne materiałowe z tekstem panie zrób pan coś z tego żeby klienci zaglądali do nas ;).
Napisano 1 Maj 201311 l No odnośnie życzeń klientów, to adekwatna jest tylko mina gościa z Twojego avatara!
Napisano 1 Maj 201311 l Myślę że mógłbyś wyrównać zbiegi perspektywiczne w Vray kamerze. Trawka zaiste fajna :).
Napisano 6 Maj 201311 l Drzewko w tle to mogłeś chociaż przekręcić o jakieś 90+ stopni aby się tak nietajlowało :) co do samej wizki to dach mi nie leży. Kolor jakiś fikuśny. Mocne kominy i orynnowanie. Drewno w połączeniu z granatowym dachem i czerwonymi kominami też średnio wygląda.
Napisano 6 Maj 201311 l Jak dla mnie, za dużo się dzieje i za chaotycznie, do tego brak tła z tym kontrastuje. Drzewa mają "dynamiczne" kształty i to też odwraca uwagę od domku, poza tym takie dzikie sosny dziwnie wyglądają na pustej działce i z łąką na horyzoncie.
Napisano 6 Maj 201311 l Autor siwy dzięki za uwagi co do tła i lokacji chałupy stoi na wzgórzu i jest tez otoczona takimi niewydarzonymi górkami to w tle to nie łąka tylko lasek na kolejnym krecim kopcu ;) Biszkopt sosna kręciłem i taki układ najbardziej mi pasował i klientowi do wizki właśnie takie powyginane mu odpowiadały i tern skąpo zalesiony klient po próbnym domku zastrzegł się że nie chce nudnych zwielokrotnionych wizualizacji strikte archonowskich wręcz mają być bajkowe w kolorach ;) Żeby nie tworzyć następnego posta wrzucam kurnik "Bartek" bryła jak dostałem tak naprawdę zasługiwała tylko na to aby na wizce umieścić stado drobiu ;) Edytowane 6 Maj 201311 l przez skalpel3d
Napisano 7 Maj 201311 l Autor Quad jest everowy vol. 93 i tak ogólnie to się powinno na nim zmienić shadery bo na czystym renderze wyszedł jak z wosku, po poprawieniu saturacji jest ciut lepiej ale nauczka na przyszłość że trzeba ichnie modele sprawdzać zanim się je użyje
Napisano 8 Maj 201311 l Fajne, ale szkoda że dałeś wersji z moim "pomysłem". Edit: Nie było zamszu, to zazdrość ;D Edytowane 8 Maj 201311 l przez Biolo_idiota
Napisano 9 Maj 201311 l Podoba mi się, teraz dopiero zaczęło mi się wydawać że ten front odrobinę jak gdyby prześwietlony. Jednak nie wiem. Jest fajnie.
Napisano 9 Maj 201311 l Autor Piknie dziękuje wynika że powinien postprodukcje robić ze wściekle zapuchniętymi oczami od alergii :)
Napisano 10 Maj 201311 l Ogólnie git. Jedna uwaga do przedostatniego. Nie wdając się w inne szczegóły bo nieraz to kwestia gustu jest: wysokość kamery w kadrze - raz na jakiś czas trafiają się takie wizki jakby fotki pstrykane z poziomu gałęzi drzewa. Mi to się nie podoba bo wygląda nienaturalnie, kto robi zdjęcia na tej wysokości, zaburzona jest skala bo wygląda jak makieta. pozdrawiam
Napisano 11 Maj 201311 l Autor siwy zasadniczo zawsze mam kamerę ustawiona na wysokosci około 170 cm i jeśli czymś manewruje to targetem
Napisano 11 Maj 201311 l tam masz na ok 2,5 m. kamerę. Oczy człowieka są 12 cm poniżej czubka głowy jak coś.
Napisano 11 Maj 201311 l Autor z czystej ciekawości sprawdziłem kamerę jest dokładnie na 172 cm może przyczyna tego efektu jest to ze ten dom jest niski wys wnętrz jest 255 cm . Co do samej wysokosci kamery to daje na takiej bo sam przekraczam 196 cm wzrostu, natomiast we wnętrzach zawsze daje z przedziału 155-165 ;)
Napisano 18 Maj 201311 l Hej, Wizka ładna choć ja bym się czepiał mocno materiałów, zwłaszcza dachówki - to boli w oczy, w następnej kolejności cegły a potem drewno użyte do balkonu i wykończenia dachu. Za to trawa jest pierwsza klasa, można wiedzieć czym robiona? Pozdrawiam
Napisano 18 Maj 201311 l Autor kingwins uwagi do której wizki były kierowane jeśli można wiedzieć :) co do trawki to pisałem wcześniej własne modele plus multiscatter :)
Napisano 18 Maj 201311 l Do tej pierwszej, tam gdzie stoi czerwony samochód edit... dopiero zauważyłem że niżej to poprawiłeś... Jest lepiej, zdecydowanie, choć nigdy nie widziałem tak błyszczącego dachu, ja bym te dachówki zmatowił porządnie Edytowane 18 Maj 201311 l przez kingwins
Napisano 25 Maj 201311 l Autor klient wprowadził troszkę zmian kolorystycznych a ja trochę pobawiłem się postprodukcja :)
Napisano 31 Maj 201311 l Autor Wrzucam jednym ciągiem trzy domy już po zakwalifikowaniu przez firmę :) klient sobie zażyczył gładką krótką trawę przy jednym domku bez krzaczków to ma :)( ogólnie mi ta wizka nie leży klientowi tak) Edytowane 1 Czerwiec 201311 l przez skalpel3d
Napisano 31 Maj 201311 l Co mi się rzuca w oczy to zgnita zieleń na roślinkach. Spocone leżaki na ostatnim :) i jeśli to są domki dla jednej osoby do katalogu to powinny jakoś utrzymać ten sam wygląd ( mam na myśli kontrast, jasność ) bo te 3 ostatnie wyglądają jakby 3 osoby to robiły :)
Napisano 31 Maj 201311 l Autor siter90 dzięki że wyłapałeś te leżaki jakoś mi się to nie rzuciło w oczy( znowu everowe modele i ich shadery kolejna nauczka aby nie korzystać z ich modeli :( ) co do jednego kontrastu to i tak to jeszcze pójdzie do obróbki przed wydrukiem :)
Napisano 6 Lipiec 201311 l Wizki dość kiepskie, popracowałbym nad kolorami i oświetleniem. Materiał liści zdecydowanie do poprawy, brak translucency. Jeżeli to katalog to dlaczego każda wizka jest inna? Klient chyba no oczy dobrej wizki nie widział ;) Pozdrawiam
Napisano 6 Lipiec 201311 l Autor @seba@ nikt ci nie broni popracować nad światłem i kolorami :P. Co do klienta to niemiecka firma robiąca domy z prefabrykatów. Klient wizek widział więcej niż któryś z nas wyprodukował nie życzyli sobie sztampowego podejścia z wronami i robionym światłem na jedno kopyto, każda miała być inna, a pierniczkowy gust kolorystyczny to mały pikuś przy zwalczeniu krasnali ogrodowych :) Za zwrócenie uwagi na liście dzięki pewnie przy nastopnym zleceniu podkręcę translucen :) Czego masz tylko gwiazdki zamiast prac jak sie wchodzi na twoje posty ?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto