majeranek Napisano 11 Lipiec 2013 Napisano 11 Lipiec 2013 Witam. Mam problem ze zmapowaniem chodnika. Jest on dosyć kręty i z tego co wyczytałem jest sposób na jego rozwinięcie dzięki czemu kratka układałaby się po łuku, ale nie mogę znaleźć jak to zrobić :/ Screen jak to wygląda: http://img835.imageshack.us/img835/4760/zscr.jpg PS: Macie jakąś fajną teksturę kostki brukowej zapętlonej? Pozdro.
frmdbl Napisano 11 Lipiec 2013 Napisano 11 Lipiec 2013 (edytowane) Z taką topologią to raczej będzie ciężko. Teoretycznie możesz wyprostować zewnętrzne verteksy, przypiąć i użyć pelt mappingu ale prościej będzie przemodelować. Gdyby to był pasek quadów 'Reshape Elements'-> 'Straighten Selection' Edytowane 11 Lipiec 2013 przez frmdbl
stormwind Napisano 12 Lipiec 2013 Napisano 12 Lipiec 2013 Poczytaj o spline mapping http://docs.autodesk.com/3DSMAX/15/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-0ECEB654-76FB-4C2F-9CCD-57A03EA3A9C0.htm,topicNumber=d30e113138
BloodGollum Napisano 16 Lipiec 2013 Napisano 16 Lipiec 2013 Wrzuć obiekt do uvlayout i wciśnij (ctrl + i )
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się