Napisano 10 Czerwiec 201311 l Witam. Czy ktoś może mi powiedzieć, dlaczego gdy próbuję wytłaczać wzdłuż spline wychodzi mi to tak jak na screenie, czyli bardzo źle. http://imageshack.us/photo/my-images/600/extrude.jpg/
Napisano 11 Czerwiec 201311 l W tym okienku wystarczy zwiększyć ilość segmentów. Jeżeli chodzi Ci o to, że jest takie kanciaste.
Napisano 11 Czerwiec 201311 l Autor Nie, nie o to chodzi. Zauważ że to jest powykręcane, zwiększanie ilości segmentów daje co najwyżej jeszcze gorszy rezultat.
Napisano 12 Czerwiec 201311 l Problem w tym, że dolna część to krawędź, a nie polygon. Zrób tam polygon jakiś w tym samym obiekcie co to na górze. Nie dokładnie wiem o co chodzi. Może jak zrobisz tą dolną część to zaznacz obie(góra i dół) i extrude along spline.
Napisano 12 Czerwiec 201311 l zamiast bawić się w extrude along spline łatwiej i szybciej byłoby extrudować ręcznie bo dużo roboty przy tym nie ma.
Napisano 12 Czerwiec 201311 l A mowia ze w maxie wszystko dziala i czepiaja sie blendera narzedzi hehe tu nawet extrude niedziala ;)
Napisano 12 Czerwiec 201311 l Nie rób tego ręcznie, opanuj to narzędzie, bo później ludzie mówią że Max beznadzieja. Do tego, najprawdopodobniej nie spełniasz jakiegoś warunku poprawnego użycia, normal Ci się nie powywijał?
Napisano 12 Czerwiec 201311 l Zaznacz po prostu "align to face normal" i będzie ok. (to chyba odpowiednik "extrude along spline align" z nowszego maxa.)
Napisano 12 Czerwiec 201311 l Autor To nie jest problem dolnej krawędzi "GreenScreen" , tej ani też polygonu dolnego przy tej operacji wogóle się nie zaznacza. Nie wiem dlaczego tak to wychodzi. Generalnie połowicznie poradziłem sobie w ten sposób że narysowałem nową linię z trochę mniejszymi (łagodniejszymi) łukami i jest ok, no ale nie do końca o to chodziło. Dzieki za wsparcie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto