Krzyk Napisano 1 Lipiec 2013 Napisano 1 Lipiec 2013 Chciałem podzielić się z Wami tym razem wizualizacjami z przed pół roku - ale dopiero teraz mogę opublikować. Była to seria pryszniców i odpływów liniowych, jednak żeby nie "spamować", prezentację zawężyłem do pokazania kilku z nich. Cheers!
tomerk Napisano 1 Lipiec 2013 Napisano 1 Lipiec 2013 Absolutnie wspaniałe rendery. Zwłaszcza te ostatnie z kamienną ścianą. Czy możesz napisać ile trwał jeden render i na jakim kompie? Aha no i jeszcze jaki soft ? Pozdrawiam.
Krzyk Napisano 11 Lipiec 2013 Autor Napisano 11 Lipiec 2013 @tomerk: Dzięki! Komp to Geforce GTX 560 Ti, i7 2600k podkrecony do 4,5ghz i 24gb ram. Render trochę trwał - pierwotny rozmiar to 3k - trudno mi teraz powiedzieć ile dokładnie, bo to było dawno temu. Soft to Zbrush, 3DS Max i Vray. Symulacje tkanin zrobione w Marvellous Designer. Dzięki reszcie za komentarze! W końcu mogłem puścić w wir te wizki bo już od dawna osiadał na nich kurz... Cheers!
guru Napisano 16 Lipiec 2013 Napisano 16 Lipiec 2013 super. Ten recznik mnie bardzo interesuje na pierwszym renderze. To displacement? Czy model? bo dobrze to wyglada. Moglbys cos opowiedziac jak zrobiles ten element? I rzuca mi sie troche w oczy ten "pumeks/mydlo"?? (kolo szczotki). Do konca nie wiem co to jest, i czy dobrze typuje. Prawdopodobnie za malo pumeksow w zyciu widzialem.
Pawelkos Napisano 16 Lipiec 2013 Napisano 16 Lipiec 2013 ja podobnie jak guru. Intryguje mnie jak zrobiles ta szmate, tzn recznik, to tylko displ czy w zetce dziergane czy jak ? Zdradz patent :D. Co pracek to to pulka i tylko gratulowac. Jedynie jakbym mial sie czepiac to na wezach czasami wychodza ci jakies babole i na szczotka ma troche za bardzo futerkowe te wlosnie, ale to juz tak na sile troche ;)
plasti Napisano 19 Lipiec 2013 Napisano 19 Lipiec 2013 (edytowane) gratuluje podwojnego fronta :), tego jeszcze nie bylo :P Edytowane 19 Lipiec 2013 przez plasti
Rekomendowane odpowiedzi