olaf Napisano 21 Maj 2013 Napisano 21 Maj 2013 (edytowane) Hej, przeklejam z innego fora, gdzie już zmieniają gacie. http://blogs.unity3d.com/2013/05/21/putting-the-power-of-unity-in-the-hands-of-every-mobile-developer/ Edytowane 21 Maj 2013 przez Adek
bolitic Napisano 21 Maj 2013 Napisano 21 Maj 2013 Super - dzis w pracy tez ten news obiegl nas wszystkich. Jednak od razu pojawily sie glosy: czy app store i play nie beda przypadkiem zbytnio zaspamowane przez unity gry teraz ?
mirach Napisano 21 Maj 2013 Napisano 21 Maj 2013 Super - dzis w pracy tez ten news obiegl nas wszystkich. Jednak od razu pojawily sie glosy: czy app store i play nie beda przypadkiem zbytnio zaspamowane przez unity gry teraz ? super! stalo sie cos dobrego, natychmiast zacznijmy sie martwic czy cos zlego z tego nie wyjdzie. :D
Monio Napisano 21 Maj 2013 Napisano 21 Maj 2013 Appstore i Play już teraz są zaspamowane grami marnej jakości więc nic się nie zmieni. ;)
Nezumi Napisano 21 Maj 2013 Napisano 21 Maj 2013 No tak, bo wraz z udarmowieniem silnika wszyscy (wlaczywaszy w to domowe gosposie i marzycielskich 12 latkow) magicznie nabyli umiejetnosc tworzenia gier. Pomysly, ktore od lat nie dawaly im spokoju przekuja teraz w setki godzin zmudnej pracy by swiat pograzyl sie w zalewie gier na Unity :D Co to w ogole znaczy "ZBYTNIO ZASPAMOWANE"? Ze co - ze wiecej osob zrobi gry? I co? Sklep bedzie za wolno chodzil czy co? Bo nie kumam zagrozenia. To jakby powiedziec "o nie! kazdy moze zrobic teraz strone internetowa!". No i? Cos sie stalo? Powstaje kazdego dnia MASA chlamu czy to na Unity czy na czymkolwiek innym, powstaja denne plyty, slabe filmy, nudne ksiazki. I jakos sie swiat kreci. Bardzo fajny ruch ze strony autorow silnika. Osobiscie nie mam telefonu ani tabletu wiec mi to obojetne ale ciesze sie ze ludziska beda mogli cos fajnego stworzyc sobie nie placac za to bazyliona zielonyc papierow.
Gość Chrupek3D Napisano 21 Maj 2013 Napisano 21 Maj 2013 i tak bez Bestii raczej niczego sensownego sie nie zrobi
Ja-CK-aL Napisano 22 Maj 2013 Napisano 22 Maj 2013 @Nezumi, zgadzam się z Tobą w 100%. Ale jedna rzecz mnie niepokoi ;P Rozumiem, że tabletu nie masz :D Ale telefonu? Seriously? :)
Nezumi Napisano 22 Maj 2013 Napisano 22 Maj 2013 (edytowane) @Nezumi, zgadzam się z Tobą w 100%. Ale jedna rzecz mnie niepokoi ;P Rozumiem, że tabletu nie masz :D Ale telefonu? Seriously? :) Po co mi telefon jak nie mam do kogo dzwonic? :D Zone z synem mam pod reka a jak nie to zona ma komorke a ja mam domowy, z klientami komunikuje sie przez internet na kompie a znajomych zwyczajnie nie mam. "Jak to nie masz znajomych?!". No nie mam. Nie lubie ludzi, zle sie czuje w ich towarzystwie. Kiedys bylem zmuszony do kontaktu z nimi a dzis mam necik i jest freelance. Nie bede sie katowal jak nie musze. George Carlin wyjasnia to niemal idealnie: Edytowane 22 Maj 2013 przez Nezumi
olaf Napisano 22 Maj 2013 Autor Napisano 22 Maj 2013 Kurcze moja introwertyczna część psychiki Ci zazdrości.
bolitic Napisano 22 Maj 2013 Napisano 22 Maj 2013 O zaspamowanie chodzi kolega w pracy pewnie o to, ze tak jak i teraz jest spam na szczegolnie Google Play ( problem to znalezenie dobrych gier, ktore gina w morzu przecietnosci ), tak gdy zaczna sie zniwa legalnie wypuszczonych gier na mobilne platformy z unity, morze podniesie swoj poziom do mozliwie niebotycznych poziomow i zaleje mieszkalne rejony :) uff poeta ze mnei wyszedl.
olaf Napisano 22 Maj 2013 Autor Napisano 22 Maj 2013 na pewno małe studia nie będą miały tak łatwo jak teraz - a i tak łatwo nie mają. Niemniej efekt skali pozwoli Tobie robić lepsze rzeczy - feedback innych developerów będzie jeszcze lepszy i powszechniejszy, wiele ścieżek zostanie mocno rozdeptanych więc praca będzie szłaa szybciej. Jak dev zyskujesz jako właściciel studia indie gamedevovego tracisz. Dlatego ściągnę Unity ale Flash nadal ma olbrzymią przewagę w promocji krzyżowej i dywersyfikacji rynku więc póki co nawet płatny ma olbrzymią przewagę w planownaniu marketingu i to potrwa jeszcze kilka dobrych latek. Ale jeżeli robisz po godzinach projekt i liczysz na przebicie się, to faktycznie będziesz miał z każdym kwartałem ciężej.
Rodriquez Napisano 22 Maj 2013 Napisano 22 Maj 2013 Jezus, Maria! Myślałem, że Unity !W! androidzie! hehe A tak na wracając do tematu. Zapewne pojawi się więcej amatorów tworzenia gier, takich w moim stylu. Jednak nie sądzę by to wydarzenie znacząco zatrzęsło rynkiem. W sumie fajna i ciekawa sprawa, na początek ;)
xmass Napisano 23 Maj 2013 Napisano 23 Maj 2013 Ale jeżeli robisz po godzinach projekt i liczysz na przebicie się, to faktycznie będziesz miał z każdym kwartałem ciężej. Młodocianym twórcą na pewno będzie ciężej, zawsze było cięzko, szczególnie jeśli się nie ma kasy na projekt i pracuje się w domowych warunkach z paczką dwóch kumpli z podwórka. Ja ściągnąłem nie po to aby wpaść na AppStore i kosić wszystkich z kasy za moje gry tylko po to aby się rozwijać i zrobić jakąś giere dla kumpli i rodziny;). Może znajdzie się jeszcze kilku takich co Ja co nie chcą na razie komercyjnie działać;). Unity zrobiło dobrą rzecz - dała soft do nauki - za darmo. Teraz czeka aż te młodziaki wykupią wersje pro:) ale w tym nic złego nie ma. Chcą zarobić, jak każdy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się