blukazs Posted July 18, 2013 Share Posted July 18, 2013 Witam, chciałem się podzielić moim ostatnim projektem. Zacząłem go jako zadanie semestralne na akademii. Dziękuję profesorowi za liczne dobre rady i nakierowania w tym najbardziej utrwaliły mi się : "Po co to robisz? Przecież to nie jest ani grafika, ani lustracja komercyjna, jest po prostu takie nijakie, niczyje..." "To jest taki - kicz sci-fi w stylu Bagińskiego, nie idź tą drogą" i moja osobista wiśienka: " Ja nie wiem co ja przed chwilą powiedziałem, idę na fajkę". :) Nie będę się rozpisywać na temat techniczny/fabularny. Fabuła jeśli taka istnieje to tylko pretekst, w zasadzie jest to taki test. Cieszę się że udało mi się to zamknąć jakoś... Ogarnąłem w końcu magię "passów", zabrakło tylko ręcznego mazania po szescianach aby płynniej połączyć symulację 3d z grafiką 2d... Link do projektu na behance: http://www.behance.net/gallery/WallPath/9194555 [ATTACH=CONFIG]91138[/ATTACH] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mulholland Posted July 20, 2013 Share Posted July 20, 2013 Wygląda ładnie ale nie za bardzo wiadomo o co chodzi. To jest zrobione przy pomocy particli? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ca mel Posted July 20, 2013 Share Posted July 20, 2013 Nie rozumiem przekazu - sześciany 3D, albo sprite'y lecą obok podmalówki ? Wygląda to trochę jak długi test particli i kamery ruszającej się względem oteksturowanych cegłą ścian. Oglądałem dwa razy i za pierwszym miałem wrażenie, że w kamerze mostek rusza się inaczej niż reszta sceny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blukazs Posted July 22, 2013 Author Share Posted July 22, 2013 Bo ta animacja jest pusta - bez przekazu i to jest taki długi test, z tym że nie particli tylko rigid bodies robionych za pomocą bulleta - przez dynamice pod maye. ^.^ Particle mogą kolidować tylko kształtem kuli, więc na szescianach się to słabo sprawdza. To takie wrażenie, mostek jest długi i zaczyna sie blisko kamery, kończy tam gdzie podmalówka i sześciany. Pozdrawiam. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
uncle Posted July 26, 2013 Share Posted July 26, 2013 Particle mogą kolidować tylko kształtem kuli, więc na szescianach się to słabo sprawdza. lol? 10 znakow Link to comment Share on other sites More sharing options...
blukazs Posted September 25, 2013 Author Share Posted September 25, 2013 Wersja z dźwiękiem: Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaf Posted October 30, 2013 Share Posted October 30, 2013 kamera spoko, klimat spoko. Bardzo sprawna rzecz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faun Posted November 7, 2013 Share Posted November 7, 2013 Dziękuję profesorowi za liczne dobre rady i nakierowania w tym najbardziej utrwaliły mi się : "Po co to robisz? Przecież to nie jest ani grafika, ani lustracja komercyjna, jest po prostu takie nijakie, niczyje..." "To jest taki - kicz sci-fi w stylu Bagińskiego, nie idź tą drogą" To już o Bagginsie na ASP uczą? Chyba, że jednak chodziło o Beksińskiego;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
blukazs Posted November 9, 2013 Author Share Posted November 9, 2013 To już o Bagginsie na ASP uczą? Chyba, że jednak chodziło o Beksińskiego;) Haha, no tak, uczą uczą :D No nie Beksiński ma jeszcze fory, Bagiński jak widać nie XD przynajmniej nie w krk ^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
koszykarz Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Mi się całkiem podoba :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now