adek Napisano 19 Maj 2013 Napisano 19 Maj 2013 Firma Quixel kilka dni temu wypuściła duża aktualizację dla DDO - narzędzia do parametrycznego teksturowania (DDO pozwala np. na bardzo szybkie oteksturowanie postaci lub całej sceny). Pełna treść: dDo 5.0 wydane
Kramon Napisano 19 Maj 2013 Napisano 19 Maj 2013 Woah to już jest wersja 5.0? pamiętam jak była 2.0 Bardzo dobrze że przyśpieszyli workflow. bo jednak to był jeden minus tego tak to mistrz program bo wtyczką tego nazwać nie można to jest gigantyczny kombajn.
deshu Napisano 19 Maj 2013 Napisano 19 Maj 2013 Jedno mnie zastanawia. Skąd oni mają to sdk to photoshopa, bo nie wierze, że jada na tym ogólnodostępnym (już nie mówiąc o dokumentacji).
Jonasz_Real Napisano 20 Maj 2013 Napisano 20 Maj 2013 Widziałem potestowałem i fajnie to działa. :) Ale ta firma Quixel jest śmieszna. Do użytku komercyjnego musisz kupić minimum 6 licencji... O..O
Jonasz_Real Napisano 20 Maj 2013 Napisano 20 Maj 2013 Monio, a przeskadza Ci, że to współpracuje z Photoshopem ?
jacenty Napisano 20 Maj 2013 Napisano 20 Maj 2013 Wcale 5 nie jest szybsza . I bardziej sie sypie .Chyba wroce do starszej wersji
veti Napisano 20 Maj 2013 Napisano 20 Maj 2013 @Jonasz_Real Dla pojedyńczego użytkownika, jest Freelancer license za 249 USD
Jonasz_Real Napisano 20 Maj 2013 Napisano 20 Maj 2013 @Veti Myślisz, że wersje freelancerską można używać w pracy. Bo ja juz sie pogubiłem. Zresztą i tak chyba nie mogą tego sprawdzić.
Monio Napisano 20 Maj 2013 Napisano 20 Maj 2013 Jonasz_Real- Pewnie że mozna, po to to zrobili żeby freelancerzy mieli taniej. A nie lubie tego że wymaga to photoshopa dlatego bo wymaga to photoshopa. Do digital paintingu i teksturek sa lepsze programy i za jakiś czas nie bede potrzebował PSa wcale więc te nDo i dDo mi odpadają.
jacenty Napisano 20 Maj 2013 Napisano 20 Maj 2013 niestety albo stenty nie ma nic lepszego od PS do texturek
Monio Napisano 21 Maj 2013 Napisano 21 Maj 2013 Krita na linuksie. Dużo bardziej zaawansowany silnik pędzli i masa rzeczy których w szopie brakuje od lat. Duże firmy powolutku się do niej już przekonują więc polecam ogarnąć. http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=88912
jacenty Napisano 21 Maj 2013 Napisano 21 Maj 2013 o chyba jest pod win ale nawet tego sciagac mi sie nie chce :P ma takie efekty na warstwach jak PS ? W PS mnie wkurzaja wolne efekty na warstwach i nieporeczne krzywe. W sumie to do tej pory nie nauczylem sie na nich robic :P
deshu Napisano 21 Maj 2013 Napisano 21 Maj 2013 No coż - krita do tekstur na pewno lepsza od shopa nie jest. Myślałem że wyciągniesz jakiś nieznany mi soft z rękawa:) Krita na windowsie sypie sie przy połowie funkcji. Mimo to, używam jej często, bo słabo rysuje i bardzo pomaga mi w szkicowaniu. Brushe są doskonałe. Jacenty - krzywe w ps są praktycznie tak samo poręczne jak w ai (mam na myśli samo rysowanie i poprawianie beziera). Nie zmienia to faktu że tez bym bardzo chciał, żeby nDo2 i dDo było niezależne od ps. Ale to raczej nie nastąpi. Niesamowita ilość dodatkowej pracy dla developerów:)
Monio Napisano 22 Maj 2013 Napisano 22 Maj 2013 (edytowane) Ja wam mówie o kricie na linuksie która jest o 2 wersje nowsza a wy mi że na windowsie się sypie. ;) Wiem że się sypie, a przy okazji nie ma wielu funkcji względem linuksowej wersji. Edit: Żeby było jasne, ja przez teksturowanie rozumiem handpaint czyli brushe. Więc dla mnie krita króluje. Inne rzeczy to pierdoły które z lepszym lub gorszym skutkiem można zrobić w każdym sofcie 2d który ma obsługę warstw więc czy będę to robił w gimpie czy trochę lepiej w shopie to dla mnie no big deal. Edytowane 22 Maj 2013 przez Monio
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się