mkk3a Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Po dłuzszej przerwie spowodowanej wyjazadami zagranice w koncu skonczyłem tworzyć tą baze na podstawie screenow z Dooma 3. I kilka informacji statystycznych: 3dsmax 5.0, postprodukcja w Photoshopie CS 17000 poly + kilkadziesiąt tysięcy na teren ponad 600 obiektów skylight, 2 światła directional, kilka spotów jako jarzeniówki i halogeny no to chyba wszytko... jak coś to pytajcie. Miłego oglądania (mam nadzięję...)
THE MANYSH TRAFO Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 poległes przy texturowaniu ale co tam nie przejmuj sie 8-)
chveti Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 model był ładniejszy ale masz + za to że wygląda jak screen z gry:)
Obywatel Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Ładna praca tylko szkoda, ze nie w 100% Twoja :) Troche za bardzo skompresowałeś obrazek, ale i tak jest bardzo dobrze.
Marcin Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 a po jakiego grzyba dales reflection na ta scianke wyzej po prawej ? zarosniete rdzą ale co tam ;) dobrze pumexem przejedziesz i bedzie reflex .... jak juz to zdejmij ten reflex
Vorek Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Marcin - może ściana jest mokra ? ;) Co do samej pracki to mi pachnie Unrealem, głównie światełka :) ale texturki nie bardzo, zbyt różnorodne, wygląda jakby baza była zbudowana z części do kilku innych pozdro
TreX Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 To wyglada jak w SW Jedi Knight: Jedi Academy! Identycznie jak na takiej mapie co zielony deszcz padal (nie pamietam jak sie nazywa)
Gość makbol Napisano 11 Styczeń 2005 Napisano 11 Styczeń 2005 Mistrzostwo. Zeczywiście wyglada jak screen z gry. Szkoda tylko zec zerpałes pomysł z gry. A wg. mnie tesktury wygladją realistycznie jak z gry mówiac.
reVis Napisano 12 Styczeń 2005 Napisano 12 Styczeń 2005 Przypuszczam, że to poziome kreski dodałeś w PS CS (choc zawsze mogę się mylic :) Może pokaż nam ver bez nich... samo w sobie wygląda fajnie... coś w stylu obrazu z małej kamerki w grach (tylko bez zniekształceń itp.)
Gość HUSKY Napisano 13 Styczeń 2005 Napisano 13 Styczeń 2005 dla mnie troszke za rdzawe ale ogolnie spox:)
thud Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 mi tez wyglada na screen z gry ale z Unreal'a ;), naprawde fajne
polka dot Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 ładna gra tylko po co autor zrobil reflecta po prawej :0 pozdro :)
streaker Napisano 16 Styczeń 2005 Napisano 16 Styczeń 2005 No właśnie, to wygląda jak screen z gry, a przeciez jak robimy stilla, to mozemy sie bardzie pobawic, tekstury hi-res, ciekawsze oswietlenie itp.
mAfer Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 A ja mam pytanie i proszę się nie smiać, bo jestem amatorem:], możecie mi powiedzieć gdzie i jak się robi postproduckje? Pytanie trochę nie na temat, ale byłbym wdzięczny za pomoc:], czekam na odpowiedz.
AGmakonts Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 No to nie będe orginalny ipowiem to co wszyscy texturki skopane światło także nie najlepsze. Ale przynajmniej mam jakieś nowe natchnienie do swojej bazy;)
ZiBi_PL Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 ja bym zmniejszyl oswietlenie i wyostzyl cienie ( tak jak to w doom3 jest :P ) ale ogulnie spoko. gra jak sprzed 1-2 lat ale i tak ok :D
skyinthesea Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 mi sie tam podoba nie mam nic do zarzucenia :) Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi