Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Po dłuzszej przerwie spowodowanej wyjazadami zagranice w koncu skonczyłem tworzyć tą baze na podstawie screenow z Dooma 3.

I kilka informacji statystycznych:

3dsmax 5.0, postprodukcja w Photoshopie CS

17000 poly + kilkadziesiąt tysięcy na teren

ponad 600 obiektów

skylight, 2 światła directional, kilka spotów jako jarzeniówki i halogeny

no to chyba wszytko... jak coś to pytajcie. Miłego oglądania (mam nadzięję...)

  • Odpowiedzi 19
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ładna praca tylko szkoda, ze nie w 100% Twoja :)

Troche za bardzo skompresowałeś obrazek, ale i tak jest bardzo dobrze.

Napisano

a po jakiego grzyba dales reflection na ta scianke wyzej po prawej ? zarosniete rdzą ale co tam ;) dobrze pumexem przejedziesz i bedzie reflex .... jak juz to zdejmij ten reflex

Napisano

Marcin - może ściana jest mokra ? ;)

 

Co do samej pracki to mi pachnie Unrealem, głównie światełka :) ale texturki nie bardzo, zbyt różnorodne, wygląda jakby baza była zbudowana z części do kilku innych

 

pozdro

Napisano

To wyglada jak w SW Jedi Knight: Jedi Academy! Identycznie jak na takiej mapie co zielony deszcz padal (nie pamietam jak sie nazywa)

Napisano

Mistrzostwo. Zeczywiście wyglada jak screen z gry. Szkoda tylko zec zerpałes pomysł z gry.

A wg. mnie tesktury wygladją realistycznie jak z gry mówiac.

Napisano

Przypuszczam, że to poziome kreski dodałeś w PS CS (choc zawsze mogę się mylic :) Może pokaż nam ver bez nich... samo w sobie wygląda fajnie... coś w stylu obrazu z małej kamerki w grach (tylko bez zniekształceń itp.)

Napisano

dla mnie troszke za rdzawe ale ogolnie spox:)

Napisano

mi tez wyglada na screen z gry ale z Unreal'a ;), naprawde fajne

Napisano

No właśnie, to wygląda jak screen z gry, a przeciez jak robimy stilla, to mozemy sie bardzie pobawic, tekstury hi-res, ciekawsze oswietlenie itp.

Napisano

A ja mam pytanie i proszę się nie smiać, bo jestem amatorem:], możecie mi powiedzieć gdzie i jak się robi postproduckje? Pytanie trochę nie na temat, ale byłbym wdzięczny za pomoc:], czekam na odpowiedz.

Napisano

No to nie będe orginalny ipowiem to co wszyscy texturki skopane światło także nie najlepsze. Ale przynajmniej mam jakieś nowe natchnienie do swojej bazy;)

Napisano

ja bym zmniejszyl oswietlenie i wyostzyl cienie ( tak jak to w doom3 jest :P ) ale ogulnie spoko. gra jak sprzed 1-2 lat ale i tak ok :D

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności