Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Firma Quixel kilka dni temu wypuściła duża aktualizację dla DDO - narzędzia do parametrycznego teksturowania (DDO pozwala np. na bardzo szybkie oteksturowanie postaci lub całej sceny).

 

 

Pełna treść: dDo 5.0 wydane

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Woah to już jest wersja 5.0? pamiętam jak była 2.0 Bardzo dobrze że przyśpieszyli workflow. bo jednak to był jeden minus tego tak to mistrz program bo wtyczką tego nazwać nie można to jest gigantyczny kombajn.

Napisano

Jedno mnie zastanawia. Skąd oni mają to sdk to photoshopa, bo nie wierze, że jada na tym ogólnodostępnym (już nie mówiąc o dokumentacji).

Napisano

Jonasz_Real- Pewnie że mozna, po to to zrobili żeby freelancerzy mieli taniej.

A nie lubie tego że wymaga to photoshopa dlatego bo wymaga to photoshopa. Do digital paintingu i teksturek sa lepsze programy i za jakiś czas nie bede potrzebował PSa wcale więc te nDo i dDo mi odpadają.

Napisano

o chyba jest pod win ale nawet tego sciagac mi sie nie chce :P ma takie efekty na warstwach jak PS ? W PS mnie wkurzaja wolne efekty na warstwach i nieporeczne krzywe. W sumie to do tej pory nie nauczylem sie na nich robic :P

Napisano

No coż - krita do tekstur na pewno lepsza od shopa nie jest. Myślałem że wyciągniesz jakiś nieznany mi soft z rękawa:)

Krita na windowsie sypie sie przy połowie funkcji. Mimo to, używam jej często, bo słabo rysuje i bardzo pomaga mi w szkicowaniu. Brushe są doskonałe.

 

Jacenty - krzywe w ps są praktycznie tak samo poręczne jak w ai (mam na myśli samo rysowanie i poprawianie beziera).

 

Nie zmienia to faktu że tez bym bardzo chciał, żeby nDo2 i dDo było niezależne od ps. Ale to raczej nie nastąpi. Niesamowita ilość dodatkowej pracy dla developerów:)

Napisano (edytowane)

Ja wam mówie o kricie na linuksie która jest o 2 wersje nowsza a wy mi że na windowsie się sypie. ;) Wiem że się sypie, a przy okazji nie ma wielu funkcji względem linuksowej wersji.

 

Edit: Żeby było jasne, ja przez teksturowanie rozumiem handpaint czyli brushe. Więc dla mnie krita króluje. Inne rzeczy to pierdoły które z lepszym lub gorszym skutkiem można zrobić w każdym sofcie 2d który ma obsługę warstw więc czy będę to robił w gimpie czy trochę lepiej w shopie to dla mnie no big deal.

Edytowane przez Monio

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności