mirass Napisano 19 Maj 2013 Share Napisano 19 Maj 2013 (edytowane) Hej. Próbuję zrobić wizualizację domu jednorodzinnego. Niespecjalnie mi to idzie. Będę miał do was kilka pytań w tym wątku. Na początek mam pytanie o szkło. Wydaje mi się, że spłaszcza mi wnętrze parteru, nie widać tej przestrzeni. Wrzuciłem jako szybę 2 plane i próbowałem Flip, ale wtedy jest zwykle gorzej bo odbija to co widać z zewnątrz i nic nie widać wewnątrz. Drugie pytanie: renderuje w vray'u z kamerą vray'a. Czy da radę jakoś ręcznie zmniejszyć zbiegi perspektywicznie, żeby były mniej ostre? Edytowane 22 Sierpień 2013 przez mirass Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gonnog Napisano 20 Maj 2013 Share Napisano 20 Maj 2013 Szybę rób jako zwykły box, a nie 2 powierzchnie. A co do perspektywy to poczytaj o Vray physical Camera. Możesz fizycznie oddalić kamerę od obiektów i zwiększyć Zoom factor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirass Napisano 21 Sierpień 2013 Autor Share Napisano 21 Sierpień 2013 Skończyłem to już dawno i widzę masę niedociągnięć, brak realizmu itp. Robione bardzo bardzo szybko niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 1 Wrzesień 2013 Share Napisano 1 Wrzesień 2013 Światło w tej scenie jest całkowicie do poprawki, cienie masz mocne i wyraziste natomiast niebo masz nijakie i przejaskrawione takie świecenie tej chmury wskazywałoby ze to właśnie gdzieś tam jest słoneczko zupełnie niezgodne z tym jak masz przepalona frontowa ścianę i jak się układają cienie. Jeśli świecisz scenę hdri +vraysun to ustaw słonce tam gdzie ono powinno być a następnie podlinkuj vraylight dome a dwa vraysun w takim przypadku nie jest głównym światłem tylko ma służyć do wyciągnięcia cieni. Tak ogólnie to wygląda że nie panujesz nad color mappingien i ustawianiami kamery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 1 Wrzesień 2013 Share Napisano 1 Wrzesień 2013 dom jest nieładny ale trawa wyszła super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirass Napisano 1 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 1 Wrzesień 2013 Dzięki za rady. To moja 1 wizka w 3ds maxie i nie miałem na nią zbyt dużo czasu. Teraz troche przysiądę i potestuje oświetlenie i kamerę. Każda rada się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creador Napisano 1 Wrzesień 2013 Share Napisano 1 Wrzesień 2013 Fajna trawka, możesz dać przepis ? Dom wygląda na trochę prześwietlony i brakuje detali ale ogólnie wygląda ok :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulholland Napisano 1 Wrzesień 2013 Share Napisano 1 Wrzesień 2013 Jeśli chcesz zmienić ostrość zbiegów to zmień ogniskową na większą. Już nie pamiętam jak to się nazywa chyba focal lenght. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MicInc Napisano 1 Wrzesień 2013 Share Napisano 1 Wrzesień 2013 Zarzuć ustawieniami światła, kamery i color mappingu. Coś czuję, że to kwestia tego ostatniego, a konkretnie wartości gamma. Trawka niezła. Czym robiona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirass Napisano 1 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 1 Wrzesień 2013 Ogarnąłem już zmianę zbiegów. Przy kolejnej wizce założę wipa i wtedy pokaże wszelakie ustawienia. Do tej już nie chcę wracać. Trawa to delikatny displacement + podciągnięcie w photoshopie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się