Napisano 26 Sierpień 200420 l Po dłuzszej przerwie spowodowanej wyjazadami zagranice w koncu skonczyłem tworzyć tą baze na podstawie screenow z Dooma 3. I kilka informacji statystycznych: 3dsmax 5.0, postprodukcja w Photoshopie CS 17000 poly + kilkadziesiąt tysięcy na teren ponad 600 obiektów skylight, 2 światła directional, kilka spotów jako jarzeniówki i halogeny no to chyba wszytko... jak coś to pytajcie. Miłego oglądania (mam nadzięję...)
Napisano 26 Sierpień 200420 l Ładna praca tylko szkoda, ze nie w 100% Twoja :) Troche za bardzo skompresowałeś obrazek, ale i tak jest bardzo dobrze.
Napisano 26 Sierpień 200420 l a po jakiego grzyba dales reflection na ta scianke wyzej po prawej ? zarosniete rdzą ale co tam ;) dobrze pumexem przejedziesz i bedzie reflex .... jak juz to zdejmij ten reflex
Napisano 26 Sierpień 200420 l Marcin - może ściana jest mokra ? ;) Co do samej pracki to mi pachnie Unrealem, głównie światełka :) ale texturki nie bardzo, zbyt różnorodne, wygląda jakby baza była zbudowana z części do kilku innych pozdro
Napisano 11 Styczeń 200520 l To wyglada jak w SW Jedi Knight: Jedi Academy! Identycznie jak na takiej mapie co zielony deszcz padal (nie pamietam jak sie nazywa)
Napisano 11 Styczeń 200520 l Mistrzostwo. Zeczywiście wyglada jak screen z gry. Szkoda tylko zec zerpałes pomysł z gry. A wg. mnie tesktury wygladją realistycznie jak z gry mówiac.
Napisano 12 Styczeń 200520 l Przypuszczam, że to poziome kreski dodałeś w PS CS (choc zawsze mogę się mylic :) Może pokaż nam ver bez nich... samo w sobie wygląda fajnie... coś w stylu obrazu z małej kamerki w grach (tylko bez zniekształceń itp.)
Napisano 16 Styczeń 200520 l No właśnie, to wygląda jak screen z gry, a przeciez jak robimy stilla, to mozemy sie bardzie pobawic, tekstury hi-res, ciekawsze oswietlenie itp.
Napisano 31 Maj 200519 l A ja mam pytanie i proszę się nie smiać, bo jestem amatorem:], możecie mi powiedzieć gdzie i jak się robi postproduckje? Pytanie trochę nie na temat, ale byłbym wdzięczny za pomoc:], czekam na odpowiedz.
Napisano 31 Maj 200519 l No to nie będe orginalny ipowiem to co wszyscy texturki skopane światło także nie najlepsze. Ale przynajmniej mam jakieś nowe natchnienie do swojej bazy;)
Napisano 31 Maj 200519 l ja bym zmniejszyl oswietlenie i wyostzyl cienie ( tak jak to w doom3 jest :P ) ale ogulnie spoko. gra jak sprzed 1-2 lat ale i tak ok :D