Jump to content

obiekt 3d: Robot kuchenny S-home


Recommended Posts

[ATTACH=CONFIG]90886[/ATTACH]

 

Witam.

Zapraszam do obejrzenia nowego modelu 3d który zrobiłem. Tym razem to robot kuchenny z mojej wirtualnej marki S-home bazującej na urządzeniach Bosch`a. To ćwiczenie w modelowaniu SubD z zachowaniem idealnej toplogii.

---------------------------------

Modelowanie: modo 701

texturowanie: modo 701

rendering: modo 701

----------------------------------

Render trwał około 26min przy rozdzielczości 2000x2500 pix, AA sample: 32,

Wire frames i dodatkowe trzeci kolor znajdziecie na moim portfolio na Behance. www.be.net/tomerk

Uwagi i komentarze mile widziane. Gdyby ktoś potrzebował dobrego modelarza to się polecam.

Pozdrawiam serdecznie.

A teraz już rendery:

28ef96988736752fb8e841978b7e7ef2.jpg99cd76b9048ea85e3659f412add45a71.jpg

66c3d3e9de1a871374508c01ea0b2754.jpga1f16824f7d6f4c2e0464c285fdd031c.jpgd0cd9e1155c5e39437d30e4425899913.jpg5f07b9e9c0cffca271670ae3bb2fcea2.jpg

Edited by tomerk
Link to comment
Share on other sites

Dzięki za słowa uznania.

Nudne białe studio jest jednak czasem potrzebne i nie takie łatwe do uzyskania :-). Zwłaszcza, że chcę się zareklamować jako dostawca packshotów, które powinny być wycięte z tła tak czy inaczej.

 

Dzięki za wypowiedź

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za pozytywny komentarz. Aluminium może nie jest najbardziej ekscytującym z materiałów, ale takie ono jest. Może powinno mieć trochę bardziej kontrastowe odbicia, ale ten projekt juź zakończyłem.

Pozdrawiam serdecznie.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy