FUNKYszou Napisano 13 Czerwiec 2013 Napisano 13 Czerwiec 2013 Witam, znacie jakiś sposób aby w sposób randomowy rozmieścić powiedzmy boxy na plejnie z uwzględnieniem kolizji we wszystkich trzech osiach?
skalpel3d Napisano 13 Czerwiec 2013 Napisano 13 Czerwiec 2013 (edytowane) scatter , multiscatter, vrayscatter z czego pierwszy jest dostępny w maxie w compound objects, pozostałe to pluginy odpłatne możesz jeszcze skorzystać z darmowego advanced paintera http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/advanced-painter Edytowane 13 Czerwiec 2013 przez skalpel3d
FUNKYszou Napisano 13 Czerwiec 2013 Autor Napisano 13 Czerwiec 2013 ze scattera korzystałem tylko, że on mi nie umożliwia raczej właściwie takiego stosu z obiektów, chyba iż moje myśli są błędne. chodzi dokładnie o rozmieszczenie kostek lodu rozsypanych w stos i wsadzona w nie butelki.
jacekszy0 Napisano 13 Czerwiec 2013 Napisano 13 Czerwiec 2013 A massFx albo reactor ? można spróbować jakąś uproszczoną symulację trzasnąć i wpadną ci kostki losowo
FUNKYszou Napisano 13 Czerwiec 2013 Autor Napisano 13 Czerwiec 2013 To będzie chyba najlepszym rozwiązaniem. Dzięki!
Pawelkos Napisano 13 Czerwiec 2013 Napisano 13 Czerwiec 2013 jacekszy0 dobrze radzi, zrobisz to szybko MassFX'em. A tak odbiegajac od tematu to nie ma juz polskiego odpowiednika "randomowe" ? Ja rozumiem ze w tym zawodzie trzeba adopotowac wiele angielskiego slownictwa ale bez przesady...
FUNKYszou Napisano 13 Czerwiec 2013 Autor Napisano 13 Czerwiec 2013 Chodzi Ci o np. "losowe" rozmieszczenie... Dobrze kiedy tylko się da będę używał języka ojczystego, choć wydaje mi się, że to aż tak nikogo nie zabolało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się