Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Nie, nie o to chodzi. Zauważ że to jest powykręcane, zwiększanie ilości segmentów daje co najwyżej jeszcze gorszy rezultat.

Napisano

Problem w tym, że dolna część to krawędź, a nie polygon. Zrób tam polygon jakiś w tym samym obiekcie co to na górze. Nie dokładnie wiem o co chodzi. Może jak zrobisz tą dolną część to zaznacz obie(góra i dół) i extrude along spline.

Napisano

zamiast bawić się w extrude along spline łatwiej i szybciej byłoby extrudować ręcznie bo dużo roboty przy tym nie ma.

Napisano

A mowia ze w maxie wszystko dziala i czepiaja sie blendera narzedzi hehe tu nawet extrude niedziala ;)

Napisano

Nie rób tego ręcznie, opanuj to narzędzie, bo później ludzie mówią że Max beznadzieja.

Do tego, najprawdopodobniej nie spełniasz jakiegoś warunku poprawnego użycia, normal Ci się nie powywijał?

Napisano

Zaznacz po prostu "align to face normal" i będzie ok. (to chyba odpowiednik "extrude along spline align" z nowszego maxa.)

Napisano
  • Autor

To nie jest problem dolnej krawędzi "GreenScreen" , tej ani też polygonu dolnego przy tej operacji wogóle się nie zaznacza.

Nie wiem dlaczego tak to wychodzi. Generalnie połowicznie poradziłem sobie w ten sposób że narysowałem nową linię z trochę mniejszymi (łagodniejszymi) łukami i jest ok, no ale nie do końca o to chodziło.

Dzieki za wsparcie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności