blukazs Napisano 18 Lipiec 2013 Share Napisano 18 Lipiec 2013 Witam, chciałem się podzielić moim ostatnim projektem. Zacząłem go jako zadanie semestralne na akademii. Dziękuję profesorowi za liczne dobre rady i nakierowania w tym najbardziej utrwaliły mi się : "Po co to robisz? Przecież to nie jest ani grafika, ani lustracja komercyjna, jest po prostu takie nijakie, niczyje..." "To jest taki - kicz sci-fi w stylu Bagińskiego, nie idź tą drogą" i moja osobista wiśienka: " Ja nie wiem co ja przed chwilą powiedziałem, idę na fajkę". :) Nie będę się rozpisywać na temat techniczny/fabularny. Fabuła jeśli taka istnieje to tylko pretekst, w zasadzie jest to taki test. Cieszę się że udało mi się to zamknąć jakoś... Ogarnąłem w końcu magię "passów", zabrakło tylko ręcznego mazania po szescianach aby płynniej połączyć symulację 3d z grafiką 2d... Link do projektu na behance: http://www.behance.net/gallery/WallPath/9194555 [ATTACH=CONFIG]91138[/ATTACH] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mulholland Napisano 20 Lipiec 2013 Share Napisano 20 Lipiec 2013 Wygląda ładnie ale nie za bardzo wiadomo o co chodzi. To jest zrobione przy pomocy particli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ca mel Napisano 20 Lipiec 2013 Share Napisano 20 Lipiec 2013 Nie rozumiem przekazu - sześciany 3D, albo sprite'y lecą obok podmalówki ? Wygląda to trochę jak długi test particli i kamery ruszającej się względem oteksturowanych cegłą ścian. Oglądałem dwa razy i za pierwszym miałem wrażenie, że w kamerze mostek rusza się inaczej niż reszta sceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blukazs Napisano 22 Lipiec 2013 Autor Share Napisano 22 Lipiec 2013 Bo ta animacja jest pusta - bez przekazu i to jest taki długi test, z tym że nie particli tylko rigid bodies robionych za pomocą bulleta - przez dynamice pod maye. ^.^ Particle mogą kolidować tylko kształtem kuli, więc na szescianach się to słabo sprawdza. To takie wrażenie, mostek jest długi i zaczyna sie blisko kamery, kończy tam gdzie podmalówka i sześciany. Pozdrawiam. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uncle Napisano 26 Lipiec 2013 Share Napisano 26 Lipiec 2013 Particle mogą kolidować tylko kształtem kuli, więc na szescianach się to słabo sprawdza. lol? 10 znakow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blukazs Napisano 25 Wrzesień 2013 Autor Share Napisano 25 Wrzesień 2013 Wersja z dźwiękiem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 30 Październik 2013 Share Napisano 30 Październik 2013 kamera spoko, klimat spoko. Bardzo sprawna rzecz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Faun Napisano 7 Listopad 2013 Share Napisano 7 Listopad 2013 Dziękuję profesorowi za liczne dobre rady i nakierowania w tym najbardziej utrwaliły mi się : "Po co to robisz? Przecież to nie jest ani grafika, ani lustracja komercyjna, jest po prostu takie nijakie, niczyje..." "To jest taki - kicz sci-fi w stylu Bagińskiego, nie idź tą drogą" To już o Bagginsie na ASP uczą? Chyba, że jednak chodziło o Beksińskiego;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blukazs Napisano 9 Listopad 2013 Autor Share Napisano 9 Listopad 2013 To już o Bagginsie na ASP uczą? Chyba, że jednak chodziło o Beksińskiego;) Haha, no tak, uczą uczą :D No nie Beksiński ma jeszcze fory, Bagiński jak widać nie XD przynajmniej nie w krk ^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość koszykarz Napisano 21 Listopad 2013 Share Napisano 21 Listopad 2013 Mi się całkiem podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się