Miłosz3ds Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Czołem! Właśnie dostałem info, że można się zaopatrzyć w MARI z 40% upustem, mamy na to tylko 2 dni: This offer will end online at 4pm (BST) on Thursday, so order now to save. Po więcej szczegółów zapraszam tutaj: http://www.thefoundry.co.uk/MARIoffer/ Pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafida Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Trochę chyba przsadzają z tą ceną, za mniejszą kase mozna kupić mudboxa albo 3dcoat do malowania w 3D i nie tylko... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reanimator Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Pisalem w moim watku, ze to jak mowienie, ze photoshop jest za drgi, bo mozna w paintcie. Cena niska nie jest, ale zupelnie uzasadniona. Szczegolnie teraz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafida Posted June 18, 2013 Share Posted June 18, 2013 Naprawdę? Jest aż taka różnica między Mari a Mudboxem jak między paintem a PS;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted June 18, 2013 Author Share Posted June 18, 2013 Zależy chyba o którym mówimy, czy o Paincie z Windowsa XP czy tym z Windows 7? :D Co do MARI - jak najbardziej wart swojej ceny, jasne - można wojować z PS, Mudboxem (3d Coat nie używałem) - ale MARI ma w sobie to coś. Naprawdę dobrze się pracuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reanimator Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 (edited) Naprawdę? Jest aż taka różnica między Mari a Mudboxem jak między paintem a PS;) Naprawde, nie ma w ogole porownania. Pierwotnie myslalem w ten sam sposob, bo po prostu nie wiedzialem co Mari ma do zaoferowania. Widzialem tylko malowanie tekstur projekcja. A juz w samym tym jest spora roznica: w Mudboxie po prostu malujesz po obiekcie z uzyciem projekcji, w Mari malujesz w projekcji, ale tymczasowo w "Paint Buffer", co pozwala przed "wypieczeniem na obiekt" zdeformowac (dopasowac lepiej do obiektu) teksture, poddac jej korekcji filtrami, przesunac w inne miejsce, obrocic obiekt, itp, itd. Wersjonowanie jest cudowne - po prostu importujesz nowsza wersje modelu, dolacza do listy wersji i mozesz w dowolnym momencie, niedestrukcyjnie, przeskakiwac z jednej na druga. MEGA! Fantastyczne jest "multi tile UV", czyli UVki moga byc poza przestrzenia 0,1 i totalnie nie musisz sie tym martwic, myslec o tym. Masz jeden obiekt z kilkoma UVkami i sobie maziasz. Adjustment Layery jak w Photoshopie i mnostwo innych rzeczy, ktorych jeszcze nawet nie tknalem. Jezeli chcesz zobaczyc ja w akcji obejrzyj jakis tutorial na Digital Tutors na przyklad. Edited June 19, 2013 by Reanimator Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafida Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 Może ściągne triala jak bedę miał chwile i przetestuje. Kiedyś oglądałem jakąś starszą wersję i pamiętam ze nie było malowania w 3D tylko projekcje, nie udało mi sie tez włączyć symetrii i się zraziłem;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramon Posted June 19, 2013 Share Posted June 19, 2013 "Masz jeden obiekt z kilkoma UVkami i sobie maziasz." jak w blendku ^^ "Adjustment Layery jak w Photoshopie" Tego mi brakuje zawsze we wszystkich kompozytorach. Jak znajdzie się czas trzeba będzie przestestować skoro tak zachwalacie :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
praetorian Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Może ściągne triala jak bedę miał chwile i przetestuje. Kiedyś oglądałem jakąś starszą wersję i pamiętam ze nie było malowania w 3D tylko projekcje, nie udało mi sie tez włączyć symetrii i się zraziłem;) To się nie zmieniło - malowanie nadal jest przez projekcję i w związku z tym brak symetrii (można kopiować łąty UV na ich symetryczne odpowiedniki - jeśli są tak przygotowane). Mudbox czy BodyPaint wyglądają trochę jak zabawki przy mari. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deshu Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 "Kompozytorach" Kramon? Hmm. Bawiłem się nie za długo mari ponad rok temu, i bardzo mi się nie podobało. Trzeba będzie dać drugą szanse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafida Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 To się nie zmieniło - malowanie nadal jest przez projekcję i w związku z tym brak symetrii (można kopiować łąty UV na ich symetryczne odpowiedniki - jeśli są tak przygotowane) To ja dziękuję i poczekam aż dodadzą symetrie:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reanimator Posted June 20, 2013 Share Posted June 20, 2013 Jest symetria, ale w obrębie projekcji. Nie topologiczna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now