Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Sprobuje ambitnie podejsc do tej bitwy poniewaz zobaczycie iz stawiam pierwsze kroki w animacji :] moim najlepszym osiagnieciem w tej dziedzinie jest ruch footsteps'ami bipeda w cstudio. tym razem postanowilem zrobic szkielet z bonsow i ik. animka bedzie przedstawiac walke ztuningowaj lali z grubasem ktorego pozniej wrzuce (jeszcze nie skonczylem) ... wiecej szczegolow pozniej.

 

pozdrawiam

 

Vetis....

  • Odpowiedzi 36
  • Wyświetleń 5,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ciekawie sie zapowiada wiec czekam na pierwsze renderki

pzdr mikeb

Napisano
  • Autor

dobra zeby tu pusto nie bylo to wrzuce obrazek :D jest to prawie skonczona 1 postac do animacji .... bulinek ;)

 

aha slaba jakosc coby szybko bylo...

Napisano

A w tej przerwie miedzy nogami a brzuchem bedzie pampers?:P . Pozdro

Napisano
  • Autor

zeby nie bylo ze to niejest zmodyfikowana lala zamieszczam proces ponizej

1. zmiana obowia, sportowe mi nie lezy...

Napisano

Mozesz bandarzami elastycznymi obwiazac jej bose stopy... i to samo na piesciach... taka tylko sugestia

Napisano
  • Autor

dobra taki pomysl ale moze te bandaze by lepsze byly ... hmm

Napisano
  • Autor

i jeszcze grubas, obie postaci jeszcze beda modyfikowane ale chyba juz nieznacznie. laska ma ~3000facesow a gruby ~4000. pozdrawiam

Napisano

Gruby- wybacz szczerość- nie wygląda za ciekawie. Anatomia pobiegła w krzaki a stylizacja jeszcze z nich nie wylazła.

Napisano

Zgodne z regulaminem. Dozwolone sa postacie dodatkowe (chociaz nie wiem czy Adek juz to uwzglednil w samym tekscie).

 

Ona na szpilkach bedzie walczyc? Ale walka zapowiada sie przednio, ciekawy dobor przeciwnikow.

Napisano

Ten grubas widzi mi sie w pampersie nie wiem dlaczego ale tak jest :( Co do szpilek nie chcialbym dostac taka szpilke w czule miejsce ;)

Napisano

Riguj, to bitwa o temacie animacja, postacie sa wystarczajace.

 

Pozdrawiam, i powodzenia.

Napisano
  • Autor

oj spokojnie... najpierw chce je wymodelowac potem zajme sie riggiem...

Napisano
  • Autor

teraz lala lepiej wyglada? czy poprzednia byla lepsza ? jak myslicie ??

Napisano

Moim skromnym zdaniem teraz lepiej..ale i tak najbardziej podoba mi sie pierwowzor - przy nim zostaje ;)

Napisano

zgadzam się z marchewką, nie ma sensu modyfikować postaci, ta jest najlepsza. Jeżeli zależy Ci na czymś innym to lepiej stwórz nową postać od początku.

Bardzo podoba mi się ten grubas choć ma dziwne kontury(wierzę że to jakość zdjęcia).

Napisano
  • Autor

oj big_white dzieki za ta wyczerpujaca opinie ale niestety nie doczytales regulaminu. jest animka wymaga 2 lub wiecej postaci to jedna z nich musi byc lala, tak masz racje model prawdopodobnie jest za dobry wiec nie uda mi sie go dobrze przerobic ale co tam..... eh. dobra koniec trucia zamieszczam jak mi sie wydaje ostatnia przerobke (chbya ta zostanie) niedlugo zajme sie riggiem.

Napisano

No wlasnie..chyba przytyla.. ta mi sie nie kojarzy juz z Star Trekiem..nadeszla era matrixa :]

Napisano

no ja bym powiedzoiał Jamesa Bonda :D

 

Moim skoromnym zdaniem:D chyba za tłusta :P

pozdr

giorgione

Napisano

bulinek ha hah ahah nie wyrobie, bardzo mi sie chce smiac ,zrob ta walke bardzo szybko szybko h e hehe he he

Napisano
  • Autor

zamieszczam wstepny proby riggingu, pierwszy raz rigguje koscmi wiec wybaczcie bledy

 

ps.

 

jak sie robi w maxie suwaki i do ktorych grup kosci najlepiej je stosowac ? pleace help :D

Napisano

suwaki masz w helpers->manipulators.

zeby ruszac suwakiem trzeba wlaczyc select and manipulate :).

zeby przypisac wartosc do suwaka uzywamy wire parameters[to juz powinienes sam skumac]

ja sie zapytam od siebie, co to za osmiokaty?

Napisano
  • Autor

dziax, cos z suwakami bede kombinowac, osmiokaty to jakiedz badziewie, opisane jako "ground" a spelniaja taka funkcje ze caly szkielecik i wszyskite solvery i helpery sa do nich zlinkowane a po przestawieniu osmiakata sie przemieszczaja (tzn. zeby przesunac postac przesuwasz tylko te osmikaty)

Napisano
  • Autor

no wiec na poczatek zeby nikt sie nie dziwil (choc takich osob jest bardzo duzo, jak widze) opowiem po co sa te modele...

1. lala w rozowym: bedzie walczyc z grubasem

2. grubas: wyjatkowy cham, bije kobiety

3. lala w wersji mutanta ;) (mial to byc straszny wampir ale nie wiem czy wyszedl (musze jeszcze poprawic)

 

fabula bedzie prosta:

 

lala tlucze sie z grubym, on jej sprawia lanie, bo jest wiekszy i silnijeszy w koncu wkurzona panna pokazuje swoje prawdziwe oblicze..... (do animacji bedzie mi potrzebny m.in. morph, jakas nieznaczna mimike chyba tez nim zrobie.) tymczasem zamieszczam kompletny szkielet lali (zriggowane sa juz nogi, rece, kregoslup oraz glowa) dlonie i oczy zrobie prawdopodobnie jutro a w weekend wrzuce jakies probne animacje... moze i morpha.

 

aa tajemczine osmiokaty (beda wyjasnione pozniej, bo pewnie ktos zapyta o inne splajnowe figury)

pzdr.

Vetis

Napisano
  • Autor

dobra dobra.. wszyscy tu duzo pisza... mozej akies uwagi ? co jest zle? itd... itp....

 

skonczylem rigg i zamieszczam go ponizej ( nie wiem czy cos wiecej zrobie bo moj komp juz wariuje .... )

 

pozdrawiam

 

Vetis

Napisano

Jeśli animujesz tak jak robisz rigi to ja wysiadam :D

Powiedz do czego sa dwa DUMMY na początku każdej nogi? (przy biodrach)

I te z boku też do czego są?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności